Kiihottako suuret roikkuvat kivekset.?

Kiihottaa katsella.

Minua kiihottaa jos näen esim. uimahallissa jollakin miehellä tai pojalla suuret ja roikkuvat kivekset. Kiinnostukseni roikkuviin kiveksiin alkoi jo nuorena poikana, näin enollani tuollaiset kivekset. Enoni kävi meillä saunomassa, katselin noita kiveksiä kun hän istui saunan lauteilla. Minä istuin saunassa alemmalla lauteella ja hänen kiveksensä roikkuivat lauteen reunan yli. Kun istuin saunassa vilkuilin välillä noita kiveksiä, myös kun hän pukeutui tai riisuutui ja joutui pyllistämään, kivekset näkyivät selvästi takaa päin jalkojen välistä. Viimeksi suuret riippuvat kivekset näin viime viikolla, kävin uimahallissa ja kun olin pukeutumassa. Viereeni tuli nuori poika joka alkoi riisuuntua, katselin pojan riisuuntumista. Kun poika riisui bokserinsa, paljastui niiden alta isot riippuvat kivekset. Katselin pojan kiveksiä haltioituneena, en ollut ennemmin nähnyt riippuvia ja suuria kiveksiä nuorella pojalla. Tuo näky kiihotti kovasti, oli tosi lähellä, etten koittanut niitä kädelläni niin haltioissani niistä olin.

30

3444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy vaan reippaasti

"Anteeksi, saanko sivellä roikkuvia pussejanne?"
      Näytä sitten digikuvaa mustasta silmästi/silmistäsi XD

Fuckin idiot!

• biljardinpeluri

TODELLA KIIHOTTAVAA! Sellaiset tekisi aina mieli ottaa suuhun ja pyöritellä niitä siellä! Tosi mukava kuulla, että löytyy muitakin herkkupalloista kiinnostuneita!

• isopussit

Onko mitään sivuja, joista tällaisia kuvai löytyy?

• Paksutonpaksuja

Mulla on kans yksi kaveri, jonka isoja ja raskaita palleja olen pääsyt kokeilemaankin. Uimahousut mukavasti pullotti ja kun on muutenkin keskivertoa isomman omaava, niin ihmettelen vaan, miten se stondiksen peitteli intissäkin. Kyllä se oli selvästi ylpeä eikä pullotustaan kesällä piilotellut...

• Anonyymi

Itsekin olen nähnyt kerran uimahallissa jonkun noin 14v pojan, jolla oli valtava kulli, ja roikkuvat suuret pallit, kyllä ne on vain upea näky nuorella pojalla

• Anonyymi

Minusta roikkuvat kivekset ovat aivan upeita ja olen aina ihaillut sellaisia.

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa. Varsinkin vanhoilla isoilla miehillä yleensä tosi kookkaita nähnyt

• Anonyymi

Kiinteät kiihottaa

• Anonyymi

Kiinteät kiihottaa, haluis hyväillä.

• Anonyymi

roikkupallit seksikkäät

• Anonyymi

Takaapäin naidessa roikkupallit lätkyttävät kivasti persettä. Suihin ottaessa ne on kiva kerätä yhteen käteen ja runkata seisovaa kalua toisella.

• Anonyymi

myös runkatessa roikkupallit hakkaavat ihanasti persvakoa ja välilihaa

• Anonyymi

Kyllähän pallien näkeminen on aina kiihottavaa ja kun tietää että siellä sitä miehistä nautintoa piilee niin hyvä on niillekin huomiota suoda puuhissa. m50

• Oi kyllä roikkuvat kivekset on niin kiihottavat. Varsinkin kun omat ei kauhheasti roiku

• Anonyymi

Joilla nuorilla miehillä pitkä kalu kun ei ole vielä tullut vyötärölle ym ylimääräistä läskiä joka lyhentää kalun mittaa.

• Anonyymi

Kyllä nuorien poikien kalut kiihottaa tälaista vanhaa runkkaria. Oi jospa joskus pääsis imasemaan neitsyt pojun kalusta tuoreet mehut.

• Anonyymi

Juu kyllä joillain nuorilla pojilla jo ihan aikuisen vehkeet. Kyllä niihin katse tarttuu.

• Anonyymi

Onhan ne kivoja katsella, isot roikkuvat kivekset, ja pitkä letkukulli. Pienenä poikana ihailin varsinkin sedän varustusta mm. kun saunottiin. Ja toki myöhemminkin aina kun nähtiin. M55

• Anonyymi

Vanhoilla savottamiehillä oli roikkuvat kivekset.

• Anonyymi

Oliko aloittajan eno savottamies?

• Anonyymi

Olen itse venytellyt roukkuvimmiksi. Mukava kun roikkuvat raskaana.

• Anonyymi

On ihana katsella. Appiukkolla on suuret roikkuvat kassit, kiva katsella saunassa

• Anonyymi

Minua kiihottaa timmit pyöreät kivekset.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan nähnytkään pyöreitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole koskaan nähnytkään pyöreitä.

No ei nyt ihan pyöreät mutta sillai timmit jotka vetäytyy kiihottuneena kalun juureen. Luumun muotoiset

• Anonyymi

Itsellä on kunnon roikkuvat pallit eikä mitkään rusinat, ja riesaa niistäkin. Tavalliset marketin kalsarit ahistaa ja painaa pallit littanaan, pakko hankkia alkkarinsa muualta että vehkeet saa aseteltua mukavammin.

• Anonyymi

Mulla on kanssa roikuvat kivekset oli kiva kun joku otaisi käteen ja hieroisi ja nuolais niitä

• Anonyymi

Käyn eräässä uimahallissa säännöllisesti ja lähes joka kerata siellä eräs eläkeläis pappa jolla aivan uskomattomat kivekset. Kulli ihanormi ehkä aavistuksen keskivertoa isompi mutta kassit on aivan käsittämättömät. Ison mandariinin kokoiset ja roikkuu varmaan 20 cm.

• Anonyymi

Itselläni on roikkuvat pallit. Varsinkin helteellä nakuna aurinkoa ottaessa roikkuvat tosi alhaalla. Voi heittää reidelle ihailtavaksi.

• Anonyymi

Meikäläinen on aina ihaillut roikkuvia palleja kun itsellä tiukat. Ehkä kesähelteellä roikkuvat vähän alempana.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2695
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1111
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      214
      1098
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1015
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      941
    6. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      5
      928
    7. 36
      906
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      827
    Aihe