Kerrompa oman tarinani.
Aikaa tapahtuneesta on kulunut jo aikaa. Kännykät olivat kuitenkin vielä harvinaisia ja kalliita joten niitä ei ollut tavallisilla ihmisillä. Olin aloittanut seurustelun ja olin tyttöön mielettömän rakastunut. Tyttö, siis nuori nainen , asui äitinsä kanssa samaa taloa. Kumpikin vastasi lankapuhelimeen samanlaisella äänellä ja sukunimellään. Se selvisi vasta puhelun jälkeen.
Olin kuumeessa ja kaipasin hellyyttä ja huolenpitoa. Soitin tyttöystävälleni ajatuksena anella häntä käymään ja hoitamaan minua. Puhelimeen vastasikin se äiti, ihan samalla äänellä. Aloin lirkuttelemaan ja houkuttelemaan häntä käymään ja harrastamaan seksihommiakin. Anelin ja vaikeroin. Viimein lyötiin luuri korvaan. Luulin että olin vihoittanut tyttöystävän jotenkin hölmöyttäni ja mieli oli maassa.
Parin päivän päästä tyttöystävä soitti ja sanoi suhteen irti. Olin kuulemma käsittämätön sika joka puhuu hänen äidilleen, uskovaiselle ihmiselle, riettauksia puhelimessa. Yritin selitää mutta niitä ei kuuneltu.
Opetus:
Puhelimeen pitää vastata nii ettän varmasti tietää kuka on puhelimessa. Nykyisenä aikanakin on oltava varuillaan vaikka kännykästä näkyisi soittaja.
Olen viisastuttuani miettinyt asiaa paljonkin. Tuossa kommelluksessa saattoi mennä kahden ihmisen elämä raiteiltaan sillä tiedän että se nainen niinkuin minäkin olemme kohtuukunniallisia ihmisiä.
Ehken nyt kirjoittelisi tännekkään jos se puhelu olisi jäänyt soittamatta.
Tämähän on hauska palsta.
ja elämä on sattumaa
1
236
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493