Ihana Viivi!

Kaimanen

Olen niin ihastunut Viiviin parinsa kanssa, vaikka alussa ehkä oli pientä jännitystä, niin kyllä nykyään hänestä on kehkeytynyt aivan mahtava tanssija.
Kurjaa kun Jani putos, ois ollu vähän samantasoiset parit finaalissa.Nyt Viivin on ihan pakko voittaa, muuten ei oo enään tanssikilpailusta kysymys, vaan kansan suosikista aivan muilla perusteilla. Herätkää ihmiset, tää on tanssikilpailu!

14

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvvbvbv

      Jos olis oikea tanssakilpailu , niin Jani ja Jutta ei olis pudonnut.

      • Jarppaus

        Onko raivostuttavampaa ihmistä kuin Viivi? Ei minun mielestä.Jarppi voittaa.


      • pjuy
        Jarppaus kirjoitti:

        Onko raivostuttavampaa ihmistä kuin Viivi? Ei minun mielestä.Jarppi voittaa.

        Viivi todellakin on hyvin ärsyttävä! Koska se on missinä ollut? En tiedä, kun en ko. kisoja seuraa... Oliko sen käytös silloinkin tollasta, hirnuu ja hihittää? Miten se edes on voinut olla missi, vai onko lihonut sen jälkeen, aika pullealta näyttää, löysää ihoa ja läskiä mm. selässä ja posket pulleat. Ei se siis lihava ole, mutta sellainen tukevan oloinen missiksi, eikös ne yleensä ole ihan hoikkia..:O
        Äänestääkö katsojat missikisan voittajan?


    • nih.

      Siis tämä on tanssikilpailu eikä missi - eikä muukaan kilpailu. olkoonkin viivi jonkun mielestä ärsyttävä. jarppi päteköön siellä missä osaa, viivi osaa tanssia.
      JOS jarppi voittaa on takana legioona etukäteen 'maksettuja' äänestäjiä. sen jälkeen en katso telkusta enää mitään kisaa missä saa äänestää monta kertaa samaa. pitäisi olla yksi ääni puhelinta kohden.

      • mkjnhb

        Ei ole kyseessä tanssikilpailu, jos olisi, Jani olisi voittanut tämän reilusti!


    • Hetero-Mies

      Nyt kaikki miehet äänestämään joukolla Viiviä. Jos äänestätte Jarppia, ootte homppeleita kaikki tyynni...

      • Hetskunainen

        Onpas sulla outo logiikka. Minä en äänestä kumpaakaan. Ihan sama kumpi voittaa. Jani ja Jutta olivat parhaita.


      • aivan sama
        Hetskunainen kirjoitti:

        Onpas sulla outo logiikka. Minä en äänestä kumpaakaan. Ihan sama kumpi voittaa. Jani ja Jutta olivat parhaita.

        Tyhmähän noihin rahojaan tuhlaa ,ihan sama kumpi voittaa.


    • zxcvbjm

      Saako se kisan voittaja ees mittään palkintoo? Vai vaan tittelin, että on voittanut ton kisan?

    • ällistynyt

      Ihana nuori nainen tämä Viivi. Voi kun olisi jo aiemmin tajunnut tuon tanssin lahjansa.
      Kaunis, nuori ja osaa olla muutakin kuin missi.

      Hyvä Viivi!

      • Tooth

        Miksihän Viivillä on niin isot etuhampaat? Eikö hammaslääkäri sais viilattua niitä pienimmiksi.


      • knlpöjn
        Tooth kirjoitti:

        Miksihän Viivillä on niin isot etuhampaat? Eikö hammaslääkäri sais viilattua niitä pienimmiksi.

        Mikshän sulla on niin pienet aivot ? Saiskohan niihin puhallettua vaikka ilmaa että ois isommat ?


      • olet maussi
        Tooth kirjoitti:

        Miksihän Viivillä on niin isot etuhampaat? Eikö hammaslääkäri sais viilattua niitä pienimmiksi.

        Isothan etuhampaiden pitää ollakin. sinulla varmaan pienet kuten hiirellä.


    • jkk lopj+

      n inkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe