Katselin vaimon ylläpitämää sääkalenteria. Viime syksynä talvi tuli kertarysäyksellä. Pakkasta oli jo kymmenkunta astetta.
Nyt parhaillaan voi tehdä vielä rästiin jääneitä pihatöitä, kaataa vaikka häiriöksi kasvaneita puita tontin laidalta.
Pimeys ei ahdista kun käyttää riittävän määrän purkista hivenaineita ja vitamiinejä. Myös kirkasvalolaitteita käytän aamuin illoin.
Syömisten juomisten kanssa pitää olla tarkkana; jostain syystä noiden kohtuukäyttökin pitää painoa valoisaa aikaa korkeammalla.
Toivon vähälumista ja lauhaa talvea, jota on ennustettu.
Harvinaisen armelias syksy 2011
4
67
Vastaukset
- passe
Voisimme lentää lomalle vaikka Thaimaahan pätäkän puolesta. Liian kuuma ei kuitenkaan kiinnosta.
Synkän pimeä Islantikin olis mielenkiintoisempi. Onhan siellä ne geysirinsä, joissa vois lututa. Huippukallis matkailumaa, kertovat. - pimeys pelittää
Moneen syksytalveen ei olla nähty, että joulukuun puolivälissä auran tiensivuun heittelemät lumikasat vielä sulavat kuin keväällä.
Näin nyt on Etelä-Suomessa. Onhan siinä omat hyötynsä ja haittansa. Hyötyä talousvaikeuksissaan painiville kunnan isille aurauskustannuksissa.
Haittaa mutkamäkiyrittäjille. Pakkasta tarvittais -5C, että vois tykkilunta pössyttää ja rinteet avata Etelä-Suomessakin.
Minulle sopii hyvin, että luonto lorottaa sateet vetenä eikä kiinteistöjen kiusaksi. Talvehtiville lajeille kelit tietää elinpäiviä lisää. - passe
Lisää hyötyjä.
Pohjolan alueen tasolla runsaat sateet tuottavat paljon lisää vesivoimaenergiaa, sähköä. On luvattu jopa alennuksia kw-hintoihin.
Mitä kauemmin vesialtaat pysyvät sulina, sitä parempi niissä on tulevan kevättalven happitilanne. - Passe
Meikän syksy loppui tänä vuonna viime torstai aamuun. Klo 7.30 siirryttiin kevät puolelle. Katsoin viime Joulupäivän lämpötilamerkintöjä kalenterista.
Alkoi lauhtumaan, koska aamun -15C oli illalla enää -10C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813105Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831231- 841210