Minä vs Jumala

Jos Jumala tietää kaiken ja kaiken aikaa. Niin silloinhan hänen täytyy myös tietää hyvät pornolehdet.

Kerta en itse tunne havaintojeni perusteella kuin noin 0,01% kaikista maailman porkkalehdistä. Joten Kummalla meistä silloin on myös likaisempi mieli.
Ja kun otetaan huomioon että jos vielä kaikki synnit näytetään kuin filminauhalta viimeisellä tuomiolla. Täytyy kyllä oikeasti olla aika sairas tyyppi kun sellaisia jaksaa jatkuvalla syötöllä katsoa.

Eipä mulla muuta. Mukavaa viikonloppua kaikille.

17

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös sia ole juuri

      Kysymättäkin tietää että sinulla on paha olla. Jos noin jatkat olet joskus todella pohjalla, masentuntut, kierteessä...

      • edellinen kommentoij

        Ja yllätyin kun olet sentään jo aikuinen mies, 27 vuotta: luonnollista jollkekin itseään etsivälle murkulle, mutta ....


      • khjkhjkhjkhjkhjkhjkh

        Miksi olet aina niin negatiivinen ja typerä?


      • edellinen kommentoij kirjoitti:

        Ja yllätyin kun olet sentään jo aikuinen mies, 27 vuotta: luonnollista jollkekin itseään etsivälle murkulle, mutta ....

        Ei lapsellisuus ole vain ikä kysymys. ;)
        Kukatahansa voi sellaisene alentua. Enkä minä ole edes edustamassa mitään "Kristillistä punainen mökki ja perunamaa ja kiikkustuolissa istuvaa perheen isää jolla ei joskus olisi paheita" tyyliin. Ja miksi olisinkaan? - Sellaisen kiiltokuvan esittäminenhän on vielä tekopyhempää kuin se että sanoo rehellisesti joskus pornoa lukeneen. Ja totta kyllä sitä on tullut luettua. Ja tulee vielä jatkossakin. Kumma etteivät uskonnon edustajat osaa olla yhtä avoimia kyseisen teeman tiimoilta. Vaikka yhtälailla pitävät sen tiirailemisesta.


      • eikös sia ole juuri

        Minä SIA, tarkoitin Jumalaa, kun se porkkanaperse purkaa patoutumansa pienempiinsä!

        Pahoittelen P patoutumia pian paranen!


    • vapaus suotkakoon

      Jos tuollainen tyyppi kuin edellä, atac, vielä lapsistakin joksus haaveilee. En haluaisi olla ainakaan tuollaisen lapsellisen pornoateistin jälkeläinen. Kysymykseesi saat keksiä vastauksen itse, jos haluat. Enhän minä osaa välttämättä siihen haluamallasi tavalla vastata?

      • khjkhkjhjkhjkhjkjhk

        Hanuri-Hanna ei osaa lukea? Jumalahan se pornon suurkuluttaja on, ei atac.

        ''Kysymykseesi saat keksiä vastauksen itse, jos haluat. Enhän minä osaa välttämättä siihen haluamallasi tavalla vastata?''
        Olet negatiivinen ihminen. Tai mätä uskosi on niin heikolla pohjalla että sinä tarvitset vihollisia joita demonisoida. Tai sinulla on niin heikko itsetunto. Tai sitten sinulla on vain niin vittumainen luonne että sinun pitää vittuilla kaikille. Tai ...


      • khjkhkjhjkhjkhjkjhk kirjoitti:

        Hanuri-Hanna ei osaa lukea? Jumalahan se pornon suurkuluttaja on, ei atac.

        ''Kysymykseesi saat keksiä vastauksen itse, jos haluat. Enhän minä osaa välttämättä siihen haluamallasi tavalla vastata?''
        Olet negatiivinen ihminen. Tai mätä uskosi on niin heikolla pohjalla että sinä tarvitset vihollisia joita demonisoida. Tai sinulla on niin heikko itsetunto. Tai sitten sinulla on vain niin vittumainen luonne että sinun pitää vittuilla kaikille. Tai ...

        "Hanuri-Hanna ei osaa lukea? Jumalahan se pornon suurkuluttaja on, ei atac."

        Jep. Kaikkitietävän onglema. Ja ottaen vielä huomioon. Hänhän ne on myös saanut alkuun maailmassa.


      • "Jos Jumala tietää kaiken ja kaiken aikaa. Niin silloinhan hänen täytyy myös tietää hyvät pornolehdet. "

        "Jos tuollainen tyyppi kuin edellä, atac, vielä lapsistakin joksus haaveilee. En haluaisi olla ainakaan tuollaisen lapsellisen pornoateistin jälkeläinen."

        Ongelma vain onkin siinä, että olet jo pornon alkuunsaajan lapsi - uskonnon omien oppien mukaan.


      • eikös sia ole juuri

        No olemme sitten toisten vaimoja raiskaavan ADIS-sairaan, Islamia tukevan huoran lapsia, eli Jeesuksen.

        t. SIA


      • eikös sia ole juuri
        khjkhkjhjkhjkhjkjhk kirjoitti:

        Hanuri-Hanna ei osaa lukea? Jumalahan se pornon suurkuluttaja on, ei atac.

        ''Kysymykseesi saat keksiä vastauksen itse, jos haluat. Enhän minä osaa välttämättä siihen haluamallasi tavalla vastata?''
        Olet negatiivinen ihminen. Tai mätä uskosi on niin heikolla pohjalla että sinä tarvitset vihollisia joita demonisoida. Tai sinulla on niin heikko itsetunto. Tai sitten sinulla on vain niin vittumainen luonne että sinun pitää vittuilla kaikille. Tai ...

        vapaus suotkakoon - nimimerkin takana on Lestadiolaispakana -ei siis tosi atte eli AtoTosi Kristitty.


    • lausukuuntelemallla

      "Ja kun otetaan huomioon että jos vielä kaikki synnit näytetään kuin filminauhalta viimeisellä tuomiolla. Täytyy kyllä oikeasti olla aika sairas tyyppi kun sellaisia jaksaa jatkuvalla syötöllä katsoa.

      Eipä mulla muuta. Mukavaa viikonloppua kaikille."

      virkavalta?
      vastustatko näitä vai puhutko tyhjiä?
      henkilö lausuessa vaan totuudensa niin Totuus vaan kuulee henkilöä

    • Niin Jumala kyllä tietää kaiken mitä tapahtuu. Ole huoleti ihmiskunta joutuu kyllä niistä sairaista pornolehdistä ja kaikesta iljettävästä mitä pornoteollisuudessa tapahtuu tuomiolle.
      Pornografiassa on kyse Jumalan luoman terveen ja puhtaan seksuaalisuuden vääristymästä.

      • Hoitsu Hki

        Säkin pääset tuomiolle ylimielisyydestäsi. Tekopyhät eivät peri Valtakuntaa. Jeesus vihaa sua. Sä tuhlaat Jeesuksen uhriverta, kokoajan ryvet synneissäsi etkä välitä, koska sulle Jeesus on pelkkä väline.

        L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin! L.J.H. tuomitaan Helvettiin!


    • ja kuvan kanssa?

      Häpeäisin ateismin puolesta jos olisin ateisti? Mutta kiitos Jumalan - en ole enkä halua tulla!

      Niin mauton on kommenttis!

      • khjkhkhkhkhjkhkjhjkh

        Miksi olet niin katkera ja vihainen?


    • vai mikä sitten ....

      Siksi kun tuo sinun nimimerkkis on noin yskinkertainen? Pelkkää kirjainsarjaa! Tyydyttikös vastaus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe