Minua kiihottaa jos näen esim. uimahallissa jollakin miehellä tai pojalla suuret ja roikkuvat kivekset. Kiinnostukseni roikkuviin kiveksiin alkoi jo nuorena poikana, näin enollani tuollaiset kivekset. Enoni kävi meillä saunomassa, katselin noita kiveksiä kun hän istui saunan lauteilla. Minä istuin saunassa alemmalla lauteella ja hänen kiveksensä roikkuivat lauteen reunan yli. Kun istuin saunassa vilkuilin välillä noita kiveksiä, myös kun hän pukeutui tai riisuutui ja joutui pyllistämään, kivekset näkyivät selvästi takaa päin jalkojen välistä. Viimeksi suuret riippuvat kivekset näin viime viikolla, kävin uimahallissa ja kun olin pukeutumassa. Viereeni tuli nuori poika joka alkoi riisuuntua, katselin pojan riisuuntumista. Kun poika riisui bokserinsa, paljastui niiden alta isot riippuvat kivekset. Katselin pojan kiveksiä haltioituneena, en ollut ennemmin nähnyt riippuvia ja suuria kiveksiä nuorella pojalla. Tuo näky kiihotti kovasti, oli tosi lähellä, etten koittanut niitä kädelläni niin haltioissani niistä olin.
Kiihottako suuret roikkuvat kivekset.?
12
2663
Vastaukset
- Kysy vaan reippaasti
"Anteeksi, saanko sivellä roikkuvia pussejanne?"
Näytä sitten digikuvaa mustasta silmästi/silmistäsi XD
Fuckin idiot! - biljardinpeluri
TODELLA KIIHOTTAVAA! Sellaiset tekisi aina mieli ottaa suuhun ja pyöritellä niitä siellä! Tosi mukava kuulla, että löytyy muitakin herkkupalloista kiinnostuneita!
- isopussit
Onko mitään sivuja, joista tällaisia kuvai löytyy?
- Paksutonpaksuja
Mulla on kans yksi kaveri, jonka isoja ja raskaita palleja olen pääsyt kokeilemaankin. Uimahousut mukavasti pullotti ja kun on muutenkin keskivertoa isomman omaava, niin ihmettelen vaan, miten se stondiksen peitteli intissäkin. Kyllä se oli selvästi ylpeä eikä pullotustaan kesällä piilotellut...
- Anonyymi
Itsekin olen nähnyt kerran uimahallissa jonkun noin 14v pojan, jolla oli valtava kulli, ja roikkuvat suuret pallit, kyllä ne on vain upea näky nuorella pojalla
- Anonyymi
Minusta roikkuvat kivekset ovat aivan upeita ja olen aina ihaillut sellaisia.
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa. Varsinkin vanhoilla isoilla miehillä yleensä tosi kookkaita nähnyt
- Anonyymi
Kiinteät kiihottaa
- Anonyymi
Kiinteät kiihottaa, haluis hyväillä.
- Anonyymi
roikkupallit seksikkäät
- Anonyymi
Takaapäin naidessa roikkupallit lätkyttävät kivasti persettä. Suihin ottaessa ne on kiva kerätä yhteen käteen ja runkata seisovaa kalua toisella.
- Anonyymi
myös runkatessa roikkupallit hakkaavat ihanasti persvakoa ja välilihaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412203Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2121856- 1031487
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151177
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251058- 74982
- 70940
- 60897