Nyt putos niin väärä!!!!

hddhd

Jarppi ja Viivikö Jania parempia??? Ei todellakaan!!!

No sen nyt tiesi, että teinit äänesti vikoilla saldoillaan Jarpin finaaliin, mutta että Viivi pääsi finaalii?:O?? Ei hyvää päivää, kamala pari se Matti ja Viivi!

Jani ja Jutta oli ihana pari ja todellisia voittajia, jokainen tietää sen, eniten he olivat aina katsojien ja tuomarien pisteitten perusteella viikon paras pari

12

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdjdj

      Älä jaksa, nyt eletään jo 2000-lukua, miten vieläkin voi löytyä noin rasistisia ihmisiä?:( Tai no hlppo se kai täällä on nimettömänä huudella... Ootko minkä ikäinen, ihan lapsiko? Jos olet, älä ota vanhemmilta mallia, jos ne ovat rasistisia...

    • ei paras

      Kikatus pentu voittaa ,vaikkei ollut paras.

    • Hyvä tyyppi-kisa

      Tsihihi ja kikakika...Myötähäpeä Viivi Pumpasen sekä Anna Abreun juttuihin....voi kakaruus, jossa ei sinällään vikaa, mutta yhdistettynä noihin naamoihin...oi voi. Pikkumissi kyllä tanssii jo ihan kauniisti, mutta Mies vie...Jani siis oli isommassa roolissa Miehenä. Janin ei todellakaan olisi kuulunut pudota! Jarppi ei osaa tanssia, mutta muuten aivan todella hyvä huumoriveikko!
      Koska kisa eteni tällä tavalla, toivon todella Jarpin voittavan! Aiemmin toivoin parhaan voittavan...ja siinä kisassa olsiivat kärkikahinoihin kuuluneet Satu Ruotsalainen sekä Jani Toivonen!

      • htjtug

        Jep samaa toivon nyt myös minä, Jarpille voittoa, kun tanssitaito ei olekaan ollenkaan se vaikuttava asia voittoon...


    • voitto

      Jarpille voitto mieluimmin ,kuin kikattavalle missille.

    • tuytuyt

      "Jani ja Jutta oli ihana pari"
      Sen olisi pitänyt olla Jani ja Jukka. Tai Pekka, Matti, Juho, Reino, Raimo, Pentti, Pertti, Jorma tai muu vastaava.

      Miksi homo tanssii eri sukupuolta olevan kanssa?

      • poiuytr

        Koska Suomessa ollaan vielä jäljessä nykypäivästä ja ihan takapajulassa, muutamien vuosien päästä varmasti onkin jo mahdollista, että mies saa tanssia miehen kanssa ja nainen naisen.


      • poiuytr
        poiuytr kirjoitti:

        Koska Suomessa ollaan vielä jäljessä nykypäivästä ja ihan takapajulassa, muutamien vuosien päästä varmasti onkin jo mahdollista, että mies saa tanssia miehen kanssa ja nainen naisen.

        Jossain ulkomailla oli kai jo vastaavassa kisassa nainen tanssinut naisen kanssa.


    • vääryyttä

      Jarppi on kömpelö tanssija, mutta tämähän on vain viihdettä.

      Jos olisi oikeudenmukaista niin Jarppi olisi pudonnut aikoja sitten ja moni hyvä tanssija hänen sijallaa olisi nyt ehkä finaalissa.

    • Jarppi voittaa

      Onneks ei tartte katsella niitä ruskeita kainalohousuja enää. Kuvottava näky - haloo puvustajat!!

      Ens vuonna sit TÄHTIÄ lavalle, niinku Jarppi, Tuiskun Antti, missit.
      Onhan TTK kuitekin vaan TV-viihdettä.

      HAAPALAINEN JA UOTINEN VAIHTOON JA VIIHTEELLISEMPÄÄ KALUSTOO TILALLE.

      TÄNKS!

    • 48273654

      Ei pudonnut väärä pari. Jani harrastanut aikoinaan tanssia, ei kuulunut kisaan ollenkaan. Ihan älytöntä laittaa vasta-alkajat ja aiemmin tanssia harrastaneet samaan kisaan.

      Ps. Jani Toivola ei millään pahalla, mutta on sinulla rumaa rumempikin takapuoli.

      • puupååå

        Katsoppa TTK:n sivuilta, sieltä mm. löytyy uutinen, jossa Jani kertoo, ettei ole edes paritansseja koskaan harrastanut! Jotain kuulemma tanssinut (yksilötanssia) ja siitäkin jtn 15 vuotta aikaa..

        Viivi sen sijaan on tanssinut paljon! Eri tansseja tanssinut "koko" lapsuuden/nuoruuden. Tuo lukee myös jossain siellä sivuilla vanhemmissa uutisissa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe