Onko kellään kokemusta tai muuten tietoa siitä, miten helposti noin yleensa kahden (tai useamman) kaavinnan jälkeen voi tulla uudelleen raskaaksi? Riippuu tietysti hyvin pitkälti siitä, miten hyvin kaavinnat ovat menneet ja kuinka lyhyen ajan sisällä toisistaan kaavinnat on tehty, mutta kuitenkin.
Olin elokuun puolen välin jälkeen keskeytyneen keskenmenon vuoksi yhdessä kaavinnassa, jonka jälkeen raskauduin 3. kierrosta uudelleen, mutta nyt olen saanut heti perään toisen keskenmenon (tällä kertaa tuulimuna) ja olen joutumassa toiseen kaavintaan n. 4kk edellisestä. Edellinen kaavinta oli mennyt hyvin, toista kaavintaa ei ole vielä tehty.
Kahden kaavinnan jälkeen raskaaksi?
4
1198
Vastaukset
- mammax3x
Mulla myös kaksi kaavintaa takana,tämän vuoden tammikuussa ja elokuussa. Ekan kaavinnan jälkeen tulin raskaaksi oikeastaan lähes heti kun sai alkaa yrittämään. Toisen kaavinnan jälkeen on yritys alotettu vasta nyt, ja toivon tälläkin kertaa nopeaa raskautumista. Mullakin nuo kaavinnat on menny hyvin, joten toivottavasti ei vaikuta raskautumiseen jatkossa.
- minä+ 2+1
Minä sain kaksoset kolmannen kaavinnan jälkeen, joten ei sillä ainakaan mitään merkitystä ollut ja joka kerta raskaus alkoin melkein heti.
- Usko alkaa mennä
Toiseen viestiketjuun juuri kirjoitin tuolla, 2. Kaavinta 08/11, sitä ennen 02/11, edelleenkään ei kuukautiset ole normalisoituneet, jotta voisin edes kuvitella että raskautuminen olisi mahdollista. Siitä huolimatta yritystä on ja viidennen kerran pettynyt jälleen kuukautisten alkamisesta. Ongelmana erittäin runsaat kuukautiset. Ensimmäisen kaavinnan jälkeen kaikki meni heti hyvin ja uusi raskaus sai alkunsa 3. Kuukautisten jälkeen.
- Usko alkaa mennä
Toiseen viestiketjuun juuri kirjoitin tuolla, 2. Kaavinta 08/11, sitä ennen 02/11, edelleenkään ei kuukautiset ole normalisoituneet, jotta voisin edes kuvitella että raskautuminen olisi mahdollista. Siitä huolimatta yritystä on ja viidennen kerran pettynyt jälleen kuukautisten alkamisesta. Ongelmana erittäin runsaat kuukautiset. Ensimmäisen kaavinnan jälkeen kaikki meni heti hyvin ja uusi raskaus sai alkunsa 3. Kuukautisten jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477