Sanoma Magazines finland oy

Paskalehdet

Lehtien www.asiakaspalvelu.fi sivut eivät mene minnekään. Koneelle tulee virhemerkintä ja yhteys katkeaa. Puhelin asiakaspalveluun vastaa automaatti ja sanoo sinun olevan jonossa. Väliin kuuluu ärsyttävää pimputusta ja taas toistetaan kuinka olet jonossa. paska firma. Näillä edm. toiminnoilla vain varmistetaan ettet voi peruuttaa lehtitilaustasi, vaan se jatkuu kestotilauksena hamaan tulevaisuuteen asti normaalihinnalla. Olen ylen vittuuntunut koko paska lehtitaloon ja aijon jatkossa olla tilaamatta sen kautta yhtään mitään lehtiä. Suosittelen sitä samaa muillekin.

8

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirskatti_84

      Kyllähän tuo sivusto ainakin nyt toimii. Ja itsellä on ainakin aina onnistunut tuolta lehden tilauksen lopettaminen. En voi valittaa.

      • Ei muuten toiminut

        Ei ainakaan meillä katkennut lehtitilaus, vaikka tilausta peruttaessa sivustolta tuli kuittauskin onnistuneesta peruutuslomakkeen perillemenosta. Sattumalta huomasin, kun kokeilin kirjautua sivustolle myöhemmin. Puhelimella ei toivoakaan päästä läpi kalliiseen asiakaspalvelunumeroon.

        Uudelleen lähetettyyn viestiin, jossa kyselin irtisanomisen perään vastasivat, mutta pakottavat maksamaan vielä yli kaksi viikkoa peruuttamisen jälkeen tulevan lehden . Ihme touhua, pitäköön tunkkinsa!


      • Tico
        Ei muuten toiminut kirjoitti:

        Ei ainakaan meillä katkennut lehtitilaus, vaikka tilausta peruttaessa sivustolta tuli kuittauskin onnistuneesta peruutuslomakkeen perillemenosta. Sattumalta huomasin, kun kokeilin kirjautua sivustolle myöhemmin. Puhelimella ei toivoakaan päästä läpi kalliiseen asiakaspalvelunumeroon.

        Uudelleen lähetettyyn viestiin, jossa kyselin irtisanomisen perään vastasivat, mutta pakottavat maksamaan vielä yli kaksi viikkoa peruuttamisen jälkeen tulevan lehden . Ihme touhua, pitäköön tunkkinsa!

        Harkittua vedätystä näyttää harjoittavan.
        Irtisanoin MikroBitin joulukuussa 2011 ja sain kuittaukset OK
        eli tilauksen piti päättyä 31.12.2011.
        Vaan onpas tullut vielä tammi ja helmikuun lehdet ja kaksi laskua.
        www.asiakaspalvelu.fi sivusto väittää nyt että tilaus irtisanottu
        laskutuskauden 31.12.2012 loppuu.
        Mulla on kaikki tallessa joten vien asian oikeuden ratkaistavaksi ja
        sitten isosti julkisuuteen, loppuu vedätys.
        En tilaa heiltä muitakaan lehtiä ja samaan tulokseen on tullut jo usea
        tuttava kun laitoin tietoa kiertämään.


      • Entinen asiakas
        Tico kirjoitti:

        Harkittua vedätystä näyttää harjoittavan.
        Irtisanoin MikroBitin joulukuussa 2011 ja sain kuittaukset OK
        eli tilauksen piti päättyä 31.12.2011.
        Vaan onpas tullut vielä tammi ja helmikuun lehdet ja kaksi laskua.
        www.asiakaspalvelu.fi sivusto väittää nyt että tilaus irtisanottu
        laskutuskauden 31.12.2012 loppuu.
        Mulla on kaikki tallessa joten vien asian oikeuden ratkaistavaksi ja
        sitten isosti julkisuuteen, loppuu vedätys.
        En tilaa heiltä muitakaan lehtiä ja samaan tulokseen on tullut jo usea
        tuttava kun laitoin tietoa kiertämään.

        Sama toiminta näyttää jatkuvan tänäkin vuonna. Irtisanoin tilauksen netissä ennen tilauskauden loppua. Lehti tuli kuitenkin edelleen ja lasku uudesta kaudesta. No, soitan asiakaspalveluun. Kuuntelen maksullista pimputusta 10 minuuttia. Asiakaspalvelusta sanotaan, että peruutus netissä on tehtävä vähintään kuukausi ennen tilauskauden loppua. Missään netin peruutuspalvelun ohjeissa ei ilmene tätä asiaa. Asiakaspalvelusta kerrotaan myös, että lähettävät vielä kaksi lehteä ja näistä laskun. Olin tilannut kyseistä lehteä tosi pitkään, mutta pitkäaikaiset asiakkaat eivät firmaa kiinnosta, vaan uusien asiakkaiden saaminen kestitilauskoukkuun. Näillä peruutuksista kerätyillä varoillako kustannetaan tilaajalahjat ?


    • asiakkaan piikkiin

      En tilaa enää mitään lehtiä. Ainakaan Sanoma Magsasinävaan Oystä. Heillä ei toimi netti. Ei ainakaan tilauksen peruutusasioissa. Ironumeroita saa kaupasta jos alkaa lehteä kaivata, eikä kaupat ole vielä toistaiseksi yrittäneet maksattaa koko vuosikertaa, kun ostaa yhden lehden.

    • Ime persettä.

      Kaikki mikä vie pelle-minetiltä leivän suusta on pelkästään positiivista. Ei tuollaiset pääse mihinkään oikeisiin töihin koskaan.

    • Entinen tilaaja

      Minä eikä myöskään ketään sukulaisistani tule enää koskaan tilaamaan mitään lehtiä kyseisestä lehtitalosta. Minullekaan ei annettu mahdollisuutta peruuttaa lahjatilaustani ajoissa vaan lasku joka oli päivätty 30.6. tuli kotiini 8.7. Lasku koski uutta tilausjaksoa joka alkoi 4.7.Yleensä kaikissa muissa esim sanomalehtitilauksissa lasku tulee asiakkaalle ennen uuden tilausjakson alkamista jolloin asiakkaalla on mahdollisuus reagoida tilanteeseen jatkamalla tai peruuttamalla tilauksen. Pidän tämänkaltaista toimintaa yrityksen tietoisena huijauksena asiakkaita kohtaan, joka täyttää petoksen merkit.

    • huijattuolo

      Olen peruuttanut sanoma magazinen hyvä terveys lehden jo 9.5 ja ei kun laskua tulee jo seuraavasta kaudesta. Olen kaksi sähköpostia sinne kirjoittanut asiasta. Ei mitään vastausta. Ja tosiaan olen ollut ajoissa liikkeellä peruuttamisen kanssa.On viimeinen kerta kun tilaan heiltä mitään!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe