Sano tämä ääneen: "Voin olla vahva, koska olen tuntenut heikkouden. Voin olla myötätuntoinen, koska olen kokenut tuskan. Osaan iloita, koska olen tuntenut surua. Voin rakastaa, koska olen tuntenut menetystä. Voin antaa anteeksi, koska olen itse vajavainen ja keskenkasvuinen. Sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa kokea anteeksi annon ja tulee siunatuksi."
Jeesus opeta minua rakastamaan:
1
69
Vastaukset
HEIKOIN LENKKI TIETÄÄ KIRJOITTAA MITÄ VIISAIMMIN :
!!! Sano tämä ääneen: "Voin olla vahva,
koska olen tuntenut heikkouden.
Voin olla myötätuntoinen, koska olen kokenut tuskan.
Osaan iloita, koska olen tuntenut surua.
Voin rakastaa, koska olen tuntenut menetystä.
Voin antaa anteeksi, koska olen itse vajavainen ja keskenkasvuinen.
Sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa kokea anteeksi annon ja tulee siunatuksi." !!!
Kalevi Lehtinen tapasi sanoa: "Rakasta (ensin) ja sitten tee mitä haluat"
Gal.5:6b
Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko.
Luuk. 10:42
mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa.
Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533