Kun kuulin radiosta Hallelujaa Daavidin Herra kii-iitetty olkoon... Mitä se tarkoittaa, kun nyt soii kokoajan päässä? Kutsuuko Herra minua, vai mitä on?
päässä soi Hallelujaa kokoajan
24
62
Vastaukset
- Näinkin voi nähdä
No voi kauhistus sentään, onko länsimäinen pumpulissa pidetty pullamössö järkyttynyt jostain. Jopa vaivautuu kirjoittamaan tällaiselle palstalle sen tähden.
Millä tavalla se Taneli-pappi sanoikaan:
jumalanpalvelusta tällä palstalla.....täällä on sangen roisia jumalanpalvelusta
eksyneitä lampaita nälisssään, säälittäviä jaa jaa: paremminkin pilkkaavia aggressiivisia lampaita- Näinhän se on
Lampaita syöviä paimenia, täällä esiintyy.
- Ev.lut.
Taitaa olla kyseessä Herran kutsu. Lähde seuraamaan Häntä, jos et vielä ole Hänen joukoissaan.
- ?
MItä se seuraaminen tarkoittaa?
- Ev.lut.
? kirjoitti:
Herran seuraaminen tarkoittaa sitä että alat vihamaan homoja, naispappeja, raamatuntutkijoita ja kaikkia tieteitä. Tässä ensi alkuun, ja jatkoa seuraa...
- ELÄMÄÄ!!!!
? kirjoitti:
Otapa selvää mitä Jeesus sanoo ja puhuu oppilailleen
ne sanat laittevat helposti ihmisen myös toimimaan
ja seuraamaan Häntä, joka on kaiken alku ja pää
Jeesuksen seuraaminen on itsensä laittamista alttiiksi
ja oman elämän unohtamista sen tosiasian rinnalla,
että Jumala antaa meille todellisen elämän.
"Joka elämänsä kadottaa minun tähteni, hän on sen löytävä,
joka elämänsä pitää itsellään, hän on sen kadottava"
sinulla on hyvä ja tärkeä kutsu menossa
Hallelujaa tarkoittaa kiittäkää Jumalaa ja on toki ymmärrettävää, jos joulun odotuksessa jouluvirsi soi päässä. Jos koet sen Jumalan kutsuna, ota ihmeessä kutsu vastaan. Et pety :)
pappi Sonja- zyrt
pappi Sonja
Mitä kieltä tuo Hallelujaa on?
- Kerro Sonja
Mutta tämä soi päässäni väärään aikaan ja viiveellä, sillä Jeesus ratsasti Jerusalemiin pääsiäisenä hoosiannan raikuessa, lähes kaksituhatta vuotta sitten.
Mitäs jos jonkun päässä alkaa soida Sonja tango?- SIIS DAAVIDIN POIKA
Mitä tekemistä Jeesuksella on tässä? Lauluhan kertoo Daavidin pojasta! Ellei sitten Jumala tehnyt sinunkauppoja: "Terve Jerusalemin väki, olen Jumala, mutta voitte kutsua minua Daavidiksi. Poikani tulee aasilla kohtapuolin ja olisi kiva jos vähän laulelisitte sille, se on vähän masiksessa kun parin päivän päästä tapatan hänet ristillä..."
- Rövästi Kaheli-Pöppi
Niin ratsasti .Aasin nimi oli Halle. Ruoka oli valmis jengillä kauhee nälkä , siksi ne huusi tienlaidassa aasille Halle lujaa ennen kuin safka jäähtyy.
- !!!
Kysymys ei ole mistään henkimaailman kutsusta, vaan sinä olet tulossa hulluksi. Hakeudu hoitoon ja pian!
- hulluus ei tule yksi
Jotkut kappaleet jäävät vaan soimaan päähän. Ei sitä hulluudeksi voi vielä sanoa.
Mutta jos joku ehdottaa, että näkymätön henkiolento yrittää ottaa sinuun yhteyttä, niin silloin pitää sen ehdottelijan pää tarkastaa aivokasvainten tms varalta.
- Tervehtykää
Katsokaa nyt noita todennäköisesti nuoria kavereita täynnä hullua väkivaltaa.
MIten ihmeessä saataisiin nuoristamme kasvatettua vähän terveempiä?
"myllynkivi kaulaan sille, joka tekee tämmöistä" Katsokaa nyt niitä. Täynnä sairasta vihaa, väkivaltaa , pilkkaa, muistuttavat lähinnä eläimiä. Mitä ihmettä niille on tehty? Ovatko nuo ihmisiä? - zyrt
Minä heräsin aamukahdeksalta kun rekilaulu soi päässä. Mitä se sitten tarkoittaa?
"...rekehen, rekehen, joutuin matkaamaan, lumi alla jalasten se laulaa lauluaan"
Kamala viisu:( - huhuh-huh
Entäs tämä: "EnkelPARVEN tieee, kohtaaa luokse vieee...."
Minulle tulee aina tuosta mieleen sellainen varpusparvi, joka pölähtää paikalle, ja kohta jo pois...- zyrt
Hitchcockin Linnut?
- Rövästi Kaheli-pöppi
Mulle soitti just yks Lesbo-pöppi hänen päässään soi koko ajan, munaa, munaa,munaa. Onkohan hän eheytymässä?
- Marsibanaani
Nyt on väärät lääkkeet tai lääkkeet ottamatta. :)
- anna pyhän tulla
Rukoilkaamme kaikki kielillä jotta lepsosiskomme eheytyisi: örrrhgltjla kj sa eyiu ah asg euy oe sagjhgs adapapapak dopld plaldplpa psoad po odippa dappa sahkdjhkasj hdoing
"Mitä se tarkoittaa"
Kannattaa hakeutua mahdollisimman nopeasti hoitoon ennen kuin uskosi pahenee!- piupau
päässä soi hallelujaa aika lujaa aina...mutta oon tottunut jo siihen
- Kaltisin Viki
Menkö se piisi näin: "hellelujaa, Kalle skujaa, liian lujaa?
- EL.a .K:IM
ymmällään
Joo. Sua kutsutaan.
Vetele matkamusiikiksi toi kiva kappale.
http://www.youtube.com/watch?v=ivFYVAntpw0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696