Nolo seisokki

nolo ere

Pari vuotta sitten olin valokuvaajana häissä. Olin kirkossa sopivasti pylvään takana vähän piilossa, kaikki vaikutti aluksi menevän hyvin.
Sitten mieleeni juolahti sanonta "seisoo kuin Kyrpä häissä". Samassa alkoi myös kullini kovettumaan ilman mitään syytä. Mitä enemmän yritin tilannetta hallita sen kovemmin vaan seisoi. Alkoi pelottamaan että kun joudun poistumaan tolpan takaa kuvaamaan toisesta kulmasta kaikki huomaavat seisokin.
Kameralaukulla sain tilannetta peitellyksi ja kirkon rappusilla seisokki loppui.
Olen tehnyt vihkikuvauskeikkoja satunnaisesti eikä muilla kerroilla ole ollut ongelmia elimen kanssa.
Morsio oli kuitenkin asian huomannut. Hän kertoi sen myöhemmin naureskellen ja kysyen että tuliko nuoruus mieleen. Olimme olleet nuorena pihkassa toisiimme. Se kai sen tilanteen sai aikaan.

3

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvinpäin

Jee..luulis et morsian olis niin täpinöissään ettei muiden kulleja huomaa..omasn ukkonsa korkeintaan..olitkos maistanut?

• tavallinenpulliainen

Hei, viriillie miehelle sattuu näitä stodeja. Parempi että liian usein kuin ei koskaan.
      Tuossakin saattoi herätteenä olla se nuoruuden rakkaus. Joskus se saattaa olla jotain ihan muuta ja käsittämätöntäkin. On minullakin alkanut taksissa seisoa niin että paikkoja kivisti. Taksisuhari oli keski-ikäinen nätti ja mukava nainen, ihan outo ihminen vieraalla paikkakunnalla. Matka kesti noin tunnin ja keskustelimme ihan tavanomaisia asioita. Yht'äkkiä vain alkoi tuntua että tuo nainen on ihan best ja alkoi seisoa. Siinä matkan lopussa sitten maksu selväksi ja ulos teeskentelemään puhelua että ilkesi mennä asiakkaan palaveriin.

• JK

VAI IIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe