Anteeks tästä kaikesta vaivasta jota oon aiheuttanut. Mä oon tosi pahoillani siitä, että satutin sua, enkä kertonu sulle kaikkea minkä halusit tietää. Sä tiedät että oot myös satuttanu mua ihan liikaa. Mä yritin saada sut takaisin viimiseen asti ja nyt oon päässy aika hyvin yli susta. Kyllä mä vielki sua ajattelen, mut en enää niin paljon. Ennen mä vihasin sua, mutta en enää. Nyt mä toivon että oot onnellinen. Etkä voi kieltää ettenkö ois yrittäny;) Onnellista loppuelämää sulle!!! Yritän nyt päästä lopullisesti eroon susta. Muistan sen ku nähtiin viimeisen kerran ja se tuntuu siltä ku se olis jostain elokuvasta. Anteeks että satutin sua!!!
Anteeksi Juha!!!
katuva
3
987
Vastaukset
- Juha
Ketä Juhaa tarkoitat?
- katuva
en usko, ette puhun nyt sinusta.. Vaikka nimesi onkin Juha. Tai oikeastaan riippuu siitä, missä päin asut..?!
- katuva
Hyvää nimipäivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064265- 1862259
- 611420
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961161- 1221059
- 711006
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?95976Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a128936- 103901
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54855