Joulu tulloo :P

Se olis nyssitte niinku joulukuu. Iltapäivällä avataan eka joulukalenteriluukku, saapa nähä, mitä kivaa sieltä löytyypi. :D

Jokos on lahjat teitillä hankittuna? Mä oon saanu hankittua jo aika kivasti. Nyt pitäis alkaa vielä urakoimaan ja kutaseen muutamat villasukat pakettiin. Tänään lankakaupoille.. :P

23

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pörrääjä

Koin tänään pettymyksen Etlarin joulukalenterin kanssa :/ Ne jakeli marraskuulla kalenterit koteihin, vaan tänäänpä mulle selvisi että päivän voittonumerot voi tarkastaa vain lehden paperipainoksesta :/ en kyllä ikinä tilaa kyseistä lehteä enkä enää osta yhtään lukuaikaa nettilehdestä

• No ompas persiestä tuommonen homma. Vähän niinku piilomyyntiä, että tilaappa nyt sitten nuija paperinen versio.. Ei sun kelleen tutulle tuu tuota lehteä ja vois kertoa niitä voittonumeroja?

• Pörrääjä

Onneks on ystävällisiä ihmisiä jotka ilmoittavat päivittäin voittonumerot ;)

• jk

vai iin

• kavio keskustelu

Miks et kirjoittele omalla palstalla aallonharjanneee,hihi

• Nyt en oo ihan kartalla, mitä höpiset, siis jos tuo kysymykses oli tarkoitettu mulle. :D

• kavio keskustelu
        pz.n kirjoitti:

Nyt en oo ihan kartalla, mitä höpiset, siis jos tuo kysymykses oli tarkoitettu mulle. :D

Sitä vaan et ootko aallonharjanne

• kavio keskustelu kirjoitti:

Sitä vaan et ootko aallonharjanne

Ai siis kahvikeskustelujen sheriffiäkö tarkoitat? No voi vittu.. en todellakaan. :D Voit ihan huoletta unohtaa moiset vainoharhaiset kuvitelmat. :P

• kavio keskustelut
        pz.n kirjoitti:

Ai siis kahvikeskustelujen sheriffiäkö tarkoitat? No voi vittu.. en todellakaan. :D Voit ihan huoletta unohtaa moiset vainoharhaiset kuvitelmat. :P

Aha

• Pörrääjä
        pz.n kirjoitti:

Mommiksi sua ei taida vielä kukaan olla epäillyt ;)

• Pörrääjä kirjoitti:

Mommiksi sua ei taida vielä kukaan olla epäillyt ;)

On joku kysyny kerran. :D

• Pörrääjä
        pz.n kirjoitti:

On joku kysyny kerran. :D

Mua on kans joskus epäilty mummiksi ;)

• Pörrääjä kirjoitti:

Mua on kans joskus epäilty mummiksi ;)

No ehe, ehe. :D Hieman palatakseni tuohon alkuperäiseen aiheeseen, niin ajattele.. Enää viikko jouluun!!!!

• Pörrääjä
        pz.n kirjoitti:

No ehe, ehe. :D Hieman palatakseni tuohon alkuperäiseen aiheeseen, niin ajattele.. Enää viikko jouluun!!!!

Jess, täällä onjo talo täynnä touhua. Ihanaa on saada taas paaljon läheisiä ihmisiä tupaan, niin jouluna kuin uutena vuotena :) Pukkikin on luvannut tulla ;)

• mummi.

Ihmekkös tuo kun sua vähän mommittaa. He:) P:(

• Eihän tuo mikään ihme olekaan. Korjaan sen verran, että monsteroittaa. Niinku omassa blokissa.. ;)

• eipä uskois
        pz.n kirjoitti:

Eihän tuo mikään ihme olekaan. Korjaan sen verran, että monsteroittaa. Niinku omassa blokissa.. ;)

Kato, ite mommila !

• rommit ja aromit
        pz.n kirjoitti:

Eihän tuo mikään ihme olekaan. Korjaan sen verran, että monsteroittaa. Niinku omassa blokissa.. ;)

yh! hy! hyy!

• Muutama lahja vielä hankkimatta. Laatokot tehty ja pikkuleipiä, mutta kaikki siivoukset siivoomatta. :) Tänä jouluna taitaa jäädäkin isommat siivoukset tekemättä, on tuo kroppa vähän vastentahtoinen ylimääräiselle työlle. :) Yks päivä pesin keittiön seiniä, niin saipa sitten pari päivää tönkkönä kulkea, kun löi niskat ja selän jumiin :)

• Mä sain eilen tehtyä joulusiivouksen, ainoastaan toiletin siivouksen jätin täksi päiväksi. Tajusin just tuossa aamulla, että mulla on vielä muutama lahja käärimättä papereihin, taidankin työstää sen toimenpiteen nyt samantien.

• Huomenna on vuoden pimein päivä. Että paras varautua itte kunkin.

• Pimeältä näyttää, kaippa se tuosta hieman valaistuu päivemmällä. Tämän päivän jälkeen mennään kevättä kohti, vissiinki?

• pz.n kirjoitti:

Pimeältä näyttää, kaippa se tuosta hieman valaistuu päivemmällä. Tämän päivän jälkeen mennään kevättä kohti, vissiinki?

Joulu mennöö. Alkaa päiväkin piteneen semmosta tahtia ettei meinaa saada valosan takia enää nukuttua ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6787
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4202
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      18
      3438
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3420
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2427
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2415
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163
      1965
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25