ELI OLEN EHKÄ OTTAMASSA KAKSI ISSIKKAA ENSI KESÄNÄ KESÄHEVOSIKSI. MUTTA KÄYTÖSSÄ ON VAIN TARHA JA LAIDUN ELI EI SIIS TALLIA. ONKO PAHA?
Vastaukset 5
- moi..
Kuulostaa ihan hyvältä, kunhan siellä tarhassa ja laitumella on katos, juomakupit/keput ja että se on riittävän iso.
- issikkatypy
on paha .. lue tämä.http://sarvihuono.blogspot.com/
- Moi:)
Issikoille ei tarvitse kuin riittävän iso tarha, katos, juomakuppi ja hyvä hoitaja/hoitajat:) Itsekkin olen aatellut vuokrata kesäksi ponia/poneja kaverin kanssa, ja issikka olisi hyvä valinta , sillä meillä olisi riittävän iso alue metsäaluettakin laitumelle ja katos. Katos on periaatteessa samaa rakennusta johon voisi tallin rakentaa. Mutta tuo olisi hyvä:))
- halvaus
issikat sietävät kyllä hyvin kylmää, mutta kuuman herkkiä ovat. siksi viileä talli hyvä kesällä D: meinaan sitä, että jos kovin kuumassa ovat ,voi saada lämpöhalvauksen! tiedän tapauksen. ;__;
- Mustan issikan omist
En suosittele issikkaa vain kesäksi. Oma hevonen on pitkäaikainen hanke, ja poni stressaantuu kodin kokoakaisesta vaihtumisesta. Jos hankit hevosen. On se pidettävä niin kauan kuin sen henki vetelee!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520