Oi, kertokaa ja jakakaa karmeimpia kokemuksia, mitä työpaikan pikkujouluissa on sattunut? Miksi välttelet niitä nykyään viimeiseen saakka?
Mikä on pahinta työpaikan pikkujouluissa?
3
408
Vastaukset
- wrtjej
Ehken ihan välttele, mutta ed. työpaikalla pikkujoulut olivat aika tylsiä ja niissä oli sopivaa olla paikalla. Osalla porukasta työasiat olivat tiiviisti mukana pikkujoulujen pöytäkeskustelussa eli työpäivä jatkui pitkälle pikkujouluiltaan;(.
- miesvoittoinen työ
Pomo sai kuulla kunniansa ja tuli 2 eteistappelua ja yksi pihalla ..sen lisäksi yksi iso mies kaatui käänipäissään ja kamala haav päähän..niissä firman pikkujouluissa kävi poliisi ja ambulanssi..jotkut naiset itki..en tiä miksi..hauskaa oli ja juomat ei loppunut..
- Lollipåx
Kaaduin juhlapaikan eteisessä, kävin oksentamassa ja siihen malliin. Nolottaa vieläkin. Kamalaa olla täällä töissä. Oli kai osa muistakin juhlakunnossa,mutta kun en muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237