TV-ohjelman mukaan FIndus-pakasteet valmistetaan Kiinassa, jonne kala on tuotu Englannista! Ei ehkä kaikki Findus-pakasteet, mutta sitä en tiedä, ohjelmassa ei kerrottu poikkeuksia. Kyseessä on jättimäinen turha ilman saastuttaminen, josta enemmän ketjussa "Suomi jälkijunassa", http://keskustelu.suomi24.fi/node/10271132
Meidän taloudessa noiden pakasteiden osto loppui välittömästi Maksamme mieluusti lisähintaa siitäkin, että emme ole mukana tukemassa ilman saastuttamista,
Findus-pakasteet (ym. pakastekalan "valmistajat"?)
4
316
Vastaukset
- suursukeltaja
Oletko sitämieltä, että laivaamme suomeen somaliasta merirosvoja, olisivat todella omassa elementissään, eikö somalian merirosvouden syy ollutkin, ei tarvitsisi viedä lohiakaan fileoitavaksi aasiaan, kun suomessa asuvat somalisiirtolaiset tekisivät saman homman, Vai mikä mättää?
- böltsi sego
Pöh, ne mitään osaa fileroida muuta kuin uskonvihollisia. Ei kalat o sellasii.
Turska on aina turska ja hurskas turska kaiken saa.
- elä viitsi
Höpsis... Findun on lähiruokaa pakkasesta. Sanoohan sen jo mainoskin!
- Anonyymi
Findus pinaattipuikot ovat mauttomia. rasvaisia pötkyjä.
En osta enää koskaan, valmistan pinaattivellin ja jopa on hyvää.
Hukkaan meni eurot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211