Onko kirkko Suomen lain yläpuolella ja voi rikkoa hautarauhaa?
Ensin kirkko varastaa haudalta kiven reunakivineen ja sitten myy hautapaikan uudelle omistajalle. Minne joutuvat edellisten vainajien jäännökset? Olen lukenut jostain, että eräällä hautausmaalla luita oli kasassa jonkun rakennuksen takana, jonne utelias pikkulapsi oli mennyt.
Hautarauhan rikkomiseen syyllistyy jos
LUVATTOMASTI AVAA HAUDAN tai ottaa sieltä ruumiin tai sen osan, ruumisarkun tai hautauurnan,
käsittelee hautaamatonta ruumista pahennusta herättävällä tavalla tai
turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä.
Hautarauha
14
251
Vastaukset
- .............
Suosittelen tutkinta pyynnön tekemistä, poliisille...
- Roskaa!
Hautapaikasta on tehty sopimus ja paikka on maksettu. Kun sopimusaika menee umpeen, hauta otetaan kierrätyskäyttöön. Ihan selkeä peli, turha narista. Lisäaikaa voi ostaa jos haluaa. Hautaa ei siis kukaan avaa LUVATTOMASTI!
- Hyvin pettynyt
Minä luulin, että kuoltuaan pääsee taivaaseen, eikä luukasaan jonkun rakennuksen taakse.
- taivas maan päällä
Olet taivaassa luukasana rakennuksen takana. Meille on luvattu, että taivaassa kyyneleet on pyyhitty pois, ei ole enää murhetta, eikä kuolemaa.
Luukasana et enää murehdi, et itke, et enää kuole uudestaan. Ikuinen rauha on sinun. - Luumies
Maasta olet sinä tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman. Et sinä luitasi taivaaseen saa!
- Loewenberg
Hautaa ei omisteta. Se on eräänlainen maanvuokraussopimus. Vuokra-ajan päätyttyä alue palautuu omistajalle. Jos ei edellinen vuokraaja halua jatkaa sopimusta, omistaja voi tejhdä toisen kanssa uuden.
- ---------------
se maa jota omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanut rikollinen kristinusko kirkkoineen omistaa on varastettu suomalaisilta miekan voimalla, pakkoveroilla jne.
nyt se varastaa myymällä varastettua maata jota se ei oikeastaan omista; uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.... "maasta sinä ole tullut ja maaksi (ja rahaksi) sinä olet jälleen tuleva...." - hauta hävitetty
Hauta oli ostettu ainaishaudaksi ja ainaishoidolla. Sopimus on tallessa.
- EROTKAA
hauta hävitetty kirjoitti:
Jotkut vielä luottavat kirkon sopimuksiin ja siksi maksavat kirkollisveroaan, että lupaus ikuisesta elämästä pysyisi voimassa siihen asti, kun he kuolevat. Lupaus tietenkin raukeaa, kun kirkollisveron maksu katkeaa.
- --------------------
WOW!!!!
Tuohan olis ehdottomasti ilmoitettava....
Tuntuu jotenkin uskomattomalta mutta rikollinen kristinusko on kai tehnyt maailmalla kaikkea muuta pahaa mutta ei tappanut herraansa, luciferia!!! - Valehtelet!
!!!
- minua ei kuseteta
Valehtelet! kirjoitti:
!!!
Olet ilmeisesti nuori ja kirkkosi historiasta tietämätön. Minulla on tallessa useita ainaishaudan ja ainaishoidon ostosta tehtyjä sopimuksia. Kirkko on yksipuolisesti irtisanonut näitä sopimuksia ja silti vielä löytyy ihmisiä, jotka uskovat kirkon lupauksiin iankaikkisuudesta.
- ilpo
minua ei kuseteta kirjoitti:
Olet ilmeisesti nuori ja kirkkosi historiasta tietämätön. Minulla on tallessa useita ainaishaudan ja ainaishoidon ostosta tehtyjä sopimuksia. Kirkko on yksipuolisesti irtisanonut näitä sopimuksia ja silti vielä löytyy ihmisiä, jotka uskovat kirkon lupauksiin iankaikkisuudesta.
Hyvä asenne!
Vaikuttaa siltä, että huorakin on luotettavampi kuin kirkko joka ei pidä sopimuksia!
- kjkl
Taitaa jop mammonam vallita, kun alkavat latoa vainajia kuin prpseja pinoon! Voi tulla suuria maanjäristyksiä tuollaisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591