Näytepakkauksen tilaamalla kannetaan kotiin kahdeksan kuukauden pillerit, 49,95€ x 8kk = 399,60€.
Vararikko tuli työttömälle, että pätkähti!
Suomen Terveysravinne pakkomyy
31
1564
Vastaukset
- paskahomma.
No sillä lailla. Etkö oo mitään oppinu - ilmaista näytettä ei ole.
- juu u
etämyynnissä on 14 päivää aikaa palauttaa paketti . kuluttajasuojalaki.
- älä kokeile rajoja
"etämyynnissä on 14 päivää aikaa palauttaa paketti . kuluttajasuojalaki."
lain mukaan se edellyttää TÄYSIN avaamatonta pakettia,
TÄYSIN uudenveroista, avaamatonta pakkausta,
jos saa avata, kokeilla, yms, ne ovat SEN KAUPAN lisäehtoja, ei siis kulutajasuojalain minimiehtoja.
- meri
Olisit lukenut tilausvahvistuksen. Siellä on kerrottu tilauksen ehdot. Heillä on aivan normaali 14 vrk:n peruutusaika kuten muillakin alan toimijoilla. Kuluttajasuojalaki määrittää tämän asian.
- älä tilaa ilmaista
"Siellä on kerrottu tilauksen ehdot. Heillä on aivan normaali 14 vrk:n peruutusaika"
vai häviääkö asiakkaan lähettämä tieto tuulena saharaan.
ei taida toimia ehdot kaikkien yritysten kanssa.
- Ilmaista on joo
Kannattaa pysyä hiton kaukana näistä, "ilmaisnäytteet" on jotain ihan muuta kun ilmaisia.
Kaverille joku kalaöljykapselien esittelijä antoi "ilmaisnäytteen", lykkäs vielä pinon kapselipaketteja ja sano että vie kavereilles kanssa, ei maksa mitään. Pyysi sitten lopuksi nimen ja osoitteen "muodollisuuden vuoksi".
Parin viikon päästä kaverille sitten kuitenkin napsahti yli 900e lasku niistä ilmaisista kapseleista, antoivat vielä väärän asiakaspalauteosoitteen jotta paketti kiersi yli sen 14pv väärässä paikassa eikä rahoja takas saanu.
Myöhemmin selvisi että virallinen asiakaspalautuspaikka on ihan toinen, ja antavat tahallaan kaikille väärän osoitteen.
Lopulta siis kaveri ei saanut enään edes kapseleitaan kun oli ne takaisin lähettänyt, eli käteen jäi vain se yli 900e lasku... Ja tämä on siis laillista touhua, kuluttajaviranomaisten suojeluksessa. - vittuuntunut ...
Suomen Terveysravinne on Perseestä! PITÄISKÖHÄN KÄYDÄ SOTKAMOSSA!!!!!!!!
- bodia ja tsemppistä
Jos lisävitamiineja pitää syödä, niin nuohan on kuitenkin sitä laatua ihan parhaasta päästä. Jollakin menee tuollainen summa yhteen päivittäiseen kaljaankin. Ja näiden syöminen on taatusti terveellisempää. Tsemppiä vaan tilauslaskun kanssa täältältäkin.
Paras turva terveydelle on monipuolinen perusraaka-aineista koostuva ruokavalio.
Kaikenlaisia "öljytuotteita", vitamiineja ja hivenaineita saa apteekeista (jotka useimmille ovat lähempänä kuin lähin posti) tai luontaistuotekaupoista ja jopa päivittäistavaraliikkeistä.
Opetelkaahan valmistamaan kalaruokia. Niistä vatsakin täyttyy paremmin kuin postin kautta tilatuista kapseleista ja pillereistä.
- Aini
Ihan normaalit ehdot, 14 vrk harkinta-aikaa. Eli ei todellakaan mitään ihmeellistä. Kaikki eivät vain tunnu ymmärtävän että jos tilaa niin on myös oma vastuu lukea ja erityisesti ymmärtää tilauksen ehdot :) Itse olen tilannut Suomen Terveysravinne Oy:ltä ja kerrankin on tuote joka on oikeasti sellainen jolla tekee jotain. Tämä lienee se tärkein juttu.
- Malla
Talous romahti,
Onnistuin sähläämään itselleni Terveysravinteen "pilleripaketin".Joku onneton vahinko sattui sillä olen vannoutunut näyterohtojen vihaaja. Ihmettelin kun
sain suuren suklaalaatikkoa muistuttavan rasian.-Nähtyäni sisällön, lähetin paketin kiireesti
takaisin ,sillä olin tullut matkalta ja hain paketin vasta viime tingassa,
Maanantaina olisi ollut 14.päivä. Paketti on palannut firmaan päivää liian myöhään -EIKÖ TÄSSÄ MAASSA OLE MITÄÄN OIKEUTTA.....JOUDUN NYT MAKSAMAAN
TIES MINKÄLAISISTA PÖPERÖISTÄ 50e KUUSSA PUOLI VUOTTA.
VAROKAA TERVEYSRAVINNE -NIMISEN FIRMAN KIEROJA MAINOKSIA. - mummo
Niinpä soitettiin minulle että otanko paketin vastaan? Sanoinettä en ota niin,
tulipa alta aikayksikön karhu 70€.ensaa näin sanoa sopimusta irti.mitä ihmeen
sopimusta.Tämä menee jo mummolta yli hilseen. - vähällä päässyt
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEHKÖ YHTÄÄN TILAUSTA suomen terveysravinne oy:stä
on TÄYSIN EDESVASTUUTON JA HUIJARI KOKO KUPPIKUNTA!!!
Pakkomyyntiä, heidän kk:dessaan on 18 pv tilauksen toimitusväli.
Saatte paremmat ja huomattavasti edullisemmat täysin vastaavat tuotteet apteekista!
Firma on täysi P....!!! Heidän toiminta on huijausta ja rahat pois typeriltä ihmisiltä, jotka erehtyvät tilamaan näytepakkauksen. EI asiallista keskustelua, vain he ovat oikeassa! Miten se voi olla mahdollista, että sadat tilaajat ovat väärässä ja nyt pakkoasiakkaana???! Tämä firma kun saa huijattua riittävästi rahaa, häviää nettisivut ym. mainoskampanjat, niin kuin muutamat muutkin.
Onneksi selvisin pienellä summalla, mutta laittakaa sana kiertämääm KOKO SUOMEEN. - Syökää pillerinne
Juu elkää missään tapauksessa edes harkitko. Suomenterveysravinne.fi ja kehinvartija.fi nyt ainakin kaikki googlaajat löytää tän keskustelun. Suosittelen kaikkia tilaamaan koe erän mutta heti samana päivänä kun saavat paketin niin perumaan sen tilauksen. Näin ei tule tilaajalle kuluja muutako 6,90€ kun taas "myyjä" saa vähemmän rahaa. Pelaahan ne lakien mukaan mutta tuomosesta, ei testatusta tuubasta ei kukaan halua maksaa 400€. Ja muka asiakkaiden toiveesta lähettävät sen 8kk paketin... In my aaaassss... Terveysravinteiden teho ei selviä 14pvssä :)
- Pullahiiri
Samaa paskaa täälläkin koettu! Kirjeessään vielä kehtaavat sano että älkää uskoko blogi- ja muuta kirjoittelua.. Niille rahoille olisi ollut muutakin käyttöä!
- HommathoituuJeejee
Tiettekö mitä?
Www.inoa.fi
Kirjoita yrityksen nimi.
Saat toimipaikan ylimmän johdon tiedot, tilintarkastajat ym.
Tämän jälkeen selvitä henkilöt esim fonectan ilmaisen palvelun kautta saa henkilöiden osoitteet ja puhelinnumerot.
Tämän jälkeen reklamaation ja asiakaspalautukset voi hoitaa kasvokkain.
Googlelka saa hyvin tieyoa esim toimitusjohtajan kuvausharradtuksesta ja muista netin käyköissä olevista aarteista.
Huijarit vastuuseen ja paketit palautukseen vaikka sitten kasvokkain.
- Pettäjille terkkuja
Terveystuotteita markkinoi rehellisyysasteeltaan hyvin erilaiset firmat. Tietyt firmat vastaavat heti sähköpostilla, että peruutus on huomioitu. Itselläni on se tilanne, että olen allerginen monille aineille, joten testaus tulee tehdä ennen suuria tilauksia ja olen ollut vastaavissa edellä kuvatuissa tilanteissa. Lähettäjä saattaa olla ulkomaalainen firma ja peruutukset kestää useita vuorokausia "eikä millään tule ajoissa". Kannattaa tutustua firman yhteystietoihin ennen tilausta. Nykyisin en tilaa ainakaan jos vaaditaan vielä henkilöturvatunnuksiakin. Olen asunut samassa osoitteessa vuosikymmeniä ja omistan 3 puhelinliittymää. Niiden pitäisi riittää takuuksi olemassa olostani
- yksi monista huijatu
Jos haluatte pitää rahanne ja mielenterveytenne, niin älkää missään tapauksessa tilatko eded näytepakkausta. Terveysravinne ei tunne sanaa EN HALUA TUOTTEITANNE. Olen kokenut tämän henk. kohtaisesti. Kuvaan astuu myös flexcash vaatimaan rahoja toimittamattomista pillereistä ja maksetuista laskuista. He eivät osaa, joko lukea / ymmärtää lukeemaansa ja reskontra on aivan ylivoimasta laskuttajalle. Pitäkää puolianne, kun tiedätte olevanne oikeassa ja teillä on kuitit maksetuista laskuista.
- Leila38
Heidän tuotteensa on mielestäni hyvä, jos tänne palstalle nyt sitten on sopivaa mitään positiivista kirjoittaa. Olen tilannut valtavasti eri yritysten näytepakkauksia, Well Nutritionilta ja VitaFiniltä mm. ja lähettänyt välittömästi irtisanomisilmoituksen kun näytepakkaus on tullut. Tosi helppoa.
Nyt tein kuitenkin niin että pidin tuotteen ja otin tilauksen vastaan koska tiedän näistä tuotteista yleisesti aika paljon.
Ps. jos etäkaupassa ei halua jatkaa sopimusta pitää yritykselle ilmoittaa tilauksen peruutus14 vrk:n aikana, ei ollenkaan vaikea juttu. - Huijattu!
Varoitus!
Välttäkää/kiertäkää kaukaa Suomen Terveysravinne Oy, Sotkamossa..
Itse en pystynyt palauttamaan näytepaketin jälkeen heti, 8kuukaudeksi sitovia tulleita vitamiini paketteja, jonka kyseinen firma lähetti, josta veloitettiin yli 400e!!!!
Soitin kyseiseen firmaan, yritin sopia meitä molempia osapuolia tyydyttävää sopimusta, olisin ollut valmis jatkamaan asiakkuutta niin, että ottaisin vastaan jatkossa(kin) 1kk paketteja ja yritin, että pitäisin/maksaisin kyseisestä 8kk paketeista sen 1 kuukauden ja omalla kustannuksella lähettäisin ylimääräiset vitamiinit heille takaisin (koska on aivan järkyn kallis paketti ) Firmalle se ei käynyt, jatkossa kyllä mahdollista muuttaa sopimusta, mutta ekana pitää maksaa ne 8kk vitamiinit, huh huh! Myyjä vain sanoi, että maksa yli 400e vitamiinit tai sitten heille aiheutuneet kustannukset eli, 89,90. Noh, maksan ne kustannukset, vaikkakin minulle ei jäänyt tästä kaupasta mitään muuta,
kun paskan maku suuhun! Onneksi tässä maassa on kuitenkin vielä rehellisiäkin firmoja, jotka ei käy kauppaa kepulikonstein ja aina on pystynyt asioista sopimaan, tämän firman kanssa ei todellakkaan pysty sopimaan mitään!!! Ps: Onnea vaan teille puhelinmyyjät, jotka kauppaatte tämän firman tuotteita, mieluummin olisin työttömänä kun tekisin kauppaa kepulikonstein.. - huijattu2
älkää missään nimessä maksako tyhjästä . tehkää rikosilmoitus . minua huijattiin että terveys meni.
- vitamiiniluotto
Onko kenelläkään onnistunut taisetelu Suomen Terveysravinne Oy vastaan???
Nyt siis mullekin tulossa 12*59,90 euron lasku...laatikollinen(12 kk annos) vitamiineja tuli jo tänään ovelleen...ja tiedenkiin lappu mukana että perutuusaikaa mennut umpeen :(
Olen selvinnyt tässä elämässä ilman luottoja...ja nyt sitten pitää ottaa luotto (mikä he tarjovat) vitamiineille !!!
Luin kulutajanviraston sivuja ja pelkän että ei paljon valittamista ole.
Suostuin puhelimetsi näyttepakkaukseen ja en missään vaihessa tajunnut että sen jälkeen tule mulle iso laatikollinen vitamiineja kerrallaan.- uupunut eläkeläinen
Tässä yksi uhri lisää, meni umpeen perumisaika. Terveysravinne lähetti minulle laskun
heti perumisajan jälkeen 13.12.2013, eräpäivä 27.12, mutta pakettia ei tullut. 27.12 sain myös puhelimeeni tekstiviestin: tervetulopakettinne tulossa, muista 14 pv perumisaika.
En kuitenkaan maksanut, koska tuotetta ei tullut ja soitin heille, etten maksa ennenkuin paketti on tullut, minulle ilmoitettiin, että paketti tulee kyllä pian. Kysyin myös, että haluaisin mieluummin sellaisen tilauksen, jossa paketti tulee kerran kuukaudessa ja. Voi myös halutessaan pitää väliä tai lopettaa sen, herra siellä puhelimessa ilmoitti, ettei heillä ole sellaista mahdollisuutta, on vain 12 kuukauden paketteja. Menin sitten nettiin
Ja kas kummaa sieltä löytyi 6 kk pakettitarjous ja myös tämä minun haluamani ja 12 kk:n tarjous, elikkä tämä herra valehteli minulle aivan sujuvasti ja ystävällisesti. Ajattelin kuitenkin sitä tekstiviestiä jonka sain 27.12, siinähän mainittiin tämä 14 vrk:n perumisaika ja en ollut vielä saanut pakettia, joten yritin moneen otteeseen perua tilaukseni vedoten siihen tekstiviestiin, vastaus oli kuitenkin, ettei viesteillä ole mitään merkitystä. Olin kertonut hänelle myös, että lakimiesystäväni oli kertonut, että tämä
viesti ja paketin myöhästyminen olisi minua puoltava, kuin myös tämä valhe, ettei heillä
Ole muuta kun 12 kk:n tuotteita. Mikään ei auttanut, hän uhkaili jos en ota pakettia vastaan tulee sitten kalliiksi. Sain maksuhuomautuskirjeen ja ulosottouhkauksen 13.01.2014 silloinkaan en ollut vielä saanut pakettia ja Terveysravinne tiesi kyllä asian. Loppujen lopuksi paketti tuotiin 15.01. 2014, kuukauden myöhässä, en ottanut sitä vastaan, koska olin ollut jo kuluttajavirastoon yhteydessä. Sain vielä uuden tekstiviestin
20.01 näytepakkaus tulossa, muista 14 vrk perumisoikeus. Loppujen lopuksi asia
meni niin, että kuluttajavirasto otti häneen yhteyttä ja pyysivät, joko sopimaan tai
asia riitautetaan. Sitten sainkin laskun 139 eur. vahingonkorvaus työajan kuluista ja laittomasta irtisanomisesta. Olin aivan puhki, enkä jaksanut enää riitauttaa asiaa, joten
maksoin mieluummin. Yritys ei myönnä virheitään tai valheitaan, ainoa syyllinen on asiakas. Heillä näyttää olevan tälläinen väsyttämistaktiikka, asiakkaat väsyy ja sairastuu, eikä kukaan jaksa viedä asiaa riitauttamiseen asti. Toivottavasti seuraava uhri jaksaa, ja mikä olisi hyvä, niin iltapäivälehtiin nämä kokemukset, niin eiköhän tämä yritys siitä oppisi jotain. Entisenä asiakaspalveluhenkilönä (nyt eläkkeellä) meitä koulutettiin jatkuvasti , en voi edes kuvitella, että tälläistä asiakaspalvelua suomessa saa olla.
- esimerkki
Tässä esimerkki miten helppo on ottaa rahat pois Suomalaisilta.
ÄLÄ sovi puhelimessa mitään tai ota jotain ilmaispakkauksia,kokeiluja.Tai lähetä nimeäsi,osotettasi,tai muita yhteystietoja
Suomessa ei viranomaiset puutu ollenkaan netin/puhelimen kautta tapahtuviin petoksiin. Lisäksi esim trafi myy vastoin henkilötietolakia meidän yhteystietoja rikosksia tekeville ihmisille. - jonne1
kuluttajariitalautakunta on olemassa, joten sinne kertomus , kuitit ja sun muut paperit.
- valitus auttoi
Minuakin onnistuivat höynäyttämään ilmaisella näytteellä ja myöhemmin 8 kk:n pilleripaketilla. Aluksi maksoin, kun näytti siltä ettei ulospääsyä ole. Kuluttaja-asiamies antoi kuitenkin hyvät neuvot, joiden avulla valitin kuluttajariitalautakuntaan. Sieltä tuli minulle myönteinen päätös, yritys sai huomautuksen harhaanjohtavasta markkinoinnista ja palautti minulle kaikki maksamani rahat takaisin.
- julmaa toimintaa
On tässä vuosia välissä, kun ylläoleva juttu on kirjoitettu. Edelleen ihmiset menevät halpaan ja tilaavat tuotetta. Minun elämäni meni kokonaan, kun firma rupesi perintätoimiston kautta kiristämään olemattomista tuotteista rahaa. Palautin jokaikisen paketin. Jos teillä on liikaa rahaa ja haluatte löysään hirteen, niin tilatkaa vain.
En varmaan koskaan pääse eroon velasta, jonka takana ei ole mitään. Mutta jos haluatte elää rauhassa, niin ÄLKÄÄ TILATKO ky firmalta mitään. - sutin
Vieläkin v****taa vaikka aikaa on kulunut muutama vuosi. Oli muuten kalliit pillerit n. 700 euroa. Kiertäkää kaukaa tämä suomen terveysravinne sotkamo. Näytteet tulivat tosiaan myöhässä siis yli 14 vuorokautta, eikä firma ruvennut neuvottelemaan ollenkaan vaan siirsi laskun perintätoimistolle. JOTEN ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN KO YRITYKSETTÄ: Kuitenkin Hauskaa Uutta Vuotta.
- VITAMIINIPETOS
Meidän äitiämme huijattiin kans samasta firmasta. Sieltä lähetettiin yli 700 e lähetys (äitimme oli silloin sairaalassa leikkauksessa) valitukset eivät auttaneet, vaikka äitimme ei voinut käyttää mitään ko. Vitamiineista.Me lapset sitten lopulta perintätoimistolla uhatessa ostimme pakkaukset itsellemme, mutta taisi jäädä käyttämättä joka perheessä.
Harmi vaan, että firman nimi on melkein sama, kuin luotettava Suomen terveysravinto oy.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897