Jarppi ja Ansku jatkoon

vaari mallia 1949

Tuomareilta selvästi vähiten saanut pari pääsi jatkoon! Miten se on ylipäätään mahdollista? Vaikka sanotaan, että tuomareiden äänet ovat vain osa totuutta, niin kuitenkin.

Mutta toisaalta, tyttäreni laittoi viestiä vaimolleni, että meidän 7-vuotias tyttärentytär oli vaatinut Jarpin ja Anskun äänestämistä!!!! Tyttärentytär oli jopa ottanut valokuvia kamerakännykällään Jarpista ja Anskusta! En millään voi sanoa, että hän on ollut väärässä ja äänestänyt epäkypsästi. Tämä on ollut aidosti hänen oma mielipiteensä ja minun tulee kunnioittaa sitä! Pulinat pois, nuori on puhunut!

Samalla tavalla voi olla muitakin hänen kaltaisiaan äänestäjiä! Mikä sitten on vedonnut tähän nuoreen? Onko se tanssitaito? Vai kenties Anskun aikaisemmat menestykset ja luotetaan niin sanotusti "vahvaan hevoseen"! Tuskin tästä on siitä kysmys. Se, mikä tytön sai äänestämään Jarppia ja Anskua, saattoi olla rätti Jarpin päässä! Ehkä siinä ei muuta tarvittu! En osaa itse sanoa, kun en vielä ole äänestäjän omia kommentteja kuullut, joten tämä on vain minun omaa tavallista spekulaatiota!

Itse annan täyden tunnustuksen niin Viivin ja Matin kuin Janin ja Jutankin tansseille. He olivat minun suosikkeja, mutta itse en antanut ääntä kenellekään, joten on tyytyminen annettuihin ääniin! Pulinat pois ja ensi viikolla on finaali! Molemmille finalisteille paljon onnea!

5

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarppi ja Ansku!

Jarppi on kehittynyt kisan aikana eniten. Viivillä käsittääkseni oli jo jotain tanssitaustaa, Janista puhumattakaan. Kyllä Jarppi ansaitsisi voiton jos vaan ensi viikolla kykenee huippusuoritukseen.

• tanssimatemaatikko

Viivi: 3 3 = 6
      Jani: 2 1 = 3
      Jarppi: 1 2 = 3

Janilla ja Jarpilla sama pistemäärä. Tasapisteissä yleisön ääni ratkaisee. Pisteet näkyy MTV:n sivuilla.

Jos tuomareiden ääni ratkaisisi, ei koko ohjelmaa tehtäisi.

• Dragon71

Onko kyseessä tanssiohjelma vai joku Dud Sonnien pilailuohjelma jossa rahalla maksetaan Dud Sonni voittoon ?

• Työt

Kyseessä on julkkisten tanssikisa, jonka voitto pitäisi antaa eniten kehittyneelle parille, eikä valmiille tanssijalle... Jarppi tanssii suhteessa taustaansa paljon paremmin kuin Jani, joka ollut alusta asti hyvä ja omaa ilmeisesti jotain tanssitaustaa... KYSEESSÄ VIIHDEOHJELMA, eikä mikään ammattilaistanssikisa!

• kokemustaooooon

Jarppi vain osaa tanssi.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      265
      9985
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      192
      5704
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      167
      5274
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4901
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      7
      3183
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      0
      2550
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2479
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2289
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      355
      2049
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      22
      1828
    Aihe