Olen nyt 27 vuotias. Ollut kerran naimisissa, ei lapsia.
Olen seurustellut 15 vuotiaasta lähtien yhteensä 14 eri naisen/tytön kanssa.
Olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen.
Ja kun en ole seurustellut, olen etsinyt aktiivisesti "yhden yön juttuja". Ja saanut.
Olen pettänyt JOKAISTA tyttöystävääni. JOKAISTA!
Miesten kanssa.
Tarvitsen vaan niin paljon seksiä, ja monenlaista sellaista.
Onko se nyt niin väärin?
Olen Pettäjä.
4
373
Vastaukset
- jk
sä ole hulu
- minä
sinä
- täh
Enemmän vaikutat joltain läheisriippuvaiselta, jos olet seurustellut 12 vuoden aikana 14 tytön kanssa. :D JA välissä ollut vielä sinkkuaikaa jolloin olet ethinyt etsiä yhden illan seuraa.. Mikä ihmeen pakko on alkaa seurustella? olin 7 vuotta tietoisesti sinkku, mutta minulla oli myös "vakkareita". Tää on kuule ihan normaalia, tuo jatkuva lyhyestä seurustelusta toiseen hyppiminen enemmän ihmetyttää.. Vai onko niin, että olet aina pelännyt että tyttö kyllästyy sinuun, ja pedannut jo sitä häippäämistäsi... Miksi tehdä asioista niin vaikeita :D
- yksinkö ei uskalla
..Ja nyt vasta huomasin että kerran naimisissakin! :D eli kai nyt hänen kanssaan olit edes 2 vuotta? 10 vuoden aikana 14 tyttöystävää sinkkuaika.. sanoisinko että aika hyvät hermot kun olet jaksanut noinkin paljon viritellä suhteita, kun olisit vain yksinkertaisemmin voinut olla sinkku. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924