Parturi-Kampaamo Dami

Tukkataika

Kuka olis käyny Sastamalan keskustassa olevassa uudessa Parturi-kampaamo Damissa? Mitä ootte tykänneet ja kannattaako mennä?
Liike näyttää ainakin tosi kivalta ja kampaajat kivan näkösiä itekin.

22

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka taikka ei

      Eikun sinne vaan ja tukka pois! Mitäs sitä tuollaista kyselemään täällä sos.mediassa? Kokeilemallahan se selviää, mikä on ko. firman palveluvarustus ja -taso. Eikö vaan? Vai onko tää sittenkin ao. yrityksen "oma maksettu mainos"? Hieman viittaa tuo edellisen kirjoituksen viimeisin lause siihen?

    • k4Lju

      Aijai. Mainokselta haisee. Hyi yäk. Ja ei ole kokemusta, mutta eräs uhkarohkea ystäväni kävi. Loppu onkin historiaa.

    • Kokemuksia

      Pyysin normaalileikkauksen, mutta kun tuolissa torkahdin aivan hetkeksi niin olinkin saanut värjäyksen ja rastaletit.

      Apua! Olen sentään jo 76 vuoden vanha.

      • whipper1

        Melko sikeässä unessa taidoit olla... Jos ei ole kuin asiatonta mollattavaa niin ole mielummin hiljaa ;)

        Mä olen käynyt jo monesti kyseisessä kampaamossa ja niin moni tuttunikin, me tykätään!


    • lähes k4Lju

      Aijai. Mainokselta haisee. Hyi yäk. Ja ei ole kokemusta. Liekö hiljaiseloa, kun aihe taas pitää ottaa esille?

      • Herra 47

        Häpykarvoihin sain ihan kivan permanentin.


    • teronupp1

      Taitaa olla vain naisille tämä Dami?

    • Retee roope

      Ite oon ainakin käynyt kyseisessä puljussa ja ihan mies olen. Hyvin leikkasivat ja parrankin värjäys ja siistiminen onnistui.

    • keskeltä mettää

      Aijai. Mainokselta haisee. Hyi yäk. Käyttäkää vaan reilusti myös muiden palveluyrittäjien (kampaamot, parturit) tarjoamia palveluja!

    • kukamikähäh

      Henk.koht. en tykännyt lopputuloksesta, mutta voi olla myös kampaajasta kiinni!

    • keskeltä mettää

      Aijai. Mainokselta haisee. Hyi yäk. Käyttäkää vaan reilusti myös muiden palveluyrittäjien (kampaamot, parturit) tarjoamia palveluja!

    • pettynyt asiakas

      Aika surkeaa oli, sekä palvelu että kampaus.
      Hinnasta annettiin ensin väärä käsitys, hinta lopullisesti oli paljon sovittua suurempi. Minulla oli ns. morsiuspaketti, eli koekampaus, hääpäivän kampaus ja meikki. Koemeikkiä ei ollut, joten hintaa oli pudotettu. Sen sijaan oli otettu takaisin 10e matkasta paikalle, vaikka kukaan ei kertonut, että veloittavat siitä. Matkaa kaksi kilometriä.
      Koekampaus oli perseestä. Itseä jäi mietityttämään, että miten mahtaa hääpäivän kampaus sujua.. Kampaus oli kaikenpuolin naurettava; lämpökihartimella ja pienellä määrällä hiuskiinnettä. Kahden tunnin jälkeen kiharoista ei ollut enää tietoakaan! Parturin olisi pitänyt kyllä tajuta, että pitkät hiukset tarvitsevat ehkä hieman enemmän.. Puhumattakaan, että olisin voinut mennä kampauksella huomenvalokuvaukseen, koska pinnitkin piti jättää parturiin. Siinäpä sitten perumaan myös huomenvalokuvaus.

      Hääpäiväksi olin itse hoitanut kiharat valmiiksi (rullat yön päässä), joten kampaajalle jäi vain ja ainoastaan hiusten laittaminen pinneillä kiinni. Ja tästä veloittivat 160 euroa!
      En suosittele ko. lafkaa kenellekkään.

      • raami1

        Ei olis kannattanu mennä naimisiin olis tullu halvemmaks.


    • Elän, siis ihmettele

      Sastamalasta ei löydy hinta/laatusuhteeltaan hyvää kampajaa. Tampereella pääsee 19e/lla naisten hiusten leikkaukseen, huom. muotoon leikkaukseen. Voisin sanoa, että on hinta kohillaan 30-45min työstä. Eurot vaan on aikaa myöten hämärtänyt ihmisten hinnoittelun, sekä palveluntarjoajan että maksajan.

    • Tyytyväinen asiakas

      Olen käynyt koko ajan Damilla eikä mitään valitettavaa! Annan vapaat kädet koska osaavat tehdä ja on näkemystä.
      Pettyneen asiakkaan kampaustyyli "rullat koko yön päässä" kuulostaa todella menneeltä ajalta, itsekö keksit moisen tyylin??? Ei pidä valittaa jos itse moisen suunnittelee eikä ota esim Suomen sääolosuhteita huomioon!

    • keskeltä mettää

      Aijai. Mainokselta haisee. Hyi yäk. Käyttäkää vaan reilusti myös muiden palveluyrittäjien (kampaamot, parturit) tarjoamia palveluja!

    • Positiivinenpalaute

      Keskeltä mettää. Mainokselta selvästi mielestäsi haisee kaikki positiivinen palaute?

    • trrrww

      Missä tälläinen dami on?

      • Mettän reunasta

        Taas "oma maksettu mainos"? Olleeko liiketoiminnassa sitten hiljaista? Liikkeen ulko-ovi "käy harvakseen"? Miksi muuten tuollaista kysellä? Kuka "damin" palveluja tarvitseva kyselisi tälläisella palstalla keneltäkään, "Missä tällainen dami on?" Lehti-ilmoituksista ym. nettitiedoista kyllä selviää osoite sitä tarvisevalle! Ja vammalalaiselle selviää paikan osoite, kunhan viitsiii kulkea kaupungin ydinkeskustan läpi Puistokatua päästä päähän? Ei pitäisi olla vaikea löytää?


    • Lalleri666

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Kävin värjäämässä hiukset ja pyysin hehkuvan vaalean ja väri oli epätasainen tumman harmahko ja edestä vihertävät.Tutullani on myös vastaava kokemus värjäämisestä.Onko muillakin vastaavaa?

    • Anonyymi

      150 euroa hiusten värjäyksestä. Ylihintaista paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe