ELI OLEN EHKÄ OTTAMASSA KAKSI ISSIKKAA ENSI KESÄNÄ KESÄHEVOSIKSI. MUTTA KÄYTÖSSÄ ON VAIN TARHA JA LAIDUN ELI EI SIIS TALLIA. ONKO PAHA?
Vastaukset 5
- moi..
Kuulostaa ihan hyvältä, kunhan siellä tarhassa ja laitumella on katos, juomakupit/keput ja että se on riittävän iso.
- issikkatypy
on paha .. lue tämä.http://sarvihuono.blogspot.com/
- Moi:)
Issikoille ei tarvitse kuin riittävän iso tarha, katos, juomakuppi ja hyvä hoitaja/hoitajat:) Itsekkin olen aatellut vuokrata kesäksi ponia/poneja kaverin kanssa, ja issikka olisi hyvä valinta , sillä meillä olisi riittävän iso alue metsäaluettakin laitumelle ja katos. Katos on periaatteessa samaa rakennusta johon voisi tallin rakentaa. Mutta tuo olisi hyvä:))
- halvaus
issikat sietävät kyllä hyvin kylmää, mutta kuuman herkkiä ovat. siksi viileä talli hyvä kesällä D: meinaan sitä, että jos kovin kuumassa ovat ,voi saada lämpöhalvauksen! tiedän tapauksen. ;__;
- Mustan issikan omist
En suosittele issikkaa vain kesäksi. Oma hevonen on pitkäaikainen hanke, ja poni stressaantuu kodin kokoakaisesta vaihtumisesta. Jos hankit hevosen. On se pidettävä niin kauan kuin sen henki vetelee!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606