Pakistanin poliisi otti kiinni naisen Karachin suurkaupungissa syytettynä miehensä murhasta.
Nainen oli surmannut miehensä, paloitellut tämän ruumiin ja yrittänyt päästä siitä eroon keittämällä.
Poliisipäällikkö Khalid Nadeem Baig kertoi perjantaina, että 42-vuotias Zainab Bibi oli tunnustanut viranomaisille surmanneensa miehensä, kun tämä oli yrittänyt raiskata vaimonsa edellisestä liitosta syntyneen 17-vuotiaan tyttären.
Bibi huumasi miehensä sekoittamalla unilääkkeitä tämän teehen ja sen jälkeen kuristi miehen köydellä. Nainen paloitteli yhdessä veljenpoikansa kanssa ruumiin ja keitti lihat.
Poliisi pääsi rikoksen jäljille, kun naisen naapurit olivat valittaneet tämän luota leijuvasta pahasta hajusta. Myös veljenpoika on pidätetty.
IS-AP
Päivän femakkopiru, tosipaskaa.
Vihellävittuus.
2
72
Vastaukset 2
- Sanelma*
Tarinan opetus on, että roskiksiin uhrinsa heittävät paloittelijasurmaajamiehet ovat taas naisia älykkäämpiä - pitäisi tyhmänkin tajuta, mikä löyhkä keittämisestä lähtee. Kas kun ei edes miespuolinen osallinen osannut neuvoa.
Paistetut vihreät tomaatit -leffassa homma hoidettiin kotiin tyylikkäästi. Jäppinen grillattiin possujuhlilla ja kaikille maistui :D- ohwoy 49y49tyiuhk b
Mikä on Sanelman oman kokeileman ihmiskeiton paras resepti ?
Oletko käyttänyt tuoretta vai pakastettua lihaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560