TV-ohjelman mukaan FIndus-pakasteet valmistetaan Kiinassa, jonne kala on tuotu Englannista! Ei ehkä kaikki Findus-pakasteet, mutta sitä en tiedä, ohjelmassa ei kerrottu poikkeuksia. Kyseessä on jättimäinen turha ilman saastuttaminen, josta enemmän ketjussa "Suomi jälkijunassa", http://keskustelu.suomi24.fi/node/10271132
Meidän taloudessa noiden pakasteiden osto loppui välittömästi Maksamme mieluusti lisähintaa siitäkin, että emme ole mukana tukemassa ilman saastuttamista,
Findus-pakasteet (ym. pakastekalan "valmistajat"?)
4
511
Vastaukset 4
- suursukeltaja
Oletko sitämieltä, että laivaamme suomeen somaliasta merirosvoja, olisivat todella omassa elementissään, eikö somalian merirosvouden syy ollutkin, ei tarvitsisi viedä lohiakaan fileoitavaksi aasiaan, kun suomessa asuvat somalisiirtolaiset tekisivät saman homman, Vai mikä mättää?
- böltsi sego
Pöh, ne mitään osaa fileroida muuta kuin uskonvihollisia. Ei kalat o sellasii.
Turska on aina turska ja hurskas turska kaiken saa.
- elä viitsi
Höpsis... Findun on lähiruokaa pakkasesta. Sanoohan sen jo mainoskin!
- Anonyymi
Findus pinaattipuikot ovat mauttomia. rasvaisia pötkyjä.
En osta enää koskaan, valmistan pinaattivellin ja jopa on hyvää.
Hukkaan meni eurot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398