Nyt kun muistelee näitä Työeläkeläisen vuodatuksia ei voi kun ihmetellä miten idiootti joku voikaan olla.
Ei ole Työeläkeläinen ymmärtänyt maailmanmenosta yhtikäs mitää.
Työeläkeläinen täysi idiootti
11
125
Vastaukset
- hihhihhihhihhihhiiii
Huhuuu Työeläkeläinen!! Miksi olet niin hiljainen???
Tulitko järkiisi ja menit hirteen häpeästä?Jäi vielä sanomatta hihhihhihhiii jotta äärivasemmistolle se Suomi vasta nauraa, kun SKP sai äänistä 0,3% viime vaaleissa niin taisitte jäädä vielä naurettavampaan kannatukseen. HAHAHAHAHAAA
Katsoisin teinä hieman tarkempaan missä kohden nauraa jotta en tekisi itsestäni vielä naurettavampaa!
Ei voi kuin nauraa kysymykselle, mihin komuja tarvitaan? Ei mihinkään, ne ovat vielä menneisyyden pieni painolasti joka lähinnä huvittaa/hymyilyttää sivistyneitä kun niille ei kehtaa suoraan nauraakaan.
Saathan sinä mielipiteesi sanoa vaan etpä pystynyt esittämään yhtään asiaa joka osoittaisi sinun olevan jyvällä asian todellisesta laidasta. Mahdatko sittenkin itse olla se idiootti joka vain ei ymmärrä mihin maailma on menossa?
Minä ymmärrän ja olen ymmärtänyt jo pitkään, kymmeniä vuosia ja siksi pärjännyt varsin kohtuullisesti niin työ kuin muussakin elämässä. Kerro ja osoita edes yksi esittämäni asia joka on vastoin maailman menoa niin kerron missä sinulla vippaa.- Punainen aamunkoitto
"Mahdatko sittenkin itse olla se idiootti joka vain ei ymmärrä mihin maailma on menossa?"
Globaali kapitalismi on valtavassa kriisissä. Vallankumousliike sitä vastaan on nousemassa kaikkialla länsimaissakin. Sosialismi voittaa! Punainen aamunkoitto kirjoitti:
"Mahdatko sittenkin itse olla se idiootti joka vain ei ymmärrä mihin maailma on menossa?"
Globaali kapitalismi on valtavassa kriisissä. Vallankumousliike sitä vastaan on nousemassa kaikkialla länsimaissakin. Sosialismi voittaa!Sosialismi ei koskaan tule voittamaan vaan se jää aina tappiolle.
On tehty kaksi suurta koetta NL ja Kiina ja kummatki retkahtivat pehvalleen. Pienet kuten Kuuba ja jotkut muut ovat menossa samaan tunkioon.
Vaikka muutama vasuri vallankumousta odottaisi niin niiden määrä esim. Suomessa on alle 1% kansasta joten niillä ei ole mahdollisuuksia kuin suun pieksäntään.
Me tulemme siltäosin jatkamaan samalla linjalla mutta työtä aletaan kohta jakamaan uudelleen jotta työttömistä päästään eroon, jos siis viisaita ollaan.
- Vaikka...
useinkaan en kyseisen nimimerkin (Työeläkeläinen) kanssa samaa mieltä asioista ole, niin voi vain todeta, että esim. Vasemmistoliiton palstalla hän on yksi harvoja jotka kirjoittavat asiallisesti, suurin osa ko.palstan muista nykyisistä kirjoittajista vaikuttaa lähinnä henkisesti jälkeenjääneiltä.
Olen ehkä "Vaikka..." sen verran tollo jotta pyrin pysymään asiassa joskin joskus tuppaan ajelehtimaan siitä sivuun. Monet "heitot" todella noilla palstoilla vaikuttavat muutoin kuin selvin päin kirjoitetuilta, vaikuttaahan moni asia pikku maistissa hienommalta kuin kankkusessa seuraavana aamuna.
Toivon kuitenkin ihmisten nostavan tasoaan ja sitä odotellessa Rauhallista Joulun odotusta kaikille niillekin jotka vielä uskovat Joulupukin sijaan Pakkasukkoon.
- vittupäänatsisikahom
Haistakaa p.aska!
Sieltähän se tuli, suurin viisaus sitten pimeän aineen havaitsemisen. Nyt vaan se pimeä aine näyttää kokoontuneen "vittupäänatsisikahom":n nuppiin lisäten pimeyttä entisestään.
Mistä ihmeestä vai pitäisiköhän sanoa mistä pullosta noita suuria ajatuksen jättiläisiä aina löytyy? Kerro jotta tiedämme välttää moista ihmejuomaa.
onpa taas tähdellistä keskustelua
hohhoijaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682519
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542503- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729