Isänmaallisuus = Maailman syöpä

Maailmanlapsi1

Kuvitelkaa hetki maailma ilman nationalismia, patriotismia tai uskontoja, melko täydellinen vai mitä? Onneksi tähän suuntaan ollaan menossa hitaasti mutta varmasti maailman kansainvälistyessä.

13

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rabortaashi

onko homo?

• Jäärämanne

Ainakin on anti-tyrvääläinen ja vastustaa smuguruhtinaita.

• punaviiksi

Aivan totta, toveri. Kohta mekin voimme olla kahvinvärisiä orjia maailmanjuutalaisille. Kyllä sitä saikin odottaa! Mikä sen parempaa kuin olla itsekeskeinen kuluttaja-apina. Yhteisöllisyys hiiteen! Eläköön narsismi!

• Maailmanlapsi1

Ilman itsekkyyttä eläisimme vieläkin luolissa idiootti ja maailmajuutalaiset ovat kaltaisesti hihhulisalateoreetikon harha. Yhteisöllisyys on hieno asia mutta se tulisi rakentaa ihmisyydelle eikä diskriminoiden.

• punaviiksi
        Maailmanlapsi1 kirjoitti:

Ilman itsekkyyttä eläisimme vieläkin luolissa idiootti ja maailmajuutalaiset ovat kaltaisesti hihhulisalateoreetikon harha. Yhteisöllisyys on hieno asia mutta se tulisi rakentaa ihmisyydelle eikä diskriminoiden.

Juu näin on toveri ystäväni, onneksi esi-isämme taistelivat hampaat irvessä toisiaan vastaan jotta saivat pysyä rauhassa ja saivat itsekseen kehitellä koko läntisen kulttuuriperinnön ja tieteet. Pysykööt muut vain keskenään! Ei tarvita mitään yhteisöjä vaan Suomeen lisää murjaaneja että me naiskommunistit saamme tyydyttää kaikki irstaimmatkin seksifantasiamme mustilla Afrikan rullahuulilla. Eläköön toveri Stalin!

• punaviiksi
        punaviiksi kirjoitti:

Juu näin on toveri ystäväni, onneksi esi-isämme taistelivat hampaat irvessä toisiaan vastaan jotta saivat pysyä rauhassa ja saivat itsekseen kehitellä koko läntisen kulttuuriperinnön ja tieteet. Pysykööt muut vain keskenään! Ei tarvita mitään yhteisöjä vaan Suomeen lisää murjaaneja että me naiskommunistit saamme tyydyttää kaikki irstaimmatkin seksifantasiamme mustilla Afrikan rullahuulilla. Eläköön toveri Stalin!

Hups, en tietenkään tarkoittanut kirjoittaa tuollaista rasistista kulttuurirelativistista termiä 'rullahuuli,' vaan piti kirjoittamani 'rikastuttaja.' Pahoittelut jälleen.

• Jew Fatlip

En tiedä, mutta nyt te olette sinne eduskuntaan äänestäneet paksuhuulia...ovatko asiat parantuneet?

• nuorimies11111

Minä olen nationalisti, patriootti ja kristitty. Minä pidän maailmaa parempana noiden asioiden kera :) toivottavasti mainitsemasi kehitys vaihtaa suuntaansa.

• anti-hippi

Hippeily on maailman syöpä.

• laps Suomen....

Mitä kieltä puhuisimme? Kaikkien pitäisi opetella ihan uusi ja ennen olemassa olematon kieli, ettei kukaan pääsisi etulyöntiasemaan! Tappelu no 1. Kansainvälisyys ei poista tunteita, vakaumuksia eikä mielipiteitä, puhumattakaan kansojen erilaisuudesta ja elinehtojen erilaisuudesta.
      Täydellistä maailmaa ei tule niin kauan kuin ihminen on epätäydellinen. Mehän sotkemme ja riistämme tätä maailmaamme parhaamme mukaan, enkä näe, miten kansainvälistyminen sen muuttaisi.
      Jos jokin on maailman syöpä,se on egoismi.

• konghong

juu kiinalaisia kaikki

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56