Saako jo jotain cola juomaa stevialla makeutettuna? Vai onko Harwallin super jaffa ainoa?
Mitä stevia juomia saa nyt kaupasta?
5
2706
Vastaukset
- JuhaniKorhonen
Hartwall Novelle Friss, taitaa olla jokin kivennäisvesi, tulee tammikuussa kauppoihin.
Näin Hartwall kirjoittaa "Tammikuun lopussa kauppojen hyllyille ilmestyvien uudistuneiden Novelle Friss Sitrus ja Marja-Sitrus-juomien raikas maku saadaan aidoista hedelmistä ja marjoista ja makeus steviasta sekä hedelmäsokerista."
Ranskassa on juoma nimeltä Fanta Still, joka on makeutettu stevialla. En tiedä tuleeko se Suomeen ja milloin...
Näin Sinebrychoff kirjoittaa: "Maaliskuusta 2010 alkaen ranskalaiset ovat voineet nauttia hyvänmakuisesta, stevialla makeutetusta Fanta Still -juomasta--".
http://www.tiedotteet.net/stevia-luontainen-ja-kaloriton-makeutusaine-mullistaa - SteviA Jobs
Radiossa maistelivat jo viikko sitten Hartwallin Stevia Jaffaa, mahtoiko olla maksettu mainos kun olivat sitä jo käsiinsä saaneet.
- löojhoioöp
Toki riippuu sitten hinnasta. Nykyään kun lähes aina on jossain tarjouksessa 3-4 pulloa 5 euron satsina, niin jos sitten myydäänkin vain normihinnalla, 3 euroa pullo, jää ainakin itsellä ostamatta.
- Bahh
En ole vielä löytänyt mitään Stevialla makeutettua juomaa vaikka olen Prismasta, Citymarketista ja MiniManista etsinyt =(
- ellu22
S marketista olen löytänyt, mutta vain pieniä pulloja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616