Rento Arhinmäki veisteli suorassa lähetyksessä: ”Nytkin mun pitäisi olla baarissa kaljalla”
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/rento-arhinmaki-veisteli-suorassa-lahetyksessa-nytkin-mun-pitaisi-olla-baarissa-kaljalla/art-1288430991761.html
Eikö Suomi ole jo muutenkin ihan tarpeeksi alkoholisoitunut ilman tuollaisia
vasemmitolaisia alkoholisti puheita!!!
Arhinmäen törkeää esimerkkiä lapsille
6
84
Vastaukset
Oikeastaan olisi hyvä, jos lapset voisivat äänestää. Voisi olla, ettei kaljoittelulla retostelulla ja skumpalla keikaroinnilla heiltä ääniä saisi.
Presidentti Kyösti Kallio oli täysin raitis. Siinä olisi hyvä esimerkki noudatettavaksi niin presidenttiehdokkaille kuin taviskansalaisillekin.- apinavero
pennut osaa jo alle 10-vuotisina ihan itse juoda pussikaljaa ja muutakin,,, ei siinä mitään esimerkkejä tarvita... kyllä kotiolot on jo opettaneet...
- Opettaneet kuten
arhinmäkeä?
- Mikäs se on
kaljaa kitata baarissa kun yhteiskunta maksaa sen ja kyseinen henkilö ei ole eläessään tehnyt muuta kuin elänyt yhteiskunnan varoilla.
- näin peikon
se on se lökäpöksy peikon näkoinen sälli joka ei edes unta näe oikeista töistä vaan sossusta ne pussikalja rahat kuuliaisesti noutaa.
- mitä sitte
Kai se voi Arhinmäki käydä kaljalla siinä missä sinä tai minäkin, mitä siihen kenenkään 'lapset' kuuluu... kyllä ne lapset kotonaankin kaljanjuontia ja pahempaakin näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477