Tuleeko Haavistosta presidentti?

Jos enteet pitävät paikkansa, pitäisi Pekka Haavistosta lähes varmasti tulla presidentti.

Äänestin Tarja Halosta vuoden 1999 eduskuntavaaleissa. Hänet valittiin eduskuntaan.
Äänestin Tarja Halosta vuoden 2000 eduskuntavaaleissa. Hänet valittiin presidentiksi.

Äänestin Pekka Haavistoa vuoden 2011 eduskuntavaaleissa. Hänet valittiin eduskuntaan.
Äänestän Pekka Haavistoa vuoden 2012 eduskuntavaaleissa. Hänet valitaan presidentiksi?

6

170

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinnat

Haavistosta ei tule pressaa, hänen seksuaalisuutensa estää sen, olisi vain
      pysynyt kaapissa niin kaikki olisi mahdollista.

• Höperöit. Et kai tosissasi luule, että homoseksuaalisuus olisi nyký-Suomessa este tulla valituksi presidentiksi? En tiedä mitä aikakautta sielusi elää, mutta kehotan sinua ottamaan laput pois silmiltäsi ja katselemaan ympärillesi: muut ihmiset elävät 2010-lukua.

• äänestäjä.

toivottavasti 2012 pidetään eduskuntavaalit!

Se markitsisi sitä että päästään nykyisestä niin sanotusta 'valtiovarainministeristä' eroon!

Toivottavasti siis enteesi pitävät paikkansa, ja hallitus kaatuu!

• Ne on pressavaalit:)

2015 eduskuntavaaleissa Urpilaisesta tulee pääministeri ja Soinista valtiovarainministeri. Katainen ehkä puolustusministeri :)

• seksileikit

Patriklind, olet oikeassa olen vanhan kansan edustaja"sielultani"mutta meitä on
      paljon noin 3milj, joten äänemme kyllä riittävät.
      Vaikka elämme nykyaikaa niin lapset laitetaan alkuun sillä samalla vanhalla
      tavalla jolla se on tehty jo yli 6tuhatta vuotta, eikä muutosta ole vielä tiedossa.
      Ehkä sekin aika koittaa että homot tai lesbot saavat lapsia keskenään, mutta siihen taitaa kulua aikaa.
      Ellei niin käy ja me kaikki muutumme homoiksi niin sehän ratkaisee väestöongelman, olisiko se luonnonvalinta.
      Minulla ei ole mitään homoja vastaan, ne joita tunnen ovat mukavia ja avuliaita
      ihmisiä, en vain halua homoa pressaksi.

• Zugderdemidjin

Haavisto on pitänyt sukupuoliasioistaan matalaa profiilia ja niin kauan kuin mennään asialinjalla hän on mielettömän vahva ehdokas. Pressa edustaa nykyisellään Suomea nimenomaan EU:n ulkopuolisiin maihin nähden ja Haavistolla on oikeita kontakteja ja ymmärrystä kolmannen mailman maihin ja luottamusta siellä.

Aikanaan irvistelin Ahtisaaren valinnalle ja jälkikäteen huomasin olleeni väärässä. Siinä oli mies paikallaan, joka hoiti ulkopolitiikan niin kuin piti. Haavisto on taidoiltaan pian samaa luokkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      362
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe