ässät on homojen joukkue ässät on suoraan sanoen paska
ässät on saatana perseestä
8
190
Vastaukset
- stuart
olihan kerrassaan erittäin hieno viesti, sisältö kerrassaan huikeeta! traumalainen teinipoikako se siellä huutelee, raumam boja kun ei oikke pärjää, vai mitees siel traumalla sanotaha? AHAHAHA, kiitos nauruista :)
- Pata kumoon.
Suippo Jormako siellä taas leikkii perämiestä tanssin lomassa kieli poskessa, pian porin hilpeät hintahtavat k...ka ki...kit ,näkee kuinka pataan kustaan, ja Lukko tekee hurjan nousun.
- kärppä23
Kyllähän tää on sellasta hommaa että kaikkia joukkueita haukutaan jatkuvasti.......
Ei kannata ottaa itseensä,kun tietää mitä itse arvostaa ja kannattaa..
Kyllä tuolla kärppienkin palstalla muuan Reindeer King peräänkuuluttaa kärppien p*skuutta ja huonoutta,muttei mua ainakaan vois vähempää kiinnostaa..
Ja muuten näin kärppäfanina täytyy sanoa ettei Ässät ole todellakaan huono seura,ainakaan näin eiliseen peliin viitaten..
Ja todella hienohan tämä viesti oli,todella hienosti on kirjoitettu!!- Reindeer King
Paikalla kun kysytään, oliko eilinen esitys kärpiltä loistokas? Tuntuu vaan kiinnostavan kun muillekin palstoille minua kehut!
- Ässät!!
Haista sinä ketjun avaaja mutsis neljä päivää pesemättä ollu alapää!!!!! Saatanan traumalainen älykääpiö. Kato sitä sarjataulukkoa ja mieti että missä ihmeessä se trauman kettu löytyy...
- Tappara on terästä.
Tietenkin on, koska tiäksää fanitkin on paitsi naaraspuoliset, jotka ovat.............
- A salo
kyllä tän kirjotuksen aloittaja on joko finni runkkaaja tai muuten ääliö kusipää!!!ei todellakaan mikään JYPIN fani,päin vastoin!!!!
- Asiaa tunteva
Mitä tuohon lisäämään, Ässät on alhaista saastaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743355
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311951Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu641220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965