tiedoksi vaan, olen kuullut että eräs ruotsalainen mallitoimisto olisi kiinnostunut hannasta, mutei tällä kertaa hänen äänestään vaan he haluavat hänestä hupuumallin!! Mitä olette mieltä moisesta? kommentoikaa..itse en oikein osaa..
hannasta halutaan huippumalli!
9
1385
Vastaukset
- masie
Olen Hanna fani. Mutta pystyn kyllä suhtautumaan rehellisesti tällaisiin juttuihin.
Ei sillä kropalla.;D- kjklds
Joo.. mitä oon sivusilmällä telkkarista seurannu, niin Hannan kasvojen iho ei oo ihan sieltä parhaimmasta päästä.. mut meikillä ja kuvien retusoinnillahan saadaan paljon aikaan.. ;) Kaikkea hyvää Hannalle!!!
- minä taas
kjklds kirjoitti:
Joo.. mitä oon sivusilmällä telkkarista seurannu, niin Hannan kasvojen iho ei oo ihan sieltä parhaimmasta päästä.. mut meikillä ja kuvien retusoinnillahan saadaan paljon aikaan.. ;) Kaikkea hyvää Hannalle!!!
kiitos!
- James Bond
minä taas kirjoitti:
kiitos!
ei kyl sil perseellä. aivan liian leviä persus. naamaki ihan hirvee ilman tietokonenörttejen parannusta kuvissa.. ja puoli kiloa meikkiä
- minä taas
James Bond kirjoitti:
ei kyl sil perseellä. aivan liian leviä persus. naamaki ihan hirvee ilman tietokonenörttejen parannusta kuvissa.. ja puoli kiloa meikkiä
et taida kyllä sitten tietää edes kuinka paljon on puoli kiloa meikkijä
- Jeppe
Mielestäni Hanna on kyllä erittäin kaunis nainen, mutta kun katsot noita huippumalleja niin ne ovat mielestäni liian laihoja ja anorektikon näköisiä. Hanna taas erittäin naisellinen :) Kyllä mun mielestä hanna olisi hyvä malli mutta en sitten tiedä mikä on tosiaan mallimaailman mielipide :)
- muse
hanna on ihan helvetin hyvännäkönen.
paljon paremman näkönen ku ketään vitun laiha nyky-malli. saatana.- Jess...
Itse olen samaa mieltä!
Vittu miks pitäis ol joku *aatanan ripakinttu pikku perse!!!???
Kysyn vaan!
- fani
ja lähde oli aina niin tasokas anttituisku.net?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818