Onko kellään kokemusta tai muuten tietoa siitä, miten helposti noin yleensa kahden (tai useamman) kaavinnan jälkeen voi tulla uudelleen raskaaksi? Riippuu tietysti hyvin pitkälti siitä, miten hyvin kaavinnat ovat menneet ja kuinka lyhyen ajan sisällä toisistaan kaavinnat on tehty, mutta kuitenkin.
Olin elokuun puolen välin jälkeen keskeytyneen keskenmenon vuoksi yhdessä kaavinnassa, jonka jälkeen raskauduin 3. kierrosta uudelleen, mutta nyt olen saanut heti perään toisen keskenmenon (tällä kertaa tuulimuna) ja olen joutumassa toiseen kaavintaan n. 4kk edellisestä. Edellinen kaavinta oli mennyt hyvin, toista kaavintaa ei ole vielä tehty.
Kahden kaavinnan jälkeen raskaaksi?
4
1413
Vastaukset 4
- mammax3x
Mulla myös kaksi kaavintaa takana,tämän vuoden tammikuussa ja elokuussa. Ekan kaavinnan jälkeen tulin raskaaksi oikeastaan lähes heti kun sai alkaa yrittämään. Toisen kaavinnan jälkeen on yritys alotettu vasta nyt, ja toivon tälläkin kertaa nopeaa raskautumista. Mullakin nuo kaavinnat on menny hyvin, joten toivottavasti ei vaikuta raskautumiseen jatkossa.
- minä+ 2+1
Minä sain kaksoset kolmannen kaavinnan jälkeen, joten ei sillä ainakaan mitään merkitystä ollut ja joka kerta raskaus alkoin melkein heti.
- Usko alkaa mennä
Toiseen viestiketjuun juuri kirjoitin tuolla, 2. Kaavinta 08/11, sitä ennen 02/11, edelleenkään ei kuukautiset ole normalisoituneet, jotta voisin edes kuvitella että raskautuminen olisi mahdollista. Siitä huolimatta yritystä on ja viidennen kerran pettynyt jälleen kuukautisten alkamisesta. Ongelmana erittäin runsaat kuukautiset. Ensimmäisen kaavinnan jälkeen kaikki meni heti hyvin ja uusi raskaus sai alkunsa 3. Kuukautisten jälkeen.
- Usko alkaa mennä
Toiseen viestiketjuun juuri kirjoitin tuolla, 2. Kaavinta 08/11, sitä ennen 02/11, edelleenkään ei kuukautiset ole normalisoituneet, jotta voisin edes kuvitella että raskautuminen olisi mahdollista. Siitä huolimatta yritystä on ja viidennen kerran pettynyt jälleen kuukautisten alkamisesta. Ongelmana erittäin runsaat kuukautiset. Ensimmäisen kaavinnan jälkeen kaikki meni heti hyvin ja uusi raskaus sai alkunsa 3. Kuukautisten jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid147970En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23618- 67585
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508