Maapallon pahin ongelma pitkällä aikavälillä

tt 978678

On liikakansoitus. Väestönkasvu on ollut exponentiaalista jo ainakin sata vuotta. Pyytäisin kaikkia vakavasti miettimään kuinka sitä voitaisiin vähentää tai kääntää se negatiiviseksi.

5

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenne ratkaisee

Heipä hei ja kiitos!
      Yksi sellainen tuli mieleen, että luonto hoitaa homman, mutta se ei käytännössä oikein toimi. Liikakansoitus on kaikkien maiden asia. Niinpä pitää ensin hankkia kynä ja paperi, joilla kerätään jokaisen maan allekirjoitus väestönkasvun vähentämiseksi tehtyyn sopimukseen. Jokaisesta maasta valitaan edustajia, jotka kokoontuvat yhdessä. Suunnitelma on tämä:
      1. Pidetään vuosittain maailmanlaajuinen äänestys ensin siitä onko väestönkasvu ongelma
      2. -||- jossa jokainen kyllä- äänen antanut kertoo oman ehdotuksensa (näin saadaan ideoita ja paljon. Joka vuosi yhä enemmän, koska väestö luonnollisesti kasvaa.
      3.Tehdään ideoista totta
      Esimerkki-ideat ja velvoitteet:1. Kansoitetaan maat, meret ja ilmat
      2. Tilan etsintä ja luonti
      3. Kehitetään teknologiaa, jolla mikä tahansa idea toteutuu
      4. Jokainen on valmis uhrauksiin
      5. Lähdetään Marssiin ja kuuhun ja myöhemmin pidemmällekin
      6. Annetaan luonnolle ohjat hetkeksi, niin alkaa tapahtua
      7. Lyhennetään ihmisten elinikää väkisin, käyttäen lääkkeitä ja muita keinoja
      8. Jalostetaan ihminen paremmaksi geeniteknologialla
      9. Karsitaan turhaa tilankäyttöä: Päihdepellot ruokapelloiksi
      10. Rajoitetaan syntymien määriin: tietyt määrät/maa/vuosi

Jos tästä oli apua niin kiitos, ja jos tästä oli apua niin kehitä näitä ideoita mahdollisimman pitkälle, itse teen myös parhaani

• Vanhat keinot

Paras keino hillitä väestönkasvua on koulutus, erityisesti tyttöjen. Kun lapset saavat tekemistä ja aivojumppaa, raskaus ja vauvat eivät ole päällimmäisenä mielessä. Koulutuksen jälkeen tulisi tarjota töitä ja perhesuunnittelua. Miehille tulisi opettaa kondomin käyttö ja niitä pitäisi olla helposti saatavilla kioskeilla jne.

Länsimaalaisten tulisi vähentää kulutusta. Kasvissyönnin pitäisi yleistyä. Autoilua voisi verottaa. Johan loppuisi se huvikseen kruisailu!
      Joissakin maissa pitäisi ottaa yhden lapsen politiikka käyttöön. Kiina otti sen käyttöön hiukan liian myöhään. Energiaa pitäisi tuottaa uusiutuvilla muodoilla.

• yks konsti lisää

Paavin paksuun kalloon pitää saada taottua, että ehkäisy EI OLE synti. Paavi pitää saada julistamaan, että Jumalan käsky "lisääntykää ja täyttäkää maa" on nyt täytetty viimeistä piirtoa myöten ja on menty jo överiksikin ja Jumalan uusi ilmoitus, jonka hän sai ilmestyksessä kuuluu: "Lisääntykää vain kohtuudella, älkääkä tekö lapsia, joita ette kykene elättämään"

• karate Mauri

Paras keino hillitä väestönkasvua on sota. Tarpeeksi iso, ja tarpeeksi usein.

• akka vaan

Kehitetään poikia tuottavia hedelmällisyyshoitoja ja karsitaan tyttöjen määrää kaikin mahdollisin keinoin, mitä mitä vähemmän synnyttäjiä, sen vähemmän syntyviä, ja yksi nainen voi tuottaa vain yhden lapsen, harvoin enemän , yhdeksää kuukautta kohti, yksi mies ehtii siittämään vaikka sata!
      Suositaan myös naisten moniavioisuutta, ei miesten. Mieshän pukkii paksuksi koko haaremin, olkoot vaikka viis tai kymmenen naista, mutta nainen ei saa edes kymmenen miehen avulla kuin sen yhden kakaran vuodessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe