hei !!nyt on minunki entisenä vl:nä tyhjennettävä kirstuni!!on todella pahan kerran horjunut lapsuuden usko!! se siemen joka kylvettiin lapsena minuun ei kasvakkaan samasa muodossa johon se on aikoinaaan istutettu!!jumalalle kelpaava elämä on nyt asetettu todella kovaaan ristituleeen..ensinnäkin !!suomen kansan lakia ei voi uskonnon nojalla peitota kukaaan suurinkaaan vl:vetäjistä ei voi leikkiä jumalaaa täällä maan päälä eikä antaa syntejä anteeksi!!me kaikki ihmist täällä vastaamme teoistamme jumalle ja vain ainoastaaan jumalalle!! olen nyt ymmärtänyt et minun ei tarvikkaan hylätä jumalaaaa vaikka en ole vl.vaaan sama pyhä henki ,anteeksi anto ja siunaus asuu minussa kun kuljen jumalan ohjaamaa tietä!!ja usko jeesukseen!!!
lestaadiolaisuus
ex-lesta
6
309
Vastaukset
- lesta
ajattelen teitä vl:läiset et!!lukekaaaa tuo teksti olen samaaa mieltä!!
jmmak kirjoitti:
Ihan hapuilua jostain tuntemattomasta.! Töykeä!
Voit uskoa mihin haluat mut anna muille se tilaisuus myös.
jmmak kirjoitti:
Voit uskoa mihin haluat mut anna muille se tilaisuus myös.
Kunnioitan kaikkien uskontoja
- ei ihmisen vallassa
Olen uskovainen ja kyllä liikkeessänne on jotkain esim. syntien anteeksijulistaminen otettu vääriin käsiin. Ei Jumalaa voi laittaa pois viralta ja laittaa Hänen virkaa jonkin piirin omaksi etuudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655440Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti862770- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191914Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561231Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131133- 881115
- 901106