hyvän mielen levittämisen palstan. Siis, ei millään pahalla suomalaiset, mutta kun täällä on pimeys ja kaikki nyt. Ankeata ulkona jne.
Iloitaan nyt vähän toisistamme vaikka ollaankin eri mieltä asioista ja jutellaan vähän iloisiakin ja minullakin on tällä hetkellä vaikeata elämässä, mutta tuota vähän niin kuin afrikkalaiset, niin ajattelen tässä tilanteessa täytyisi nauraa paljon ja vitsailla ja vaan muuten iloita.
Joulukin tulossa, katsokaas. Tietysti vaikeistakin aiheista täytyy keskustella, mutta kun ainaista negatiivisuutta, kuka tätä jaksaa loputtomiin.
Jos oikein kauniisti pyydän...
Miten saisimme tästä palstasta
61
193
Vastaukset
- hyvwwee jouluu
Ei jaksakkaan, joten kannattaa lopettaa koko palsta. Minusta koko suomi24.n häpeäpilkku HEH.
- kokeiltu on ..
Aivan turha yrittää parantaa palstaa, jota hallitsee joku muutama pari hassua vakitrollia. EI SIIS VAIN KANNATA. Ja se on todettu. Joten se siitä.
- miettimisen arvoista
nimim. kokeiltu on ..
Jospa sinua eivät niinkään häiritse "trollit" vaan se, että heidän sanomissaan on perää. Sinun kannattaisi miettiä tätä. - lisää miettimistä
kokeiltu on ..
Lisää ajattelemista sinulle: Oletko kenties ollut tai olet edelleen (vaikkapa seurakunnassa) jossakin määräävässä asemassa ja hallinnut itse, esim jonkin ryhmän johtajana? Sellaisen ihmisen voi olla vaikeaa kunnioittaa sitä, että muillakin on mielipiteitä tai että muut "hallitsevat" jotakin palstaa tai muuta tilaa. Olet ehkä tottunut siihen, että juuri sinun mielipiteesi ovat niitä oikeita ja kaikki kuuntelevat juuri sinua.
- Hupsista heijaa
Niin, mutta kun siinä olisi paljon enemmän haastetta siinä hyvä mielen levittämisen palstassa. Negatiivisuutta on ihan helppo levittää ympärille ja se on niin epä-haasteellista. Jos ne kerran pärjäsi talvisodassa, niin sitten kyllä pärjätään tässäkin.
Älkää antako auringon laskea vihanne ylle!
Let's do it, NOW! - Hupsista heijaa
Sain idean. Kirkko kuulolla -palstalle, että yhden päivän vain iloitsemme ja puhumme kivoja ja vitsailemme ja mitään illkeää ei saa sanoa ja ainoastaan kehumme toisiamme ja yritämme piristää.
Yritetään muistaa vain kaikki hyvät asiat vähän aikaa edes.- Rövästi Kaheli-Pöppi
Hupsista heijaa. Mä voin aloittaa .On se vaan niin ihanaa kun se yksi kirkontyöntekiä käytti hyväksi sitä henkisesti sairasta naista, tartutti vielä Jeesus-tippurin. Hoh;Hoh;Hoo eikö olekkin hauskaa. Jeesus-tippurihan poistuu rukoilemalla ,se ei tarvitse lääkitystä niin kuin tavallinen tibis.Jos taas haluaa Jeesus-aidsin kannattais kokeilla Nokia-missiota hyvällä tsägällä sais ainakin pakoputken nuohottua. Kiitos ja Ylistys Halleluja.
- Hupsista heijaa
Rövästi Kaheli-Pöppi kirjoitti:
Hupsista heijaa. Mä voin aloittaa .On se vaan niin ihanaa kun se yksi kirkontyöntekiä käytti hyväksi sitä henkisesti sairasta naista, tartutti vielä Jeesus-tippurin. Hoh;Hoh;Hoo eikö olekkin hauskaa. Jeesus-tippurihan poistuu rukoilemalla ,se ei tarvitse lääkitystä niin kuin tavallinen tibis.Jos taas haluaa Jeesus-aidsin kannattais kokeilla Nokia-missiota hyvällä tsägällä sais ainakin pakoputken nuohottua. Kiitos ja Ylistys Halleluja.
Minua ovat monet miehet käyttäneet hyväksi, mutta eipä ollut teistä hyväksikäyttäjistä yksikään kirkon työntekijä. Voimme toki alkaa tekopyhäilläkin tässä puolin ja toisin. Täytyy silti myöntää, että sekin on vähän tylsää silti.
Katsos kun elämä ankeaa, niin ei kaiken aikaa jaksa kantaa muiden ongelmia. Hyvä kun selviää näistä omistakin jotenkin. Ongelmaisia tällä palstalla juuri käy paljon. Silti en riehu täällä, vaikkei ole elämä kivaa.
Pieni positiivisuuden tuulahdus ei silloin tällöin haittaa ketään, voimme sitten taas vaipua hyvällä omallatunnolla synkkyyteen. - Hupsista heijaa
Hupsista heijaa kirjoitti:
Minua ovat monet miehet käyttäneet hyväksi, mutta eipä ollut teistä hyväksikäyttäjistä yksikään kirkon työntekijä. Voimme toki alkaa tekopyhäilläkin tässä puolin ja toisin. Täytyy silti myöntää, että sekin on vähän tylsää silti.
Katsos kun elämä ankeaa, niin ei kaiken aikaa jaksa kantaa muiden ongelmia. Hyvä kun selviää näistä omistakin jotenkin. Ongelmaisia tällä palstalla juuri käy paljon. Silti en riehu täällä, vaikkei ole elämä kivaa.
Pieni positiivisuuden tuulahdus ei silloin tällöin haittaa ketään, voimme sitten taas vaipua hyvällä omallatunnolla synkkyyteen.Nämä yksinäisyyttä hyväksikäyttäneet kaksilahkeiset olivat jo vuosikausia kiertäneet kirkon kaukaa.
Pieni oleellinen lisäys Hupsista heijaalta. - Rövästi Kaheli-Pöppi
Nämä yksinäisyyttä hyväksikäyttäneet kaksilahkeiset olivat jo vuosikausia kiertäneet kirkon kaukaa.
Pieni oleellinen lisäys Hupsista heijaalta.Hupsista heijaa. Näkisitpä naamas. Hoh.Hoh.Hoo itsehän aloitit jutun.
Minähän vain kirjoitin hauskasti, sulla palo päreet heti. Etkö kestä totuutta. Puhut kirkonkiertäjistä. Voisin kirjoitella kirjan kokemuksistani
uskovaisten valelupauksista ja rakkaudesta ym:sta sotkuista. Taidat esiintyä palstalla eri nimimerkeillä kirjoitustavastasi ja lämmönnoususta päätellen. Istu nyt hetki paikoillasi että voin ihailla sinua täältä satelliitista. - Hupsista heijaa
Rövästi Kaheli-Pöppi kirjoitti:
Hupsista heijaa. Näkisitpä naamas. Hoh.Hoh.Hoo itsehän aloitit jutun.
Minähän vain kirjoitin hauskasti, sulla palo päreet heti. Etkö kestä totuutta. Puhut kirkonkiertäjistä. Voisin kirjoitella kirjan kokemuksistani
uskovaisten valelupauksista ja rakkaudesta ym:sta sotkuista. Taidat esiintyä palstalla eri nimimerkeillä kirjoitustavastasi ja lämmönnoususta päätellen. Istu nyt hetki paikoillasi että voin ihailla sinua täältä satelliitista.Ai luulit, että tuo oli hauskaa kirjoittamista. Sinun pitää vähän harjoitella vielä.
- Hupsista heijaa
Ai luulit, että tuo oli hauskaa kirjoittamista. Sinun pitää vähän harjoitella vielä.
Sille en voi mitään, jos siis vihasi johtuu noista kokemuksistasi. Ei ole itselläni ollut noita, joten eipä paina mieltä. Sitä olen arvellutkin, että näistä jankuttajat ovat joutuneet johonkin negatiivisiin kokemuksiin.
En silti jankuta joka palstalla vastaavista kokemuksistani miesten kanssa.
Kaipa siinä sitten tulee tuollaisia pettymyksiä, ja varmaan katkeruudesta on vaikea päästä eroon. Itsellä ei ole mitään katkeruutta noita tyyppejä kohtaan ja suosittelen sinullekin siirtymistä eteenpäin. - Hupsista heijaa
Ai luulit, että tuo oli hauskaa kirjoittamista. Sinun pitää vähän harjoitella vielä.
Sille en voi mitään, jos siis vihasi johtuu noista kokemuksistasi. Ei ole itselläni ollut noita, joten eipä paina mieltä. Sitä olen arvellutkin, että näistä jankuttajat ovat joutuneet johonkin negatiivisiin kokemuksiin.
Kaipa siinä sitten tulee tuollaisia pettymyksiä, ja varmaan katkeruudesta on vaikea päästä eroon. Itsellä ei ole mitään katkeruutta noita tyyppejä kohtaan ja suosittelen sinullekin siirtymistä eteenpäin.
Katkeruus näet levittää katkeruutta taas lisää ympäristöön eikä auta katkeruudesta kärsivää ollenkaan. - Hupsista heijaa
Kaipa siinä sitten tulee tuollaisia pettymyksiä, ja varmaan katkeruudesta on vaikea päästä eroon. Itsellä ei ole mitään katkeruutta noita tyyppejä kohtaan ja suosittelen sinullekin siirtymistä eteenpäin.
Katkeruus näet levittää katkeruutta taas lisää ympäristöön eikä auta katkeruudesta kärsivää ollenkaan.Voin todeta, että olen joutunut kaikenlaisen muunkin epäoikeudenmukaisuuden kohteeksi täällä, mutta en siltikään käy yleisönpalstoilla valittelemassa kohtaloani ja levittämässä lisää mustuutta ympäristööni. Kuka siitä hyötyy?
- Pa5i
Tuota ajatusta varten kannattaa perustaa kokonaan uusi keskustelupalsta jossa on äärimmäisen tarkka ja tiukka moderointi.
- idea on hyvä
Hupsista heijaan idea on hyvä.
Kuitenkin: Monelta negatiivisuudelta vältyttäisiin, jos kirkko vastaisi reilusti sille esitettyihin kymyksiin. Osittain (tai pitkälti) kirkko saa syyttää palstan negatiivisuudesta itseään. - zyrt
Se olisi tietysti hyvä, jos kirkon edustajat vastaisivat kysymyksiin asiallisesti. ersimerkiksi Antti-pappi on todella negatiivinen ns. vastauksissaan.
Pata kanttaan soimaa?
Se olisi myös ihan hyvä, jos tämä asiallisuus velvoittaisi myös meitä, jotka täällä kirjoittelemme ihan muuten vain.
Minä olen monesti ihaillut kirkon edustajien kykyä hillitä itsensä, vaikka vastassa olisi miten asiattomia kommentteja. Minä en siihen ole aina pystynyt.
- Alakörmy
"""Miten saisimme tästä palstasta hyvän mielen levittämisen palstan"""
Se ei onnistu ennenkuin te papit myönnätte jumalan pelkäksi huuhaaksi ja raamatun satukirjaksi.- toinen huuhaa-olento
Alakörmykin taidat sitten olla pelkkä huuhaa ja satuolento. Kaikella kunnioituksella.
- Kolmaskin huuhaa
toinen huuhaa-olento kirjoitti:
Alakörmykin taidat sitten olla pelkkä huuhaa ja satuolento. Kaikella kunnioituksella.
Aivan, ymmärrän. Me siis vain kuvittelemme olevamme olemassa. I see.
- Neljäs huuhaa
Kolmaskin huuhaa kirjoitti:
Aivan, ymmärrän. Me siis vain kuvittelemme olevamme olemassa. I see.
Mutta erittäin hyvä harha tämä on, koska ainakin minuun sattuu kun joku lyö. Ja yksi päivä oli mahdottoman kylmä ulkona.
- Yks vaan
"" Miten saisimme tästä palstasta hyvän mielen levittämisen palstan""
"Se ei onnistu ennenkuin te papit myönnätte jumalan pelkäsi huuhaaksi ja raamatun satukirjaksi."
Kovin nyt Alakörmy kirjoittaa mirkamaista tekstiä. Sitä paitsi miksi pappien pitäisi valehdella, että pitävät Jumalaa huuhaana ja Raamattua satukirjana, jos eivät noin ajattele?
- Viides huuhaa
Mielenkiintoista. Siis huuhaa-olento on luonut meidät, olemme siis kaikki huuhaata.
Hupsista heijaa
Minusta tästä ei saa "hyvän mielen levittämisen palstaa" muuten kuin ankaralla ennakkosensuurilla, ja se ei taas palvele ketään.
Riittäisi, kun palsta olisi asiallinen, kirjoittajat käyttäisivät rekattuja tai muuten pysyviä nikkejä, perustelisivat sanomisensa ja välttäisivät haukkumasanoja. Kyllä täällä on tarkoitus käsitellä vaikeitakin asioita ja sellaisia, joisa olemme eri mieltä. Niinpä varsinaisesti hyvän mielen lähteenä on ehkä parempi käyttää jotain muuta, esimerkiksi
http://www.youtube.com/watch?v=p3My0uTOE-4&feature=related- Hupsista heijaa
Niin ehkäpä on paras alkaa neuvomaan muitakin hakemaan hyvää mieltä jostain muualta.
Sikäli sääli, kun tällä palstalla ei kuitenkaan ole kyse yhdentekevästä asiasta, eikä siitä, mitä tämä levittää ympäristöönsä. - Rövästi Kaheli-Pöppi
Niin ehkäpä on paras alkaa neuvomaan muitakin hakemaan hyvää mieltä jostain muualta.
Sikäli sääli, kun tällä palstalla ei kuitenkaan ole kyse yhdentekevästä asiasta, eikä siitä, mitä tämä levittää ympäristöönsä.Hupsista heijaa. Oletko laskennut montako kertaa olet esiintynyt sivulla. Kun joku heitää jutun joka ei ole mieleisesi joudut heti pois tolaltasi. Sehän on teikäläisten ongelma kun juttunne ei mene läpi harkintakykynne pettää ja alatte solvaamisen. Lisäksi aloitatte. Minäkin olen kokenut paljon pahempaa en vain puhu siitä enkä ole katkera. Totuus on kumminkin toisenlainen.Vaikutat tosi katkeralta.
- herttainenhertta
>>>Minusta tästä ei saa "hyvän mielen levittämisen palstaa" muuten kuin ankaralla ennakkosensuurilla, ja se ei taas palvele ketään.
- luminarsku
Hyvää, hilpeää hilipatusta
hamppareille, himphampuille
halitaan, haalitaan
hyvää hapatusta hyllyille,
humpsahdetaan hunningolle
hihitellen, hurpatellen
hikipinkona hiihdellen hurmoksessa!
:=)
http://www.youtube.com/watch?v=yE6PNps5N9I&feature=fvwrel - herttainenhertta
Tämä on keskustelupalsta, jonka tarkoituksena on keskustelu. Keskustelun aiheet ovat sellaisia, joista ihmiset täällä ovat jyrkästikin eri mieltä, joihin ihmiset suhtautuvat intohimoisesti ja tunteella, ja jotka ylipäänsä eivät ole pelkästään hyvän mielen lähteitä.
Sellaiset palstat, foorumit, blogit ja sivustot, joiden tarkoitus on levittää hyvää mieltä ovat erikseen eivätkä ollenkaan kaikille samoja. Minä lueskelen koirajuttuja saadakseni hyvän mielen, mutta en kuitenkaan tule tänne koirajuttujeni kanssa, koska a) ne eivät kuulu tämän palstan aiheeseen ja b) en kuvittele että niistä tulee kaikille yhtä hyvä mieli kuin minulle.
Miksi ylipäänsä ajattelet, että juuri tämän palstan tulisi olla hyvän mielen levittämisen palsta? Oletko ajatellut laittaa samansisältöisen aloituksen vaikka avioliitto-, uskottomuus- tai ystävyys-palstoille?- Hupsista heijaa
Jumala on tätä vastaan.
- Hupsista heijaa
Jumala on tätä vastaan.
Jumala on siis sitä vastaan, että täällä revitään ja raadellaan toisiaan.
Nyt en aio enää vastata, olen jo lähdössä. - luminarsku
herttainenhertta,
Jyrkästikin eri mieltä oleminen, kuten se nyt tuppaa ateistien ja kristittyjen välillä olemaan, ei tarvitse aiheuttaa huonoa kielenkäyttöä. Miksi intohimoinen suhtautuminen asioihin oikeuttaisi halveksivaan suhtautumiseen toiseen yhtä lailla intohimoisesti suhtautuvaan? Sanansäilää voi käyttää kipakastikin mutta taidollisesti vailla sinä tyhmä, vajakki, psykoottinen -mölinää ja suoraa henkilöön menevää syytöstä, useimmiten ja monesti kuviteltua, kuten olen itse saanut kokea itseeni kohdistuvana aivan järkeä vailla olevaa panettelua. Tuommoiset kun jäisi, oltaisiin kutakuinkin kohtuullisen asiapohjalla, vitsailua ja leikkimielisyyttä unohtamatta.
Luulen ettei aloittaja tarkoita, että täältä haettaisiin juuri hyvää mieltä eli viihdykettä vaan ettei tarvitsisi pahoittaa mieltään pahoista sanoista. Edes välillä positiivisuutta kuten hän kirjoittaa. En tiedä ateisteista, kristitylle palstan kielenkäyttö ainakin aiheuttaa henkistä huonoa olo. Ihmistä ei ole luotu pahuuteen vaan rakkauteen. - Hupsista heijaa
luminarsku kirjoitti:
herttainenhertta,
Jyrkästikin eri mieltä oleminen, kuten se nyt tuppaa ateistien ja kristittyjen välillä olemaan, ei tarvitse aiheuttaa huonoa kielenkäyttöä. Miksi intohimoinen suhtautuminen asioihin oikeuttaisi halveksivaan suhtautumiseen toiseen yhtä lailla intohimoisesti suhtautuvaan? Sanansäilää voi käyttää kipakastikin mutta taidollisesti vailla sinä tyhmä, vajakki, psykoottinen -mölinää ja suoraa henkilöön menevää syytöstä, useimmiten ja monesti kuviteltua, kuten olen itse saanut kokea itseeni kohdistuvana aivan järkeä vailla olevaa panettelua. Tuommoiset kun jäisi, oltaisiin kutakuinkin kohtuullisen asiapohjalla, vitsailua ja leikkimielisyyttä unohtamatta.
Luulen ettei aloittaja tarkoita, että täältä haettaisiin juuri hyvää mieltä eli viihdykettä vaan ettei tarvitsisi pahoittaa mieltään pahoista sanoista. Edes välillä positiivisuutta kuten hän kirjoittaa. En tiedä ateisteista, kristitylle palstan kielenkäyttö ainakin aiheuttaa henkistä huonoa olo. Ihmistä ei ole luotu pahuuteen vaan rakkauteen.Kiitos valotuikusta pimeyden keskellä.
- Pa5i
Onko Jumalan toiminnassa ollut jokin selvä loogisuus jonka jatkona pystyt tuon asian toteamaan Jumalan puolesta vai miten perustelet tietäväsi Jumalan mielipiteen tästä asiasta?
MÄÄ TIÄRÄN :D
Etelä-afrikassa perustettiin totuuskomissio selvittämään apartheidin aikaisia ihmisoikeusloukkauksia ja rikoksia. Mikäli siellä puhui totta tapahtuneista, niin annettiin anteeksi tälläisille. Mehän voitais perustaa totuuskomissio tänne papeille, niin tästä tulisi valon paikka...EIks- luminarsku
Kannatan. Tai jos nyt ei mitään kommissioonia pukattaisi niin ainakin annettaisiin jo vihdoinkin anteeksi ne Lutheruksenkin synnit, niille kun ei palstan papit mitään voi eikä jatkuva mässäily niillä edistä muuta kuin haisevan veden pysymistä haisulina, odeur de rendre.
- EL.a .K:IM
Mave mussukka.
Israel tulee olemaan soihtuna kansoille.
Et taida vielä tuntea hyvin kirjoituksia.
Se Enkeli kenen kanssa Jaakob paini, ei ollut Mikael.
Lukase sieltä Johanneksen ilmestyksestä juttuja. Jaakob on vertaus liittyen siihen Enkelin edessä kumartamiseen. Vaikka Johannesta vannotettiin, ettei munat mene turpeeseen, niin se kumarsi.
- silleen siis
En pidä palstasta enkä aio edes yrittää parantaa sitä. Mulle on yksi ja hailee mitä tänne kirjoitetaan. Parempi jos lopetetaan.
Hyvää mieltä pystyy levittämään meistä jokainen. Sama pätee valitettavasti myös mielipahaan. Yksinkertaisin konsti ilon levitykselle on hymy. Se tarttuu. Tällä palstalla ei näe, vaikka kirjoittaisimme kuinka hymyssäsuin. Hymiöitä voi silti viljellä :)
Mutta jospa yrittäisi jättää negatiivisen kommentin ja pahan sanan pois ja miettiä, miten vaikka kritiikkiä voisi antaa lempeästi ja miten oman, erilaisen mielipiteensä voisi kertoa kauniisti. Silloin tämäkin palsta ja lähipiirimme täyttyisivät hyvistä sanoista ja hyvästä mielestä ja uskon, ettei se haittaisi ketään.
Pappi Sonja- Mutta menisikö
se perille. Joskus on kai pakko kärjistää että jotkut kässää.
- Balttis Sonjalle
Positivismi on monen uskonnon perusmantraa, ja täytyy siitä tehdä sitten oikein Korttiläinenkin versio, hieman Paavo Ruotsalaisen sanoja muokatan: "Katse ylös vaan taivaaseen, (hymyssä suin) vaikka jalat jo helvetin tulessa *palais."
Lihan perässä valetamisen seurauksena, ilman parannusta synnistä, - periaatteella: "kaikkihan me syntisiä olemme"!
Näin ei tietenkään Uusi testamentti opeta. - Veronika :)
Kirkko pitäisi lakkauttaa ihan ensimmäiseksi. Hei, ihan oikeasti, emme tarvitse kirkkoa mihinkään.
- Eräs mielipide
Ja Veronikalta tuli odotettavissa oleva ateistien perusmantra.
Oletteko huomanneet, mistä tahansa aiheesta kirjoitetaan, niin tähän loppumantraan se aina päättyy, useimmiten alkaakin ja hyvä jos kukaan muu saa siihen sanaansa väliin.
Tämän palstan nimeksi voisi antaa:
Ateistien perusmantra/mantrat.
Jätän nyt ateistit tänne toistelemaan toistensa mielipiteitä. Ainakin nämä perusmantraiset, joilla ei ole muuta sanottavaa.
Ja tosiaan, olkoon avauksen nimi mikä tahansa, kyllähän sieltä se ateistijoukkio jossain vaiheessa valtaa palstan ja todellakin hokee näitä kyllästyttäviä perusmantrojaan. - Yks vaan
"Kirkko pitäisi lakakuttaa ihan ensimmäiseksi. Hei, emme tarvitse kirkkoa mihinkään."
Ketkä "me" emme kirkkoa tarvitse? Puhu vain omasta puolestasi. Vaikka sinä et kirkkoa tarvitsisikaan, niin suurin osa suomalaisista kuuluu edelleen kristillisiin kirkkoihin. - tuumisk.
Yks vaan kirjoitti:
"Kirkko pitäisi lakakuttaa ihan ensimmäiseksi. Hei, emme tarvitse kirkkoa mihinkään."
Ketkä "me" emme kirkkoa tarvitse? Puhu vain omasta puolestasi. Vaikka sinä et kirkkoa tarvitsisikaan, niin suurin osa suomalaisista kuuluu edelleen kristillisiin kirkkoihin.Mihin sinä tarvitset kirkkoa?
Taidat puhua vain huviksesi kuin kirkkoa tarvittaisiin, mutta sanomatta edes omasta puolestasi yhtään asiaa mihin sitä tarvitaan. - ?????
Really so?
- Aatteleppa ite
tuumisk. kirjoitti:
Mihin sinä tarvitset kirkkoa?
Taidat puhua vain huviksesi kuin kirkkoa tarvittaisiin, mutta sanomatta edes omasta puolestasi yhtään asiaa mihin sitä tarvitaan.sinäkin tulet sitä tarvitsemaan, vai oletko ehkä kuolematon, vai kaivetaanko monttu takapihalle? Ootko tuuminu?
- tuumi itse
Aatteleppa ite kirjoitti:
sinäkin tulet sitä tarvitsemaan, vai oletko ehkä kuolematon, vai kaivetaanko monttu takapihalle? Ootko tuuminu?
On ihmiset hautaan saatu jo vuosituhansia ilman luterilaista kirkkoa ja ilman luterilaista valtionuskontoa.
Eivät kiinalaiset ja ranskalaiset hekään kuolemattomia ole.
- eipurrutvampyyri
Toivottavasti minun kertomuksista on ollut ainakin hauskuutta, että miten pelotti käydä kirkossa ja sitten kävin :)
- lopen kypsiintynyt !
joo tehdään tästä palstasta pusihalipalsta, jossa unelmahöttöillään ja heitellään toisiamme leikkisästi lumipalloilla.
sitähän kirkkokin pohjimmiltaan näyttää olevan: annetaan ihQ kukkaiskuva maailman väkivaltaisimmasta kertomuksesta, poimimalla kaikki pinkkisuffelikohdat ja esittämällä ne lapsille.
raamatussa kidutetaan hengiltä arviolta ~muutama miljoona ihmistä, suurimman työn tässä tekee jahve itse.
mutta kun se pelastus ja anteeXanto ja löööv ja BLAABLAAA V***U BLAA
seuraavaksi hostel-värityskirjoja, kill bill - pilttimaku ja mitä muuta?- Je ne comprends pas
Mutta eivätkö juuri sinun kaltaisesi hae vaaleanpunaista sokeri-Jumalaa ja kun sitä ei Raamatusta löydy, olet syvästi järkyttynyt?
- lopen kypsiintynyt !
Je ne comprends pas kirjoitti:
Mutta eivätkö juuri sinun kaltaisesi hae vaaleanpunaista sokeri-Jumalaa ja kun sitä ei Raamatusta löydy, olet syvästi järkyttynyt?
ei. kyllä minä tiedän, että raamatussa kuvailtu jumala on sadistinen kiduttaja-murhaaja.
mutta sen sijaan:
räsänen esittelee kivoja - Je ne comprends pas
lopen kypsiintynyt ! kirjoitti:
ei. kyllä minä tiedän, että raamatussa kuvailtu jumala on sadistinen kiduttaja-murhaaja.
mutta sen sijaan:
räsänen esittelee kivojaEi kun myönnä nyt vaan, ainahan te ateistit valitatte siitä, että tätä planeettaa ei ole kuorrutettu vaaleanpunaisella sokerilla ja teitä ei ole kääritty vaaleanpunaiseen pumpuliin ja sen tähden Jumalaa ei voi olla olemassa.
- lopen kypsiintynyt !
Je ne comprends pas kirjoitti:
Ei kun myönnä nyt vaan, ainahan te ateistit valitatte siitä, että tätä planeettaa ei ole kuorrutettu vaaleanpunaisella sokerilla ja teitä ei ole kääritty vaaleanpunaiseen pumpuliin ja sen tähden Jumalaa ei voi olla olemassa.
jopa vainoharhaisimman hihhulin pitäisi ymmärtää, että henkilökohtaiset mieltymykset siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä huonolta, eivät todista asioita suuntaan eikä toiseen.
eiku oho.
sehän se on ainoa syy miksi jumalanne yhä elää päissänne.
sori, yritin puhua asiaa uskovaiselle. - Je ne comprends pas
jopa vainoharhaisimman hihhulin pitäisi ymmärtää, että henkilökohtaiset mieltymykset siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä huonolta, eivät todista asioita suuntaan eikä toiseen.
eiku oho.
sehän se on ainoa syy miksi jumalanne yhä elää päissänne.
sori, yritin puhua asiaa uskovaiselle.Minulla on itse asiassa eräs teoria siitä, miksi ihmisen pitää tulla tänne kärsimään ja miksi tätä planeettaa ei ole kuorrutettu vaaleanpunaiseen sokeriin ja miksi Jumala antoi ihmisen langeta, mutta sitä en voi kertoa, koska se voi olla joillekin ihmisille liian rankkaakin tietoa. Täytyy aina ottaa huomioon, että näitä palstoja lukevat kaikenlaiset ihmiset. Sitä paitsi se saattaa kyllä olla omia mystisiä pohdintoja, joten kyllä tässä vapaa on pohdiskelemaan Jumalan tarkoituksia, vaikka kuulunkin johonkin kirkkoon ja niin poispäin. Se on sitten eri asia, jos lähden tätä mystistä mietintääni tuputtamaan kaikille eli menisin esim. meidän kirkkoomme ja sitten pakottaisin kaikki uskomaan mietintöjeni pohjalta, niin kuin nyt esim. ääriliberaaliteologit.
- EL.a .-K.IM
mutta sen sijaan:
räsänen esittelee kivojalopen kypsiintynyt
Behold.
Räsänen taitaa sittenkin tajuta jotain.
Mä olen vapaaehtoinen pureksimaan sen lasten version bibliasta.
Ei ainakaan sillä saada tästä hyvän mielen palstaa, jos levittämisen aiheena on uskonto! Mikään ei voi lopulta ihmistä niin paljon ahdistaa kuin uskonpuheet ja -höpinät.
"Joulukin tulossa, katsokaas"
Kyllä sitä joulunakin saa vastustaa uskontoja!
"Tietysti vaikeistakin aiheista täytyy keskustella, mutta kun ainaista negatiivisuutta, kuka tätä jaksaa loputtomiin."
Itse olen havainnut negatiivista suhtautumista siitä, kun puhuu järkiasioista kuten sekularismista!- Hupsista heijaa
Kirkko kuulolla -palstalle tiedoksi, että Hupsista heijaa pyytää tämän otsikon poistamista alemmaksi, koska kyllästyn katsomaan omaa avaustani kaiken aikaa yläotsikossa. Tämä on killunut täällä jo iät ajat.
Se on vähän niin kuin toistuvat mainokset.
Tähän voi laittaa jonkun muun. - vastaus!
Miten saisimme tästä palstasta hyvän mielen levittämisen palstan?
Vain ja ainoastaan tiukalla ennakkomoderoinnilla. Vaan kuka sitä haluaisi? - ihmisteniloisuutta
Varmaankin... kun mitä itse yrittänyt, niin kertoo jotain kokemuksia kirkosta, eikä se varmaankaan ole tuossa tärkeää että onko positiivista/negatiivista, yleensä kyllä kaikki on positiivista.
Kokemuksia mitä ihmiset voivat lukea, ehkä samaistua joihinkin jne..
Tulee iloiseksi sitten kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725