The sims 3 lemmikkeihin apua!

turhautunut pelaaja

Olisi ihan kiva saada vastaus näihin kysymyksiin.

-Miten saa yksisarvisen lemmikiksi?
-Saako eläinten turkin muodot näkymään koko ajan?
-Miten saa villihevosen lemmikiksi?
-Sekä olisiko neuvoja kulkukoirien ja -kissojen saamiseen?

138

5784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara

      Yksisarvisesta:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10090734

      - Villihevonen on vaikeampi saada kuin yksisarvinen mutta niiden kanssa pitää vain ystävystyä ja ennen pitkää sen saa perheeseen. vaatii vain kärsivällisyyttä ja mielellään omenoita simin repussa. ;-)

      - Kulkukoirien ja kissojen kanssa sama juttu, eli pitää ystävystyä ensin hyvin.

      - Turkin muodot? Tarkoitatko karvan pituutta, paksuutta ja jne? Kyllä ne pitäisi näkyä ihan koko ajan.

    • turhautunut pelaaja

      Kun on lähellä eläintä näkee sen turkin kunnolla ja pörrösenä, mutta kun menee kauas se näyttää "kaljulta".

    • AlSimhara

      Joskus voi johtua näytönohjaimesta mutta myös pelissä itsessään on pieni renderöinti ongelma, jonka johdasta niin koirien, kissojen kuin hevostenkin turkit näyttävät pitemmän matkan päästä hiukan oudoilta mutta korjaantuvat lähemmäs tullessa. Tosin villieläimiä ei tämä näytä koskevan, paitsi joillakin pelaajilla peuroja.

      Voithan kokeilla päivittää näytönohjaimen ajurit ja tarkista että peliasetuksissa on erikoisrenderöinti päällä. :-)

    • oona11

      mistä muuten löytää yksisarvisen olen kuullut et appalosa painssissa on vesitorni missä se on??

      • Mermaid3sims

        Vesitorni on veden puhdistamon vieressä.


    • AlSimhara

      Yksisarviset viihtyvät yleensä joko onkipaikoilla, vedenpudistamolla ja rannoilla. :-)

    • Yksisarvinen?

      Olen nähnyt yksisarvisen pelissä 3 kertaa.Kestääkö sen kanssa ystävystyminen oikeasti ikuisuuden vai onko nopeampaa tapaa.P.s mistä löydän omenoita?
      2.Olen pelissä 3 koirani kanssa ikuinen ystävä,mutta täytyykö olla jtn muuta että saan tuon yksisarvisen?
      3.Muita ideoita nopeaan ystävystymiseen yksisarvisen kanssa :)

      • dsrfe

        Kantsii olla luonteenpiirre kaikkien eläinten ystävä


      • Mango yksisarvinen

        Hei!
        Yksisarvinen viihtyy Appaloosa Plainssin kaneliputouksilla ja Veden puhdistamolla. Ne löytää kartalta, yläkulmassa. Yksisarvisen voi saada helposti ystäväksi käyttämällä Testingcheatsenabled true koodia, sillä saa vedettyä ystävyyspalkkia. Sinulla pitää olla Heppa, koira ja kissa, niiden kanssa Ikuisia parhaita ystäviä. Siihenkin kannattaa käyttää Testingcheatsenabled true koodia. Kiitos, että sain auttaa.


      • Mermaid3sims

        Omenoita löytyy kaupasta.


    • AlSimhara

      Yksisarvisen kanssa ystävystyminen on paljon helpompaa kuin esim. villihevosten ja jos simillä on vielä yhtenä luonteenpiirteenä "kaikkien eläinten ystävä", niin se auttaa asiaa. Samoin ne eläimiin liittyvät tavoitepalkinnot.

      Omenoita voit ostaa joko kaupasta tai sitten kerätä suoraan puusta tai löytää siemenenä ja istuttaa, joilloin saat oman omenapuun. ;-)

      Minun simini ei tarvinnut olla yksisarvisen kanssa edes "ikuinen ystävä". Eli ei ole vaikeaa. :-)

      • Hei, ei se ole noin yksinkertaista saada yksisarvinen lemmikisi. Ei pahalla, mutta mun sim yritti ainakin 100 kertaa ja se vastasi koko ajan "Todista että olet kaikkien elollisten olentojen ystävä, niin voin sitten harkita pyyntöäsi". Ja oudointa oli se kun mä olin kaikkien kaveri muutenkin. Tiedätkö vastauksen? Mä sain sen silleen että käytin Sift näppäintä ja painoin sitä. Ja toinen kysymys, tiedätkö miksi muilla löytyy yksisarvinen rotuvalikosta, ja mulla ei???? T. Varsa63


      • Mango yksisarvinen
        varsa63 kirjoitti:

        Hei, ei se ole noin yksinkertaista saada yksisarvinen lemmikisi. Ei pahalla, mutta mun sim yritti ainakin 100 kertaa ja se vastasi koko ajan "Todista että olet kaikkien elollisten olentojen ystävä, niin voin sitten harkita pyyntöäsi". Ja oudointa oli se kun mä olin kaikkien kaveri muutenkin. Tiedätkö vastauksen? Mä sain sen silleen että käytin Sift näppäintä ja painoin sitä. Ja toinen kysymys, tiedätkö miksi muilla löytyy yksisarvinen rotuvalikosta, ja mulla ei???? T. Varsa63

        Hei, Varsa63! Sinun pitää olla yksisarvisen kanssa paras ystävä, ja sinulla on oltava heppa, koira ja kissa ikuisia parhaita ystäviä kanssasi.


    • yksisarvinen?

      Okei, pari omenaa annoin ja 4 kertaa koko yön olen sen kanssa ollut ja ystävyys palkki on edennyt n millin .... onko jtn järjestystä niissä "katsele yksisarvista" " anna haistaa kättä" kun ainakaan silittämisestä ja hieromisesta ei tykännyt

    • AlSimhara

      Pitää tosiaan aloittaa sillä katsele -vaihtoehdolla ja sitten haistelulla, jne.

    • Yksisarvinen?

      Okei :)) ja vielä yksi kysymys ;)
      Olin hevoseni kanssa sen kanssa paras ystävä,mutta yhtäkkiä ei ole tullut kahteen sims viikkoon....Ja hevoseni on sen kanssa enää "tuttava"
      saisiko yksisarvista palaamaan jotenkin?
      Vai onko jtn huijauskoodia ,jolla saisi yksisarvisen tai ystävystyisi sen kanssa?

    • nopeampi tapa ystävyyteen on testinCheatsenabled true koodi jolla voi vetää ystä vyys palkin täyteen :)

    • plääääää

      ylempään... se on testingcheatsEnabled true, ja kun koodi on päällä, klikkaa hiirtä painen samalla shiftiä pohajssa, tulee valikko, josta löytyy "Lisää valittuun perheeseen" ja hevonen ilmestyy sinne. Ja sitten voi aloittaa sen "ystävyyssuhteen" tekemisen. :)
      Hyvä tapa saada myös jonkun muun lemmikkejä tai simejä omiksi. :DD

    • Gosuttajiin kuuluva

      Ai siis, onks se testingcheatsEnabled true koodi? Pitääks kirjottaa sinne koodi kenttään testingcheatsEnabled true ??? Ja mitä pitää klikata ja samaa aikaa painaa siftiä?

    • AlSimhara

      Koodillaatikkoon oikeassa muodossa: testingCheatsEnabled true

      ...ja sitten enter. Tämän jälkeen painat Shift painikkeen pohjaan - ja pidät sen pohjassa - ja samalla klikkaat hiirellä sitä hevosta/yksisarvista.

    • Gosuttajiin kuuluva

      Ja tota mist löytää sen jonkun lemmikki kaupan? Mis se on?

      • AlSimhara

        Jos omistat Lemmikit Special Edition -lisäosaversion, niin tuo kauppa ilmestyy ladattavien listaasi sinne Sims 3 Storeen sen jälkeen, kun olet rekisteröinyt pelisi.


    • Pupu 3

      Kuinka usein yksisarvinen tulee sinne Appaloosaan?
      Olen nähnyt sen 2 kertaa 8 päivässä ja haluaisin sen talouteeni olen sen ikuinenparasystävä

      • AlSimhara

        Se ilmestyy silloin tällöin sattumanvaraisin välein; joskus useammin, joskus ei niin useasti.


    • minä vain

      minulla on the sims 3 lemmikit ja olen nähnyt yksisarvisen 1 kerran sunset valleyssä...
      1.tuleeko se yksisarvinen vielä sen lammen luokse?
      2.onko se yksisarvinen tamma vai ori kun sen nimi on Pipa hevonen?
      Kiitti kaikile vinkeistä!!!!!:)

    • sarvihepo

      se yksisarvinen sanoi että pitää olla kaikkien elollisten olentojen ystävä?

    • AlSimhara

      Sinun täytyy ystävystyä tarpeeksi monen villieläimen kanssa (pesukarhu, peura) tai olla "Paras ikuinen ystävä" kolmen eläimen kanssa (kissa, koira, hevonen, jne.).

    • Apukooditeille

      Kerronpas tästä teille TODELLA hyvän koodin, nimeltään testingcheatSenabled true. Kirjotatte sen juuri noin, testing ja cheat yhteen, samoin Senabled joka tulee isolla. Sitte erikseen toi true.

      No, sen vaikutus...

      Voitte ''veivata'' ystäväpalkkeja jossa näkyy kuinka hyvä ystävä ootte ni esimerkiks sataan. Tiedätte ne mis on ihmissuhteet, ni sieltä. Ja tarpeet ni löydät sieltä palkit. Helponnus siis yksisarvisen saamiseen tai muuten vaan esim elämänhaaveen toteuttamiseen ( suosio, 20 simin paras ystävä olikohan ). Etit vaan esimerkiksi hevosen, kissan ja koiran, ja veivaat niitten kaa täytee ystäväpalkit & yksisarvisen kaa ni se on sun (;

    • AlSimhara

      Tuo koodi kirjoitetaan kyllä testingCheatsEnabled true.

      "Enabled" sana tarkoittaa suomeksi "mahdollistaa", "aktivoida". ;-)

    • kattikatala

      Tää liittyy periaatteessa otsikkoon, joten en tee sen takia uutta aihetta (:

      Mun sims adobtoi kissan puhelimen välityksellä, mutta nyt sitä kissaa ei ole näkynyt kahteen sims päivään, eli se ei ole tullut perheeseen ollenkaan. Kun klikkaa puhelimen 'hanki lemmikki löytöeläinkeskuksesta' nappia, se näkyy harmaana. Tulee vain teksti 'Odota, lemmikkisi on juuri matkalla. Et voi hankkia nyt uutta lemmikkiä'. Samoin 'Muuta' nappi on harmaana. Argh, en pääse tuosta yhdestä pariskunnasta eroon, kun kissaa ei näy missään. Löytyiskö apuja? (=

    • AlSimhara

      Kyseessä on pelibugi joka vaivaa joitakin pelaajia ja johon EA ei ole vielä tehnyt korjausta. Jos sinulla on useampi pelitallennus (yleensäkin ongelmatilanteiden varalta suositeltavaa), niin käytä aiempaa tallennusta. Muuten ei ole hirveästi tehtävissä.

      Joillakin EA foorumissa on auttanut simin muuttaminen toiseen taloon tai vieminen matkalle. Toiset ovat käyttäneet Twallanin modia koko kaupungin resetoimiseen ja sen jälkeen adoption peruuttamiseen. Jos muu ei auta, niin ota kopio perheestä ja aloita uusi peli tuolla kopioperheellä.

    • kattikatala

      Okei, kiitos! Kokeilenkin noita eri vaihtoehtoja. (:

    • AlSimhara
    • kattikatala

      Miten tuo kaupungin resetoiminen tapahtuu? Ajattelin kysyä, etten vain tee jotakin väärin (;

    • AlSimhara

      Aukaise peli ja mene perheeseen. Sitten klikkaa kaupunkinäkymä (ei siis "muokkaa kaupunkia" tila). Klikkaa kaupungintalon iconia ja valitse...

      NRaas -> Master Controller -> Kaupunki -> Resetoi kaikki

    • kattikatala

      Hmm..Mitäköhän mä oon tehnyt väärin, kun kaupungintaloa klikatessa tulee tuo NRaas, mutta vaihtoehtona sen jälkeen on Version ja sitä painamalla jokin Error Trap = 47? Tuota painamalla tulee vain jokin ilmoitus..

    • AlSimhara

      Kokeile poistaa kaikki modit ja sitten cache tiedostot ja sen jälkeen ladata uudestaan tuo Master Controller. Jätä muut Twallanin modit aluksi kokonaan pois.

      Tuo 47 tarkoittaa Error Trapin tämän hetkistä versiota.

    • kattikatala

      No nyt. Mutta edelleenkin se lemmikin adobtointi palkki näkyy harmaana ja kissa muka olisi tulossa. Perhe ei voi muuttaa eikä matkustaa. Perheen kopiointikaan ei onnistu, kun muokkaa kaupunkia - nappia tulee vain ilmoitus, ettei kaupunkia voi muokata kun adobtoitu lemmikki on tulossa...

    • siiseli

      Voiko lemmikit kuolla muuhun kuin vanhuuteen?

      • ii

        Voi. Esim jos et hoida sitä niin siihen ja en tiiä voiko koirat hukkua jos ne ui liian pitkään.


    • siiseli

      Niin ja sitten vielä toinen kysymys: Eikö tietokoneella pelatessa Sim voi tulla allergiseksi eläimille? Wikipediassa luki että mahdollista vain konsoleilla.

    • AlSimhara

      Siiseli... Vain konsoleilla, ei PC:llä.


      Kattikatala... Kokeile postilaatikkocheattiä, eli testingCheatsEnabled True ja sitten Shift pohjaan ja kilkkaa postilaatikkoa. Valitse "Pakota NPC..." tai jotain sinne päin se oli suomiversiossa.

    • kattikatala

      Oukkei, testaan tuota (:

    • siiseli

      Selvä. Niin tuohon lemmikkien kuolemaan en vielä saanut vastausta:)

    • kattikatala

      Eipä toiminut tuo postilaatikko kikkakaan. Vaikka ränklää ihan minkä tahansa tyypin tulevan tontille, ketään ei silti näy...

    • AlSimhara

      Kattikala... Taitaa olla homma menetetty. On vielä yksi tapa pelastaa simit. Eli viet jokaisen perheenjäsenen vuorotellen siminluontitilaan esim. Master Controllerilla ja siminluotitilassa tallennat jokaisen simivarastoon. Valitettavasti joudut kirjaimellisesti aloittamaan alusta mutta ainakin simit ovat tallessa ja esim. Masterilla saat jokaisen perheenjäsenen taitotasot niille tasoille joilla ne nyt ovat. Masterilla voit myös asettaa ystävyyssuhteet takaisin, eli aika paljon saat kuitenkin Masterilla korjattua perheen ominaisuuksia. Sillä saat myös urat takaisin ja niille tasoille joilla ne nyt ovat.


      Siiseli... Itse en ole vielä lemikkejä menettänyt erikoisemmilla tavoilla. Netissä on vähän ristiin menevää tietoa. Joissakin paikoissa sanotaan että eläimet voivat kuolla vanhuuteen, tuleen, hukkua tai kuolla nälkään (pelissähän seikkailee varsan haamu, Glint 2.0). Kuitenkin joissakin paikoissa sanotaan ettei eläimet voi hukkua, vaikka koira voikin uida altaassa.

    • kattikatala

      Pöh ja pah. Arvasin, että homma tais olla menetetty (: Tällä perheellä kuitenkin jostain syystä on ollut ihan alusta asti ongelmia, joko taaperot ovat olleet näkymättömiä tai sitten jotain muuta, enemmän tai vähemmän bugittamista.. Voisin tuon tehdä, jos oma aika ja 'kärsivällisyys' riittävät tuohon työstämiseen. Kiitos kuitenkin avun antamisesta (= Kaipa pitäisi työstää uusi perhe viidenteen sukupolveen asti, harmi homma sinänsä kun niin pitkälle olin jo kerennyt perheen sukua viemään :)

    • Kysymys:
      voiko sims kolme lemmikeissä ottaa lemmikeiksi enemmänkin kuin vaan kuusi
      ja en tarkota pien eläimiä vaan koiraa kissaa tai hevosta?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

































      T:tietämätön pelaaja

    • testingcheatsenab...

      Oikeestaan sil ei oo välii kirjotatko yhtään kirjainta isolla koodissa testingcheatsenabled true, kunhan ainoo väli on tossa ennen truee. Ja sil koodil ku painat postilaatikkoo shift ni siin saat valittuu ammatin ihan milt vaa tasolt, sit kaikki tyytyväisiks eli kaikki tarpeet täytee ja ne muuttumattomaks. Ja sit siin on kaikkee muutaki, mut en vaa muista et mitä. Tuttavii ja kavereit siin sai ja sit tontille kaikkee paskaa.

    • joku

      miten saan kulkukoiran lemmikiksi

    • siiseli

      Ysävystyt sen kanssa, jolloin esiin tulee toiminto "ota lemmikiksi".

    • wannabemoderaattori

      Ihmiset, lukekaa aiemmat viestit. Samoja viestejä on monia, ja ne täyttävät foorumit. ;----D Kiituus

    • Kulkukoira;?

      Tuosta kulkukoiran saamisesta vielä. Olen yhden kulkukoiran ystävä, ja palkki on reilusti yli puolen välin. En vain saa sitä lemmikiksi vaikka perheeseen mahtuisi.
      Pitääkö palkin olla kenties täynnä?

    • Radosims

      Onko se niin että jos naapurustossa on yksisarvinen, karttanäkymässä sen olinpaikan päällä näkyy ns. revontulia?

      P.s. Käykää Radosimsin nettisivuilla, siellä näkyy kaikki koodit, pelivinkit, linkit ja ohjeet Sims2 sekä 3 peleihin! (tai no, melkeen kaikki...)

    • mansikka8798

      Kuinka voi ottaa pesukarhun lemmikiksi??? oon jo sen paras ystävä.

    • Omru

      Pesukarhua ei saa valitettavasti lemmikiksi.

    • Olen toivoton

      Mikä nappi se sift on?

      • omru

        Semmonen nuoli ylös päin enterin, tai caps lockin alla. ;)


    • simps

      Yksisarvinen on helppo saada lemmikiksi, pitää vaan olla lemmikkien kanssa tosi paljo ja ottaa vaikka joku kulkukoira/kissa lemmikiksi itellä on 2 yksisarvista ;)

    • hahihoha

      mä haluun yksisarvisen lemmikiiks :(( katon joka yö et oisko siellä kanelipullan putouksilla tai vedenpuhdistamolla yhtää :P

    • Misanpyllerö

      Moikka! Villihevosista:

      MITEN VOI TEHDÄ/LUODA ESIM. VILLIHEVS LAUMAN??

    • YksisarvisHullu

      Kiitti ihan hirveenä mä olen tosi onnellinen kun sain yksisarvisen lemmikiksi :))

    • MIsanpyllerö

      Pliis vastatkaa.. voiko edes tehdä semmoisen?

    • Pörrö009

      voi helposti menet vain "luo talous" sit teet sen lauman ja otat

    • Dixie II

      Voiko samalla taloudella olla 2 yksisarvista lemmikkinä? Siis ilmestyykö enää toista yksisarvista samaan tallennukseen, kun yksi on saatu lemmikiksi? Vai onko aina yhdellä tallennuksella vain yksi yksisarvinen (lukuun ottamatta itse kasvatettuja)?

    • DixieII

      Tuohon olis kiva saada vastaus...

    • AlSimhara

      Voi olla useampi, siis enemmän kuin 2 samassa perheessä ja kyllä, niitä on useampi samassa naapurustossa.

    • Pörrö009

      talouden luonnissa ei voi kun luoda lauman koska hevosia saa vain perheisiin ja siihen laumaan

      käyttäkää huijaus koodeja (;

      • cfi2234

        Mitä huijaus koodeja pitää käytää?


    • HereYouGo

      Niin siis mitä?

    • AlSimhara

      Totta, yksisarvisia ei voi luoda CAS tilassa. Sitähän tuo vissiin tarkoitti. :)

      • Universitycorn

        Yksisarvisia liikkuu vapaana aina yksi yhtä kaupunkia kohti. Jos sen yksisarvisen ottaa lemmikiksi niin sillon kaupunkiin ilmaantuu uusi "villi" yksisarvinen. Ja jos on kerran nähnyt yksisarvisen niin se tietääkseni ilmaantuu aina samaan paikkaan jos ilmaantuu. Itellä on just kalankasvattamolla, se kylläkin ehtii varmaan kuolla vanhuuteen ennenku saan sen lemmikiks ;p Pitääkö siis olla aina olla koira-kissa-hevonen combon ikuinen paras ystävä vai voiko yhen niistä korvata suurella linnulla tms? En jaksais hankkia koiraa :D


    • the sims 3 pets fani

      Miten voi ratsastaa ilman satulaa???

    • Katso ensin ettei hevosella ole satulaa. Jos on, riisu se. Sitten...

      Taluta -> Nouse ratsaille


      Ratsastustaito pitää olla vähintää tasolla 5. :)

      • the sims 3 pets fani

        okei kiitos vikistä :)


    • outooo

      eli niinku mul on paljon tallennus tilaa mut silti lemmikit näyttää epämuodostuneilta
      miten saan ne normaaleiks?

    • Ensinnäkin kovalevy/tallennusmuisti ja RAM/työmuisti on kaksi eri asiaa ja peliin nähden RAM muisti on paljon tärkeämpi.

      1. Ensinnäkin tarkista pelin asetuksista että kohta "Erikoisrenderöinti käyttöön" on valittuna.

      2. Toiseksi voit yrittää päivittää näytönohjaimen ajurit.

      3. Kolmanneksi tarkista päivitykset, sillä EA korjasi tämän ongelman yhdessä päivityksessä. Älä kuitenkaan luota siihen että käynn.sovellutus sanoo pelin olevan täysin päivitetty. Se on buginen ja usein valehtelee.


      Viimeiseksi... mikä näytönohjain sinulla on? Voi olla se ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyvä, varsinkin jos se ei ole edes varsinainen näytönohjain vaan integoitu siru.
      http://sims3.crinrict.com/en/2011/10/error-distorted-animals.html

    • simfani

      Muistaakseni tuon yksisarvisen hankkiminen oli tosiaan yllättävän helppoa. Eikö ratsastustaidon pidä olla myös, jollain tietyllä tasolla ennen kuin yksisarvisesta voi haaveilla? Saatan tosin muistaa väärinkin kun tuosta on jo suhteellisen pitkä aika. Itselläni ei ollut kissaa tai koiraa silloin ikuisena parhaana ystävänä. Tavallinen hevonen ja muutama sim parhaana ystävänä. Lisäksi itse en kyllä kehtaisi sanoa täällä tai missään muuallakaan saaneeni yksisarvisen lemmikikseni jos olisin sen jollain huijauskoodilla näpytellyt... Huoh... Tuo tavallinen hevonen ja yksisarvinen lisääntyivät melkein samantien ja sain kolme yksisarvista varsaa kerralla

    • Tietämätön

      Millä hevosta ohjataan? esim. hiirellä, nuolinäppäimillä?

    • Hmph...

      Samoin ku simiäkin.

    • Tietämätön

      saako sims perheeseen max 6 henkilöä vai enemmän?( eläimet mukaan lukien)

    • Hmmmmm.....

      Vaihtuuko sims 3 pets:sä vuodenajat???

    • Hmmpp...

      Saako sims 3 pets:sä riimun, loimen ja suojat. ja entä pystyykö hevosta taluttamaan riimulla ja riimun narulla?????

    • Hevosta voi taluttaa mutta talutusriimi ilmestyy itsestään kun simi alkaa taluttamisen. Pelissä tulee satuloita, suitsia ja satulahuopia mutta ei loimia. Loimen ja muuta pelaajien tekemää hevosaiheista tavaraa voi ladata netistä.

      • Sims fani

        Esim. Mistä paikasta?


    • Koodi apuun

      On uks koodi jolla saa siirettyy ystävystymistä lemmikelta ja sama juttu ihmisiin ja se koodi on:testingCheatsenabled true


      olkaa hyvä

    • Simmie

      No ei oo. Toi koodi vaa aukasee/sallii muitte koodien ja toimintojen käytön. Ei se itte tee mitään. Sitä paitsi se on oikee kirjotettuna

      testingCheatsEnabled true

      • Kirottu lapsi

        Sori vain mutta testingcheatsenabled koodilla saa vedettyä ystävyyssuhteita ja tarpeita täyteen. Ja koodi toimii vaikka kirjoittaisi kaikki pienellä. Pitää muistaa vain se väli sinne testingcheatsenabledin jälkeen.


    • Ponikoni

      Moi!
      mistä löytää kaneja ja marsuja yms?
      ja miten tehdään pilttuita?
      Pystyykö ratsastamaan ilman satulaa, uittamaan ja olemaan 2 sim hahmoa kerrala ponin selässä?

    • the sims 3 fani

      moi tiedän että sims 2 voi kutsua rehtorin kylään. voiko kolmosessa? Voiko käydä koti koulua

    • Ponikoni...
      - Peliin ei ole kaneja eikä marsuja.
      - Pilttuu löytyy ostotilassa hevostarvikkeista.
      - Simi voi ratsastaa ilman satulaa kun ratsastustaito kehittyy tarpeeksi.
      - Hevosta ei voi uittaa.
      - Hevosella voi ratsastaa vain yksi simi kerrallaan.
      - Pelissä ei ole poneja, vain normihevosia.


      Sims3Fani... Kolmosessa ei voi kutsua rehtoria kylään. Pelissä ei voi käydä kotikoulua muuten kuin modaamalla pelinsä Twallanin modeilla.

    • ponikoni

      Ook. Ok kiittti tiedosta. Lemmikeissä sanottiin että olisi käärmeitä yms. Ja näin kuvassa kaksi simiä kerrallaan hevosen selässä.

    • Nyt tuli moka... siis marsuja löytyy. Sori. Sattui sekaannus koska englantilaisessa versiossa on womrat eikä Guinea pig, joten tuli käännösmuistivirhe. :D

      Puhuit kaneista... siis niitä ei ole. Käärmeitä, lintuja, hyönteisiä, peuroja, pesukarhuja ja mm. esim. orava, chincilla ja siili löytyy. On vielä muitakin.
      http://sims.wikia.com/wiki/Small_pet


      Kaksi simiä hevosen selässä on lavastettu posejen avulla. Ratsastaa voi vain yksi.

      • Niin, ja lapset eivät voi ratsastaa hevosella eikä raskaana olevat simit.. Ainoastaan teinit ja sitä vanhemmat simit.


    • sims3 fani

      miksköhän....ja mikä twallan?

    • tietämätön Capula:)

      MOI!

      Mistä saa marsuja, lintuja, käärmeitä, hevosia, koiria ja kissoja?

    • Sims3Fani... Lapset ja raskaana olevat simit eivät voi ratsastaa koska EA niin päätti ja koodasi peliin. Hölmöähän se on, myönnän. Ja Twallan on tällä hetkellä tunnetuin, pätevin, suosituin modien tekijä, jonka modeja käyttävät lukuisat pelaajat, minä mukaan lukien. En pelaisi tätä peliä ilman hänen korjausmodejaan, koska se olisi muuten yhtä tuskaa.
      http://nraas.wikispaces.com/


      Capula... kaikki nuo eläimet tulevat Sims 3 Lemmikit -lisäosassa. :)

    • Kysyjä numero 1

      -Miten simit ratsastavat, ostan ehkä pelin mutta, ohjataanko sitä hiirellä vai nuolinäppäimillä?Siis ratsukkoa! (Oli ehkä tyhmä kysymys)

      -Ja kuinka vanha varsan pitää olla ennenkuin sillä voi ratsastaa?

      -Voiko hevosia panna yläkertaan?

    • - Hevosia ei voi panna yläkertaan

      - Varsan täytyy kasvaa aikuiseksi ennen kuin sillä voi ratsastaa.

      - Kun simi on saatu hevosen selkään, niin sitten klikataan esim. jotakin paikkaa maastossa ja valitaan "Ratsasta tänne" tai jokin muu vaihtoehto. Ohjataan siis hiirellä.

    • tietämätön

      Onko muitakin yksisarvisen värejä kuin valkoisia?

    • Kyllä. Valkoinen, musta ja hopea ovat EA:n perusvärit. Tästä huolimatta pelissä on tavattu myös palomino värisiä yksisarvisia mutta ne tuntuvat olevan melko harvinaisia. :)

    • Kyselijä

      Voiko joku vastata tähän

      onko sims 3 lemmikkeihin sellasta koodii tai jotain millä voi suurebtaa piha aluetta, ku siin on ne ruudut et niit vois lisätä.

      • Kopioi tontti tonttivarastoon ja pistä se sitten sieltä tyhjälle, suuremmalle tontille. Perheen voit muuttaa tuon ajaksi jollekin muulle tontille. Koodia ei tuohon ole.


    • Mäjoku

      Pystyykö tiinellä hevosella ratsastamaan jotenkin. jos pystyy niin miten

    • oututyyppi

      Miten voi tehä ite esteen?
      voiko varsa hypätä jotenkin?

    • Esteet löytyvät valmiina sieltä hevostarvikevalikosta. Pelissä ei voi estettä tehdä.

      Jos haluat luoda aivan uudenlaisen esteen alkutekijöistä, niin suosittelen suuntaamaan MTS2 foorumin sivuille ja tutustumaan objektien luomiseen, siihen tarvittaviin lisäohjelmiin sekä Plug-in:hin, jne.
      http://www.modthesims.info/forumdisplay.php?f=593

      Ei voi hypätä.

      • tietämätön

        Hei!! Kun näin naapurini pihassa kissoille tarkoitettuja telineitä ja piiloutumislelu paikkoja ja sun muita lemmikeille tarkotettuja tarvikkeita (aatelisen koiran koppi) mistä sellaisia saa?? Olenitse etsinyt paljon mutta en vain löydä.. löysin muut lemmikin tavarat (lastentarvikkeet -> lemmikkien tarvikkeet) voisiko joku neuvoa kiitos


    • Simmie

      Ei tartte mennä lasten valikkoo. Ostotilassa on sen autokuvakkeen vieressä oikealla puolella se nuolikuvake. Klikkaa sitä ja sit sen jälkee sitä tassun kuvaa. Sieltä ne ainaki mulla löytyy. Siellä on joka eläimelle oma valikko.

      • joku vastaa nopee

        Tarkoitakko siis (ulkoilma --> liikennöinti jossa on auton kuva?) Koska mulla ei oo sen vieres ainakaan mitään nuolta?!?


      • Simmie
        joku vastaa nopee kirjoitti:

        Tarkoitakko siis (ulkoilma --> liikennöinti jossa on auton kuva?) Koska mulla ei oo sen vieres ainakaan mitään nuolta?!?

        Kun meet ostotilaa, niin ensin klikkaa sitä keskellä olevaa iconii jossa on tuoli lamppu kuva. Ei siis sitä sitä ylintä jonta kuvassa on tuoli lamppu laatikon sisällä. Toi vaihtaa sun ostotilan selausnäkymää ja se auton iconi näkyy sen jälkee alalaidassa.

        http://i.imgur.com/JJ71h.jpg


    • Oututyyppi

      miten varsan saa kasvaa aikuiseksi
      ku ihan ku ne ei kasvais lainkaan.
      Siä lukee et 2 päivää ikääntymiseen mut se ei vähene

    • Jos päivät ei vähene, niin kyseessä on pelibugi tai sitten ikääntyminen ei ole asetuksista päällä.

      Jos muu ei auta (pelin aukaiseminen uudestaan, resetSim koodi tai esim. tontin vaihto) niin silloin voit kokeilla käynnistää ikääntymisen itse. Eli ensin aktivoi testingCheatsEnabled true -koodi. Sen jälkeen paina Shift näppäin pohjaan ja klikkaa varsaa. Yksi vaihtoehdoista pitäisi olla "Pakota vanheneminen/ikääntyminen".

    • Kissasim

      Mistä löytäis kissalle lankakerän??

    • Katso sieltä koirien ja kissojen lelulaatikosta. :)

    • JokuPPOKU

      Mite voi tehdä itse esteen sims pets 3?

    • Kyselijä

      Saako hevosen pysynään jotenki siinä sitomisjutussa ku sitä harjaa tai puhdistaa kaviot?
      Voiko hevosen kaa hypätä aidan tai jonkun puskan yli??

    • Hevosen kanssa voi modaamattomassa pelissä hypätä ainoastaan kilpaesteitä. Hevosta ei voi sitoa kiinni. Kuvissa joissa hevonen on sidottu kiinni, on käytetty poseja.

      Mikäli haluat muiden pelaajien tekemiä esteitä, niin niitä löytyy vähän sieltä ja täältä. Esim...
      http://spottedacres.weebly.com/xc-msc-jumps.html
      http://spottedacres.weebly.com/cross-country-set.html
      http://spottedacres.weebly.com/hunter-set.html
      http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=188&t=7025
      http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=58&t=75

      Mikäli haluat että hevonen hyppää lähes minkä vaan yli - jopa auton - niin silloin tarvitset tämän modatun näkymättömän esteen (lue ohjeet hyvin): https://www.thesimsresource.com/artists/BlooMbLURR/downloads/details/category/sims3-objects-furnishing-pets/title/invisible-horse-jump-obstacle-build-your-own./id/1117397/

    • kysymyyyys

      Tietääkö joku mitä värejä hevosille saa?

    • Simshullu

      Osaako joku kertoo miten sims3 petsiin saa ladattuu sen horse size slider jutun.
      Oon saanu ladattuu sen mun koneelle mut en osaa siirtää sitä simsiin.
      Niin et voiko joku kertoo?

    • Aino paino

      Moi!
      Haluaisin kysyä pari asiaa simsistä:
      A.Mistä löytää susia????
      B.Milloin yksisarvisia näkee?
      C. Miten saa synnytettyä varsan?????

      • fanittaja

        Varsan saa synnytettyä tammalla, jolle on tarjottu ratsastuskeskuksessa oria tai sitten jos on omalla pihalla ori ja tamma, niin niiden välit hyviksi ja karsinaan puuhailemaan :)


    • Hermot menee

      Pieni ongelma olisi Lemmikit -lisäosalla. Ongelma alkoi pelin hidastumisella (kone ja kaikki muut härpäkkeet on reilusti parempia kuin, mitä pelin vähimmäisvaatimukset on, sekä lisämuistia laitettu 4gigaa lisää). Seuraavaksi tuli peli alkoi kaatuilemaan ja herjasi virhekoodi 16:sta.

      Nyt peli ei suostu tallentamaan ollenkaan (ei anna tallenna nimellä -vaihtoehtoa) ja edellisen tallennuksen jos koittaa aukaista, niin ilmoittaa vakavasta virheestä ja pyydetään käynnistämään peli uudelleen. Mikään ei tunnu auttavan, eikä foorumeilta tunnu löytyvän mitään apua.. Osaisko joku oikeesti kertoa, mitä nyt? Uudelleen asennus ei varmaan auta?

      • Sims 3

        Onko koneessa varmasti peliä tukeva ajuri? Ja kannattaa asentaa pelit uudestaa, tai etsiä ratkaisua virheeseen koneella. Kone voi korjata virheen automaattisesti, tai voit etsiä ratkaisua netistä. Mutta jos ajuri ei ole sopiva, ei pelaamisesta ikävä kyllä tule mitään.


    • En löydä sitä mistää

      Oon pelannu simssii tolla samalla perheellä jo tosi kauan, ja mun sim on kohta vanhus ): En oo kertaakaan nähnyt yksisarvista, vaikka kuinka oon oikeesti yrittäny sitä ettii :D Mulla on kaikki jutut mitä siihen yksisarvisen hankintaa perheeseen tarviikin, koska mulla on koira, kissa ja hevonen oon niiden ikuisia parhaita ystäviä! Oon melkein kaikki yöt kartassa ja zoomailen sinne vedenpuhdistamoon ja sinne kaneliputoukselle, mutta mitään ei näy ;( Ja katon siis rannat ja onkipaikatkin aina :/ Onko siis mahdollista, että yksisarvista ei näy missään vaiheessa koko sen aikana kun pelaa perheellä? :c Ja onko kellää neuvoja miten löytäsin yksisarvisennnnn!???? D:

      • Apua tulossa :D

        Ainaki mulla toimii se, että meen klo 20:00 karttaan, pysäytän ajan ja katon että näkyykö missään onkipaikoilla ym. Vesistöillä niiden päällä epämääräistä revontulen näköistö ilmiötä ja jos näkyy kannattaa äkkiä zoomata sinne ja mennä hevosen luo ::))) Jos haluaa sen aivan varmasti niin kannattaa käyttää koodia testingcheatsenabled true (en kirjoita mitään isolla ja toimii silti) ja tuolla huijauskoodilla saa vesettyä ystävyyssuhteet tyäteen siitä mittarista, koska ilman koodia on aika kiire tutustua hevoseen :D Yksisarvinen ei tietenkään joka yö näy missään ja se vain silloin tällöin tupsahtaa sinne ;;D ja en tiedä toimiiko kaikilla tuo niksi minkä kerroin mutta suosittelen kokeilemaan ;)


      • Sori oon nolo
        Apua tulossa :D kirjoitti:

        Ainaki mulla toimii se, että meen klo 20:00 karttaan, pysäytän ajan ja katon että näkyykö missään onkipaikoilla ym. Vesistöillä niiden päällä epämääräistä revontulen näköistö ilmiötä ja jos näkyy kannattaa äkkiä zoomata sinne ja mennä hevosen luo ::))) Jos haluaa sen aivan varmasti niin kannattaa käyttää koodia testingcheatsenabled true (en kirjoita mitään isolla ja toimii silti) ja tuolla huijauskoodilla saa vesettyä ystävyyssuhteet tyäteen siitä mittarista, koska ilman koodia on aika kiire tutustua hevoseen :D Yksisarvinen ei tietenkään joka yö näy missään ja se vain silloin tällöin tupsahtaa sinne ;;D ja en tiedä toimiiko kaikilla tuo niksi minkä kerroin mutta suosittelen kokeilemaan ;)

        Miten niin on kiiiire siinä tutustumisessa? Anteeks ku kysyn mut en oo kovin kokenut ton lemmikit lisäosan kanssa ;D Sain sen vasta joululahjaks :D


      • Selitän turhaa
        Sori oon nolo kirjoitti:

        Miten niin on kiiiire siinä tutustumisessa? Anteeks ku kysyn mut en oo kovin kokenut ton lemmikit lisäosan kanssa ;D Sain sen vasta joululahjaks :D

        Joo en minäkää oo mikään kovin kokenut pelaaja, mutta koitan parhaani sua :) En osaa sanoa aikaa milloin yksisarvinen ilmestyy kaupunkiin, mutta kumminkin yöllä / illalla (kai?) Suosittelisin katsomaan karttaa klo 20:00 eteenpäin ja yksisarvinen siis lähtee kaupungista klo 5:00 eikä palaa ikinä takaisin ): Kumminkin siis joskus 20:00-5:00 aikavälillä ;) Mulla itelläni yksisarvisen olen löytänyt vasta joskus puoli viideltä aamuyöstä eli 4:30 niin oli pakko käyttää huijauskoodia, koska en muuten sitä saisi talouteen :::D Ensiis tykkää käyttää kauheasti huijauskoodeja, mutaa yksisarvisen eteen teen mitä vain


    • Alluuu

      Itse nään yksisarvisen lähes joka yö, ja perheessäni on viisi yksisarvista! (kaksi aikuista, kolme varsaa ;) )

    • Simssii333

      Jos haluu yksisarvisen, kulkukissan, kulkukoiran tai villihevosen niin pitää kirjoittaa koodilaatikkoon (päävalikossa) testingcheatsEnabled true. sitten kun näet esim yksisarvisen joka ilmestyy yöllä niin laitat sfitin pohjaan ja painat sitä niin siihen tulee monia toimintoja ja kun löydät sieltä toiminnon:lisää valittuun perheeseen ja kun oot valinnut sen niin perheeseesi tulee pelattava yksisarvinen :) mulla tää on toiminut joka kerta

    • Veekku123

      Moi, mulla on kulkukoira talossa ja se jäi lagaamaan eli se koira ei liiku eikä simit pysty siihen koskemaan tms. Olisiko ideoita miten sen saa pois? Ja onko kellään windows 10 koneessa mulla ei sims 3 toimi siinä. Sit voelä sellane et jos mun koirilla tai kissoilla on pitempi turkki niin siitä tulee ns "läpinäkyvä" että turkki on tosi haalee ja kroppa näkyy. Osaisko joku auttaa näissä. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe