joka mieltä kääntää?
luin just uutisista.
Kuukauden ikäinen poikalapsi.Tuotiin sairaalaan,jokainen kylkiluu murtuneena, raiskattuna.
Lapsi taistelee elämästään, vanhemmat on pidätettynä.
Tämäkö on kuva nykymaailman.
Että sudet käy kimppuun, omien lapsiensa.Mikä hitto, on vialla ihmisissä?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2069467/Man-woman-arrested-month-old-baby-raped-battered.html
oikeata asiaa
17
101
Vastaukset
- minun mielestäni
Enpä tiedä, voiko lapsesta tuon jälkeen tulla mitenkään normaalia ihmistä, vaikka selviäisikin hengissä...
Ensimmäinen vuosi on kaikkein tärkein lapsen elämässä.Sitä minäkin mietin.
Lapsi ei tajua vielä maailmasta mitään.Korkeintaa et turvallisuuden tunne on mennyt, siihen ei voi luottaa?
Mut millanen onnistumismahdollisuus on lapsella, jota jo eka kuukauden aikana näin kohdeltiin.
Onko mitään mahdollisuutta, et siitä kasvaa normali aikuinen ja nuo tapahtumat jää jonnekin mitä ei muista?- minun mielestäni
anjaniina_ kirjoitti:
Sitä minäkin mietin.
Lapsi ei tajua vielä maailmasta mitään.Korkeintaa et turvallisuuden tunne on mennyt, siihen ei voi luottaa?
Mut millanen onnistumismahdollisuus on lapsella, jota jo eka kuukauden aikana näin kohdeltiin.
Onko mitään mahdollisuutta, et siitä kasvaa normali aikuinen ja nuo tapahtumat jää jonnekin mitä ei muista?Muistaakseni Norjassa vauva kuoli, kun hänen isänsä raiskasi hänet.
minun mielestäni kirjoitti:
Muistaakseni Norjassa vauva kuoli, kun hänen isänsä raiskasi hänet.
Se voi olla lapselle parempi niin, minä mietin millaiset vauriot noista jää, ilman tiedostamista
Kamalia asioita kykenee ihminen omilleen tekemään.
Just tänään juttelin systerinkin kanssa maailman lapsista ja myös tästä joulun ajasta joka tuo paljon tuskaakin ihmisille.
Hiljaiseksi vetää kaikki tuollainen, eikä sitä voi millään tasolla käsittää.Ei sitä voi, ei oikeesti voi.
Millane peto pitää ihmisen olla että omalle lapselleen voi jotain tuollaist tehdä.Hakata, kiduttaa.
Itse kun katson pientä lasta,nään vaan huolehtimisentarpeen...anjaniina_ kirjoitti:
Ei sitä voi, ei oikeesti voi.
Millane peto pitää ihmisen olla että omalle lapselleen voi jotain tuollaist tehdä.Hakata, kiduttaa.
Itse kun katson pientä lasta,nään vaan huolehtimisentarpeen...Meiän pikkulikka saaressa tuli mun viereen kun pelkäs, luuli tehneensä pahaa.
Niitä käytiin sitten läpi naapurin kanssa ja kaikki selvis hyvin, mulle tuli sellainen suojelunhalu sen vapinan ja itkun takia että en ole koskaan tuntenut.
Mietin että jos olis omia lapsia niin kuinka kovana ne voiskaan tulla.
Olen sitä mieltä että pahuutta on oikeasti olemassa maailmassa, ja tuntuu että se vaan lisääntyy.
Tai sitten se että kaikki tulee suoraan kotiin nykyään tekee sen lisääntymisen tunteen.tulisilla kirjoitti:
Meiän pikkulikka saaressa tuli mun viereen kun pelkäs, luuli tehneensä pahaa.
Niitä käytiin sitten läpi naapurin kanssa ja kaikki selvis hyvin, mulle tuli sellainen suojelunhalu sen vapinan ja itkun takia että en ole koskaan tuntenut.
Mietin että jos olis omia lapsia niin kuinka kovana ne voiskaan tulla.
Olen sitä mieltä että pahuutta on oikeasti olemassa maailmassa, ja tuntuu että se vaan lisääntyy.
Tai sitten se että kaikki tulee suoraan kotiin nykyään tekee sen lisääntymisen tunteen.Kun katselee vastasyntynyttä,tule sellanen,hirvee suojelunhalu.
Mä en käsitä ihmistä joka näkee pienen vauvan, seksuaaliobjektina?
Itselläni tulee maailmojasyleilevä halu...suojella?
- meriel
Ja tämä tapahtui taas yllätys, yllätys Englannissa! Siellähän näitä on tapahtunut aiemminkin, onko heillä joku pahuusgeeni elimistössään?
Pahuusgeeni ei lie mitenkään kansasidonnainen?
Vaan sidonnainen siihen miten ihmiset elää,elintasoon?- rdthgzxs
ei vaan suomessa vaietaan, piilotellaan, jätetään tuomitsematta, nimet ja kasvokuvat piilotetaan salaisiksi....pitäisi nimet ja kuvat julkaista!Saisivat oikeuden kädestä.
rdthgzxs kirjoitti:
ei vaan suomessa vaietaan, piilotellaan, jätetään tuomitsematta, nimet ja kasvokuvat piilotetaan salaisiksi....pitäisi nimet ja kuvat julkaista!Saisivat oikeuden kädestä.
Äää?
Nyt en kyl ole oikein taas sit samaa mieltä?
Kun maailmal on julkaistu muka pedofiilejä, ni siin on menty aika kuralle,
Ihmisiä jotka on sovittaneet mitä on tehneet, kaikki niist ei ole olleet lapseen sekaantumisii, ni sit on tehty normi ihmisille mahdottomaks elää elämää missään.Juu ei, en kannata et kaikkien tiedot tulee julki.
Kannatan vain sit et ne tosiasialliset pedot pannaan tarkkailun alle...
- kerro mulle zorbas
Yleinen tiedonvälitys on vikana.
Hulluja on aina ollut, nykyisin vaan kaikki tietävät kaiken.
Emme me mitään näille voi.
Joskus kielitaidottamana olen miettinyt, miksi meillä keskiajaksi kutsutta aikaa enklannin kielellä kutsuttaan midevel.
Mid keski evel ilkeä. - kohtaloko?
Kyllä tuota ennenkin osattiin.
40-luvulla isäntä potkaisi tyt-
tärensä seinään niin, ettei kos-
kaan kunnolla kävellyt.
Emäntäkin oli sitä mieltä, ettei
lääkäriin saannut mennä.
Rampana eli, ja rampana kuo-
li. Paljon julmuutta on neljän
seinän sisällä. - 5+1=6
Ihannoidun alkoholi"kulttuurin" olennainen osa on järjetön väkivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875