hannasta halutaan huippumalli!

minä taas

tiedoksi vaan, olen kuullut että eräs ruotsalainen mallitoimisto olisi kiinnostunut hannasta, mutei tällä kertaa hänen äänestään vaan he haluavat hänestä hupuumallin!! Mitä olette mieltä moisesta? kommentoikaa..itse en oikein osaa..

9

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masie

Olen Hanna fani. Mutta pystyn kyllä suhtautumaan rehellisesti tällaisiin juttuihin.
      Ei sillä kropalla.;D

• kjklds

Joo.. mitä oon sivusilmällä telkkarista seurannu, niin Hannan kasvojen iho ei oo ihan sieltä parhaimmasta päästä.. mut meikillä ja kuvien retusoinnillahan saadaan paljon aikaan.. ;) Kaikkea hyvää Hannalle!!!

• minä taas
        kjklds kirjoitti:

Joo.. mitä oon sivusilmällä telkkarista seurannu, niin Hannan kasvojen iho ei oo ihan sieltä parhaimmasta päästä.. mut meikillä ja kuvien retusoinnillahan saadaan paljon aikaan.. ;) Kaikkea hyvää Hannalle!!!

kiitos!

• James Bond
        minä taas kirjoitti:

kiitos!

ei kyl sil perseellä. aivan liian leviä persus. naamaki ihan hirvee ilman tietokonenörttejen parannusta kuvissa.. ja puoli kiloa meikkiä

• minä taas
        James Bond kirjoitti:

ei kyl sil perseellä. aivan liian leviä persus. naamaki ihan hirvee ilman tietokonenörttejen parannusta kuvissa.. ja puoli kiloa meikkiä

et taida kyllä sitten tietää edes kuinka paljon on puoli kiloa meikkijä

• Jeppe

Mielestäni Hanna on kyllä erittäin kaunis nainen, mutta kun katsot noita huippumalleja niin ne ovat mielestäni liian laihoja ja anorektikon näköisiä. Hanna taas erittäin naisellinen :) Kyllä mun mielestä hanna olisi hyvä malli mutta en sitten tiedä mikä on tosiaan mallimaailman mielipide :)

• muse

hanna on ihan helvetin hyvännäkönen.
      paljon paremman näkönen ku ketään vitun laiha nyky-malli. saatana.

• Jess...

Itse olen samaa mieltä!
        Vittu miks pitäis ol joku *aatanan ripakinttu pikku perse!!!???
        Kysyn vaan!

• fani

ja lähde oli aina niin tasokas anttituisku.net?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe