Nonnii, asiallista keskustelua haitoista ja hyödyistä. Jätetään ne legendaariset "kannabis vs alko" argumentit pois.
Ja antakaas vastustajienkin kertoa mielipiteenne ihan rauhassa ellei ole sitten selvä trolli.
"Ensimmäinen kannabispiikki tappaa"
Huumausainekeskustelu: Kannabis
2
120
Vastaukset
- Pannaan rolloksi
Moro!
Olen käyttänyt jotain kolmekymmentä vuotta. Ei ole tullut riippuvaisuutta, erittäin helppo lopettaa käyttö tai hallita käyttöä.
Olen lihaksikas ja sporttinen, kunto ja terveys kohdallaan.
Ihan mukavasti menee. Parilta alalta tutkinto ja hyvissä töissä, aina itseni elättänyt. Ikinä en ole tehnyt muuta rikosta. Veroja maksan paljon, rakas perhe on ja siitä olen erittäin ylpeä :)
Kieltolaista on vain harmia, kuten alkoholinkin kieltolain aikaan. Kaikki samat lieveilmiöt piinaavat myös kannabiksen välitystä. Moraalitonta painaa kannabiksen käyttäjä riistohintaisiin arvaamattomiin huumeiden jakelukanaviiin, altistaa muille aineille ja rikoksille.
Tottakai pitää vertailla kannabista ja alkoholia. Erittäin moni jättäisi alkoholin nautinnan lähes täysin pois, jos vaihtoehto olisi. Alkoholin pois jättämisestä seuraisi välittömästi vähemmän väkivaltarikoksia. Alkoholi aiheuttaa väkivaltaa todella paljon, ehkä enemmän kuin kieltolaki!! Alkoholi aiheuttaa myös useita myrkytyksiä ja mielenterveysongelmia. Nämä vähenisivät, jos kannabis laillistettaisiin.
Myös kannabiksesta saattaa tulla tapariippuvuus, fyysistä riippuvuutta ei voi syntyä, korkeintaan kahden yön valvominen ei satuta ketään. Fyysiset oireet siis olemattoman pieniä. - Juukyllänäinon
Aloittaja varmaan tarkoitti, että ainoa argumentti ei olisi olisi: "Mutku se on
vähemmän haitallista ku alko joten se on PAKKO sallia."
Kasvatatko edellinen vastaaja itse omat kannabiksesi, huomattavasti terveellisempää kuin epämääräisen kaman ostaminen epämääräisiltä porukoilta.
Itse en kannabista käytä, mutta laillistamista kannatan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694