S3 lemmikit lisäosan erikoiseläimenä yksisarvinen

AlSimhara

Tässä pieni tietoisku Lemmikit -lisäosasta. Tämä on tosin jo vanhaa tietoa mutta siltä varalta ettei joku ole vielä kuullut, niin erikoiseläimenä tuossa lisäosassa tulee yksisarvinen, aivan kuten Sims 2:ssa oli esim. sudet.

Yksisarvisen voi risteyttää hevosen kanssa ja normi varsan sijasta saattaa saada yksisarvisen varsan.

http://www.youtube.com/watch?v=VtEFJKSe5wU
http://sims.wikia.com/wiki/Unicorn
http://www.simcookie.com/dossiers-sims/preview-les-sims-3-animaux-et-cie/


Vielä vahvistamatonta tietoa on se, että yksisarvinen voi joko kirota, siunata tai parantaa simin. Nämä vaihtoehdot ovat löytyneet piilotettuina jo olemassa olevista pelikoodeista mutta EA ei välttämättä sisällytä niitä uuteen lisäosaan.

162

5158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simssie
    • AlSimhara

      Ei ole varmaa mutta todennäköisesti ei. Jotkut arvelevat tämän videon...
      http://www.youtube.com/watch?v=BHFMTB3f4V8
      ...lopussa, kohdassa 1.13, olevan susi mutta ihan koiralta se minusta näyttää. En usko että susia tulee. Olisi ihan kiva olla kuitenkin väärässä. ;-)

      • Susimimmi

        Kyllä se on koira koska se on metsästämässä esinettä


      • MulkinOnSims

        Joo munki mielest se on koira


      • Mermaid3sims

        Lemmikeis tulee susii, oon nähnyt.


      • Mermaid3sims kirjoitti:

        Lemmikeis tulee susii, oon nähnyt.

        Ainoastaan Sims 2 Lemmikeissä, ei Sims 3 Lemmikeissä. Jotkut pelaajat ovat tehneet susia muokkaamalla koiria niiden näköisiksi mutta ne ovat silti yhä koiria. :)


    • Aijon perustaa hevosfarmin sims sitten kun tua lisä-osa tulee :)

    • FckingObjectCashe

      Mä ite uskon, että susia on tulossa, sillä tuleehan tonne monenlaista muutakin eläintä. (-:

    • :D

      Mä löysin yksisarvisen ja se oli kyl aika vaikeeta

      • sina1998

        Mä löysin 2 yksisarvista, eikä ollut vaikeeta, ne liikkuu öisin vedenpuhdistamolla rannalla tai kalastuspaikassa :D Teetin normihevosen kanssa niillä varsoja, joista osa oli pienempiä yksisarvisia.


    • S

      Haluisin kanssa yksisarvisen mun vampyyreille, mutta taitaa olla aika mahdoton löydettävä.

    • AlSimhara

      Helpoimmin yksisarvisen löytää yöaikaan siitä, että se heijastaa yötaivaalle sateenkaaren värisen valoauran. Yksi paikka Appaloosa Plains naapurustossa jossa se usein viettää aikaansa, on se syrjässä oleva vedenpuhdistamo. Villihevosetkin viettävät siellä yleensä yönsä.

      Kannattaa kuitenkin muistaa, että naapurustoissa jotka ovat liputettu kaupungeiksi (city) - esim. Bridgeport - ei villieläimiä ja villihevosia ole. EA päätti näin jostakin syystä.

      • puix

        löysin Bridgeportissa olevasta saaresta yksisarvisen


    • Sims 3 fani

      Moi... haluaisisin kysyä erästä asiaa yksisarvisista sims 3 lemmikit pelissä.... kun kysyn yksisarvista talouden jäseneksi niin se vain sanoo että.... todista ensin että olet kaikkien elollisten eläinten ystävä niin sitten voin vasta harkita asiaa...(jotain tuonne päin siinä luki) AUTTAKAA MITÄ MUN PITÄÄ OIKEEN TEHÄ MITÄ SE MERKITSEE HALUAN YKSISARVISEN!!??? PLIIS!!!! t: SIMS 3 FANI!

    • AlSimhara

      Kaksi tapaa.

      1. Ystävysty tarpeeksi monen eläimen kanssa, myös villieläimet. Määräsrtä ei ole vielä ihan tarkkuutta.

      2. Pelissä on piilotettu taito nimeltään "Villieläinten ystävä" tai jotain sinne päin suomiversiossa. Kun tämän taidon saa tasolle 6, se riittää. Eli seuraa ja ystävysty varsinkin peurojen ja pesukarhujen kanssa; katsele, silitä, jne. Yleensä pari kolme päivää riittää 6 tasoon.

      Jos simillä on "Kaikkien eläinten ystävä" luonteenpiirre - toivottavasti muistin oikein - niin se helppottaa hommaa huomattavasti. Siis kaikkien eläinten, ei vain joko koirien, kissojen tai hevosten. :-)

      • Sims 3 fani

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)


      • AlSimhara
        Sims 3 fani kirjoitti:

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)

        Nuo ohjeet oli virallisesta foorumista. Ja ei tarvitse olla ikuinen paras ystävä. Onnistuu muutenkin. :-)


      • Kymysyksiä
        Sims 3 fani kirjoitti:

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)

        Joo relaa. Mulla on kuus yksisarvista, enkä siltikää hingu.


      • rgsehastart
        Sims 3 fani kirjoitti:

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)

        Mulla ainakin toimi kiitti vinkist!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • yksisarvistyttö
        Sims 3 fani kirjoitti:

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)

        entä jos taloudessa ei oo eläimii????


      • animals3

        se oli eläinten ystävä


      • animals3
        Sims 3 fani kirjoitti:

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)

        voiks olla oma lemmikki?????


      • EEEEEEEEEEEEEEEAAAAA
        Sims 3 fani kirjoitti:

        En ole varma toimiiko noi jutut mut mä sain sen selville! mulla on yksisarvinen jees!!!

        se onnistuu näin: sinun pitää olla yksisarvisen kanssa "ikuinen paras ystävä" ja myös sinun pitää olla kolmen TALOUDEN lemmikkisi "ikuinen paras ystävä" kun olet näiden kaikkien "ikuinen paras ystävä" kysy yksisarviselta että hän muuttaisi talouteesi ja hän suostuu! :) MULLA ON YKSISARVINEN JES! JA SE OSAA TAIKOJA!!! ON SALAMAN NOPEE! KAUNIS! ELÄÄ PALJON KAUEMMIN KUIN NORMAALIT HEVOSET! VOI TELEPORTATA PAIKASTA TOISEEN!!! kysykää vain jotain jos halutte tietää :)

        mitä jos ei oo kolmee lemmikkii?


    • S

      Hmm. Mun vampyyrit asuu tällä hetkellä Barnacle Bayssa (vai mikä se nyt oli). Täytyypä tutkia löytyskö sieltä yksisarvinen, vai täytyykö niiden muuttaa. Yksisarvisen niille ehdottomasti kyllä haluaisin. Sopisi kuvaan :)

      • AlSimhara

        Unohdin vielä mainita, että ainoastaan simit joilla on "Eläinten ystävä" luonteenpiirre näkee tuon sateenkaariauran. On todella helppo löytää yksisarvinen sen avulla. ;-)


      • princesspig
        AlSimhara kirjoitti:

        Unohdin vielä mainita, että ainoastaan simit joilla on "Eläinten ystävä" luonteenpiirre näkee tuon sateenkaariauran. On todella helppo löytää yksisarvinen sen avulla. ;-)

        Näinkö on? Eräs simini näki sateenkaari auran vaikka tuota luonteen piirrettä ei hänellä ole. Löysin siten mustan yksisarvisen.


      • Kakka jos ei muu

        1.Onko ne vampyyrit vaarallisia?
        2.millaisia ne vampyyrit ovat
        3.Jos yksisarvinen voi siunata niin kiroaako vampyyrihevonen?


      • äm oo äs
        AlSimhara kirjoitti:

        Unohdin vielä mainita, että ainoastaan simit joilla on "Eläinten ystävä" luonteenpiirre näkee tuon sateenkaariauran. On todella helppo löytää yksisarvinen sen avulla. ;-)

        Eipäs, tein kerran tyypin jolla EI ollut kyseistä piirrettä ja se näkyi kartalla, Sunset Valleyssa silti.


    • AlSimhara

      Eli jälleen kerran EA:n vinkit voi heittää romukoppaan tai sitten se oli satunnainen peli bugi. :D

    • S

      Toivottavasti ei ollu bugi, koska vampyyreistä kukaan ei ole eläinten ystävä. Sen voisi tietty muuttaa. Hmm. Löysin itseasiassa tänään vahingossa mustan yksisarvisen kahlaamolta, mutta oli väärä peli :D . Kävin kurkkaamassa josko villihevoslauma olis siellä, kun tuo mun jockey mies kesyttelee yhtä niistä. Törmäsinki sitte yksisarviseen. Mut noille ei kyllä sitä mahu, kun on jo neljä hevosta ja kaksi koiraa. Toisesta koirasta pitää muutenkin luopua, että se villihevonen mahtuu perheeseen. Ellen sitten saa sen yhden hevosen koulutusprojektia loppuun ja hevosta myyntiin.

    • lylee

      moi mä näin kerran mun tallennukses yksisarvisen ja ystävystyin sen kaa . Sitte se siunas mun simin ja häippäs :( eipä sen jälkee oo näkyny sitä olleskaa . Olis kyllä kiva saada se talouteen mukaan :) niin , että tietäskö kukaan mitään kepuli konstia miten sen sais taas näyttäytymää?? Ei varmaa oo mut so what ja pelaan siin appaloosa(vai mikä olikaa) ja näin sen siel veden puhistamol :D

      • heiipppaa

        Sen saa näyttäytymään siten et sun pitää ystävystyy muiden eläinten kaa esim villihevosten, niin mä sain ainakin yksisarvisen mun talouteen : )


      • AlSimhara
        heiipppaa kirjoitti:

        Sen saa näyttäytymään siten et sun pitää ystävystyy muiden eläinten kaa esim villihevosten, niin mä sain ainakin yksisarvisen mun talouteen : )

        Onnistuu muutenkin. Juuri tuossa tunti sitten yksi käveli suoraan simini pihalle ja parin ompun jälkeen olisin voinut liittää sen jo talouden jäseneksi. ;-)


    • NikSuuluu

      No mä en sitä yksisarvista mitenkään saa.. Aina se lähtee niin hipskatin nopeesti. Miten muuten sen mustan yksisarvisen voi löytää ?? Entä miten pystyy käskemään sitä koiraa hakemaan deitti seuraa mun simille ?

      • ei oo

        löytyykö kapakka sims 3 lemmikit-lisäristä?


    • I love Dogs

      Miten sen koiran metsästystaidon saa kasvamaan. Se ei oo ees 1 tasolla vielä ja tuntuu kuin se palkki ei kasvaisi ollenkaan. Se on vasta ekalla sarakkeella. Olen kouluttanut koiraani 7 päivää ja joka päivä 4 tuntia.Please auttakaa mua. En pääse millään eteenpäin :(

    • AlSimhara
    • sims33

      Milloin voi nähdä sen sateenkaaren ja näkyykö se kartassa? eli moneltako se yksisarvinen on siellä vesipumppaamolla ? ;o

    • AlSimhara

      Se ilmestyy sattumanvaraisesti, eli ei joka yö. Sateenkaariaura näkyy sekä pelitilassa kun scrollaa tarpeeksi kauas ylöspäin tontista ja katselee ympärilleen tai sitten naapurustotilassa, jossa yleensä valitaan minne simi on matkalla. Yksisarvinen on yleensä liikkeellä ilta yhdeksän ja aamu viiden välillä mutta ei tietenkään koko tuota aikaa. Se voi ilmestyä myös pihamaalle. Itselläni se on tullut simini pihalle jo useampana yönä.

      Se voi olla vesipuhdistaman lisäksi myös rannalla ja onkilammella. :-)

    • S

      Ja taas törmäsin yksisarviseen väärässä pelissä :D . Mun tyypillistä tuuria!

    • Sims 3 fani

      Onko mustiakin yksisarvisia??!! mulla on yks valkonen mun taloudessa....( ei liity tähän yksisarvinen juttuun) mutta tiiättekö mitään hyviä netti paikkoja niin kuin sellaisia kuin 5street (vai mikä olikaan :D)

      • nnnea

        on mustiakin, mulla on yksi. voit myös tehdä halutessas vaikka pinkin yksisarvisen kun painat satuloi > muokkaa satulaa > muokkaa turkkia ;D


    • oona11

      no esim: panfu,movistarplanet,club penguin,Zoob, go supermodel siin on nyt muutama auttaa ko nuo??

    • pet fan

      miten sen voi saada??

    • nnnea

      yksisarvisen saat talouteen:

      1. Siirry yöllä karttatilaan (paina M) ja katso onko missään sellasta sateenkaariauraa, ylhäällepäin se näyttää sellaselta valosumulta. Yksisarvinen löytyy yleensä vedenpuhdistamolta, rannalta tai onkipaikoilta. Ei ilmesty joka yö, joten kärsivällisyyttä!

      2. Varmista ensin että talouteesi mahtuu vielä lemmikki.

      3. Mene yksisarvisen luo ja käytä kaikkia mahdollisia toimintoja, kuten silitä yms. yksisarviset eivät ole läheskään niin säikkyjä kun villihevoset. Helpompi tapa on laittaa testingcheatsenabled true - koodi, ja vetää ystävyyspalkki täyteen hiirellä. Sitten vaan klikkaat yksisarvista ja valitse "ota yksisarvinen lemmikiksi" tai jotain sinne päin. Toi koodi on aika varma tapa. HUOM. jos et ole monen lemmikin kanssa ikuinen paras ystävä, niin et välttämättä saa yksisarvista talouteen.

      4. Sinulla on yksisarvinen taloudessasi! ;)

      • kysymys

        mikä se testingcheatsenabled true - koodi on?


      • :D
        kysymys kirjoitti:

        mikä se testingcheatsenabled true - koodi on?

        tarpeet täutee koodi


    • hirusto

      kun on hankkinu yksarvisen. löysin mustan, ni onko siin pelitilas enää enempää yksarvisii. ku eipä oo muit ilmaantunu ku tuo yks. esim. valkosena. sit et mitä ihmeit ne leluhepat on joita ilmaantuu pihaan. ne vaihtaa paikkaa ja asentoo ite. miten niitten tulon saa loppumaan. mulle on jo ilmaantunu jotain 10 ja lisää tulee....

      • The Lollipop

        Lol :D Mä löysin yksisarvisen ekana yönä, ja mä tänään vasta sain sims 3 lemmikit. auraa sil ei kyl ollu, mut se paikka näytti vaan niin epäilyttävältä ;D (Joku vesiputous paikka Appaloosa Plainsseilla, siel oli viisi villihevosta ja yksisarvinen.)


    • AlSimhara

      On niitä enemmänkin. :-)

      Nuo leluhepat on hevostonttuja, samanlaisia kuin kaikki muutkin pelissä olevat tontut, jotka vaihtelevat asentoa ja paikkaa ja käynnistelevät telkkareita sekä stereoita. Tuollainen hevostonttu ilmestyy kun hevonen nuolee suolakiveä tarpeeksi kauan.

      Jos et halua niitä, tarvitset modin.
      http://www.modthesims.info/download.php?t=459167

    • joku Rwandom

      Ite oon nähny yksisarvisen muutamaan kertaan, mutt lemmikiks en oo viä saanu, mut mun on ihan pakko kertoo tänne vaik se ei liitykkää tähä keskusteluun, mut siis eli kun pikkusiskona pelasi simsiä niin sen yksi hahmo sitte juhli syntymäpäiviään ja se järjesti juhlat, sitte me nähtiin yhtäkkiä kuolema siä talossa eikä se tullu vetää ketään hengiltä vaan se oli siis ihan siä synttäri juhlissa, sitte myöhemmin ylänurkkaan tuli teksti ''minulla oli tosi hauskaa mutta nyt minun on mentävä'', ja siin näky sitte sen kuoleman kuva ett se olis sanonu niin ja sit se kuolema katos. Kyl sai aikamoiset naurut siitä:DDDDD

      • kjvvvh

        Mulla kävi kuolema tappamassa yhden simin omalle pihalleni. Sitten siinä oli samalla sellainen kastelujärjestelmä samaan aikaan käynnissä, niin se kuolema alkoi hyppimään ja leikkimään siinä vesisuihkussa.


    • etomistatätäääää

      mistä voi muuten ostaa lemmikkejä muualta ku löytöeläinkodista tai sielt ihme ratsastuskoulust tai et ottas kuljeskelevan eläimen? onko ainu mahollisuus vaa et ostaa sen eläinkaupan? vai onko seki semmone paikka mist saa jotain ruokaa ja pikkueläimiä? ku ärsyttää se et ne eläimet ei oikee miellytä mitä on siel löytöeläinkodis.

    • AlSimhara

      Lemmikkikaupasta ei voi ostaa eläimiä, ainoastaa tavaraa. Eli on vain juuri nuo vaihtoehdot jotka juuri listasit. Tai sitten voit luoda lemmikin itse ja lisätä sen perheeseen "muokkaa naapurustoa" tilassa.

    • Norppa4

      Sain mustan yksisarvisen, mutta eikö niiden pitänyt olla valkoisia? vai onko niitä 2 eri väriä???

    • Norppa4

      Ja tohon äsköseen viellä että onko ne yksisarviset oriita vai tammoja?

    • AlSimhara

      Molemman värisiä ja kumpaakin sukupuolta. :-)

    • Norppa4

      Kiitti :D

    • Norppa4

      Mun pelis on näköjään silleen et valkonen on tamma ja musta on orii.

    • iituli123

      Eihän tuolla edes ole vedenpumppaamoa/puhdistamoa? :o

    • iituli123

      Kiitti :)

    • Nasuliiiniiii

      Simssini ei pääse naimisiin. Mikä avuksi ? Suhde on parhaimmalla tasolla ja molemmat ovat aikuisia, Siltikään tiettyä toimintoa ei tule näkyniin. Mitä teen ?

      • Piipe

        Ootko huomannu, että niiden pitää olla sillä hetkellä täysin vastustamattomat, että ne voi mennä naimisiin? :) Ja ensin "ehdota naimisiinmenoa" tjsp, että ne menee kihloihin ja sen jälkeen "vietä pienet häät". Tai sit ne pysty pitää isot juhlat, en muista miten.. Noh mutta toivottavasti auttoi, muuten en tiedä mikä on vikana.


    • AlSimhara

      Onko pelissäsi modeja?

      Asuvatko simit saman katon alla? Jos ei, niin muuta heidät ensin yhteen.

      Mikä heidän suhdemääritys on: seurustelu (poika/tyttöystävä), kihloissa?

    • Tyhmä Sims 3 fani

      Miten siis niitä saa? Onko niitä tosissaan Appaloosa Plainsissa? En ole nähnyt
      yhtään. :( Ja miten voin heijastaa valon?


      -Kiitos

      • Tyhmä Sims 3 fani

        Mikä on vamppyyri, en ole nähnyt sellaistakaan??


      • Piipe
        Tyhmä Sims 3 fani kirjoitti:

        Mikä on vamppyyri, en ole nähnyt sellaistakaan??

        Ne löytyy Iltahuvit -lisäosasta. Ne on harmaita, niiden silmät hohtaa ja kaulassa on musta "puremajälki". Ne yleensä liikkuu iltaisin.
        Ne liikkuu nopeammin ja oppii taidot paljon nopeammin kuin normaalit simit. Ne ei kestä auringonvaloa kauaa ja ne juo hurmetta (vähän niinkuin verta). Sitä hurmetta saa muista simeistä tai jääkaapista löytyy hurmepakkaus.


      • Taika
        Piipe kirjoitti:

        Ne löytyy Iltahuvit -lisäosasta. Ne on harmaita, niiden silmät hohtaa ja kaulassa on musta "puremajälki". Ne yleensä liikkuu iltaisin.
        Ne liikkuu nopeammin ja oppii taidot paljon nopeammin kuin normaalit simit. Ne ei kestä auringonvaloa kauaa ja ne juo hurmetta (vähän niinkuin verta). Sitä hurmetta saa muista simeistä tai jääkaapista löytyy hurmepakkaus.

        1.löytyykö vampyyreja vaan the sims 2 iltahuvit-lisäristä?
        2.miten semmoise vampyyrin saa talouteen?
        3.tuleeko puolivampyyri jos esim.tavisnainen saa lapsen vampyyrin kaa?


    • sims 3 fani

      Mulla on yhes pelis valkoiyksisarvinen ja toises musta ja kahes taloudes on semmone vaaleenruskee ja joissai o mun oma tekemii, mut onks niit viel eri värisii ku kolme värii????!!!KIITOOOOS!!!!!!!;D

    • AlSimhara

      Yksisarvisten värit ovat musta, valkoinen ja harmaa/hopea. Tuo Palomino ruskea on ainakin EA foorumikeskustelujen mukaan joko harvinaisempi väri tai sitten itse siminluontitilassa muutettu.


      "Unicorns in the wild will be black, silver, or white. This has no impact on their gender."
      -> Eli värit on musta, hopea/harmaa tai valkoinen. Väri ei vaikuta yksisarvisen sukupuoleen.

    • päteeeeeeeeee

      Silver on kyllä hopea. Grey on harmaa :-) hihihhihi vihatkaa.

    • Niinussssss

      Kyllä Simssini ovat kihloissa ja suhde on parhaimmillaan. Asuvat myös saman katon alla mutta silti ne eivät pysty menemään naimisiin. Ongelmia on myös se, että Koirilleni ei voi opettaa MISSÄÄN PERHEESSÄ metsästystaitoja. apua? Myös minun yksi simssini hiippailee koko ajan eikä se lopeta sitä. se hiippaili jo teini-iässä ja nyt se on jo aikuinen. Mikä avuksi ??

    • AlSimhara

      Tiedän kyllä ja minulla on loistava englanninkielentaito. Tuo oli suora kopio englanninkieliseltä sivulta, josta harmaa oli unohtunut listasta. Ajattelin että kyllä sen tajuaa selittämättäkin. Harmaa voidaan kirjoittaa myös muodossa "gray". Riippuu onko kyse brittienglannista vai amerikanenglannista. :-/

    • AlSimhara
    • Himohamstraaja

      mulla on yhdessä taloudessa joka asuu pikkukylässä ( nimee en muista, taisi tulla siinä lemmikit lisäosan mukana! ) 5 villihevosta niin eikhän se alkais jo riittämään yksisarviseen? :P

    • jojmk

      yksisarvisen löytää taikapilven avulla yöllä kerran yksisarvinen oli minun pihallani simsissä

    • siiseli

      Kun laitoin simini rekisteröitymään yksitysyrittäjäksi, vaaihtoehtoihin tuli Hevosten ystävä. Mitä tässä ammatissa pitää tehdä?

    • LottaMJ

      Kiva juttu. :) Mutta miten sen voi saada/löytää??

    • GO LEIJONAT

      Yksisarvisen voi saada jos on "Eläinten ystävä" Eli ystävystynyt monen villihevosen ja/tai peuran tai pesukarhun. Jos aijot saada sen perheeseesi sinun pitää olla hyvää pataa yksisarvisen kanssa. Yksisarvisen löydät Vedenpuhdistamolta :)

      • Yksisavistyttö

        mä sain yksisarvisen olemalla talouden kaikkien lemmikeiden(minulla oli 3)ja olemalla myös yksisarvisen ikuinen paras ystävä.
        (vinkki:yksisarvisen kanssa riittää olemalla sen ystävä!)


    • Niinush

      Vihkikaari ei valitettavasti toimi. Vanhempien Suostumuskin on jo saatu. Voiko Simssini mennä koskaan naimisiin?

    • AlSimhara

      Kyseessä on todennäköisesti pelibugi tai satunnainen virhe tiedostoissa. Kokeile muuttaa kihlapari toiselle tontille ja katsoa onnistuuko sitten.

    • Possuli :)

      Olisiko mitenkään Mahdollista Risteyttää Yksisarvinen ja tavallinen hevonen ? Ja voiko siitä sitten syntyä yksisarvinen vaikka toinen ei olisi yksisarvinen. Onko muuten mahdollista saada mies raskaaksi ? Tai voiko tulla raskaaksi ilman yhdyntää. Onko myös mahdollista juoda verta ihmisestä kysymättä lupaa?

    • Gugguuu

      Jos Pelehtii simin (Miehen) Kanssa ja sitten tekee lapsen toisen miehen kanssa, Niin luuleeko se mies kenen kanssa on pelehtinyt lapsen olevan hänen ? vai meneekö suhde poikki yms.

      • AlSimhara

        Tuo on hiukan yksioikoisempaa pelissä. Suhdepalkissa aviomies ei ole lapsen isä mutta hän ei kuitenkaan suhtaudu lapseen niin, vaan käyttäytyy kuten lapsi olisi hänen. Lapsi ei myöskään aiheuta suhteen katkeamista mutta pettämisestä kiinni jääminen saa sen kyllä huonontumaan. Avioton lapsi pettäminen aiheuttaa myös hetkellisen julkisen häpeän (julkkikset), jonka iconi näkyy alapalkissa.


    • Vtu mitä nimiä.. -.-

      ...... Tietenkin vaikuttaa jos talo on kovin iso. Mullakin kesti yhessä talossa kauan, mutta kyllä se sitten siitä. Jos lataus ympyrä liikkuu se ei todennäköisesti ole tyssännyt

    • kysymys

      oon nähny punasen varsan joka leijuu illalla keskustassa.
      mikä se on?
      1.onko se vampyyrihevonen??

    • AlSimhara

      Ei, vaan Glint 2.0. Se on Singletonin veljeksille kuuluneen varsan haamu. Sen uurna on yhä Singletonin taloudessa.

      • kysymys

        miks?


      • kysymys

        onko ne Singletonin veljekset sunset valleyssa vai appaloosa palantsissa???


    • SimsFani1

      Jotkut on sanonut, että villihevosten kanssa ystävystyminen on vaikeampaa kuin yksisarvisten kanssa. Ystävystyin villihevosen kanssa, ja joka yö katoin kartalta, että näkyisikö sitä sateenkaarta, ja kävin vielä vedenpuhdistamolla, kalastuspaikalla ja rannalla. Mun sim oli eläintenystäväkin. Ei näkynyt yksisarvista..... Olisi tosi kiva saada semmonen, miten sen saa talouteen mukaan? :D Ja olisiko mitään nopeempaa tapaa saada näkyviin se?

    • Yksisarvistyttö

      kiitti kaikille vinkeis sain itelleni yksisarvisen!

    • Koo

      Mitä ihmettä? En oo kuullukkaa tollasest Appaloosa Plains -naapurustosta, vaikka mul on lemmikit-lisäosa. Pitääkö se ladata jostain? Ei ihmekkään ettei yksisarvisia oo ilmaantunu, vaik oon vahdannu naapurustoa koko ajan....

    • Koo

      Hups, nyt löysinki sen naapuruston.

    • Jensir

      Saisinko näin aloitelijana kysyä että mitenkä lemmikeitä tehdään kun ei mistään meinaa löytyä ohjeita.

    • Jensir

      Voisitteko vastata koska olen aivan pelin lumoissa, enkä saa varmaan nukuttua yhtään, mutta kuitenkin hyviä öitä kaikille!

    • Eläin fani

      Miten peuran tai pesukarhun kanssa voi ystävystyy? Niinku eihän ne näy suhteissa...

    • helppii !

      voiko yksisarvisen saada vaan appaloosa plainsissa, vai voiko sen saada myös esim sunset valleyssa ? koska mulla on peli nyt sunsetissa, enkä haluis sitä simiä ny muuttaa sinne appaloosaan.

      • kysymys

        joo yksisarvinenvoi olla myös sunset valleyssa.
        Pikkusiskolla on myös peli sunset valleyssa.
        sillä on käyny sellainen musta ja sen nimi oli Kloppi.
        Igo nimi


    • Eläin fani

      Kysymys, mä kerron sulle. Glint 2.0. on ollut hevonen siellä pelissä, mutta kuten tiiät, hevosetkin kuolee, joten se on kuollut, mutta ei oo saanu jostain syystä rauhaa niin se kummittelee.

      Jensir. Sä voit luoda eläimen näin:
      Kun luot taloutta, voit alhaalla näkyy palkki, jossa on kaikki luomasi talouden jäsenet. Sieltä kun painat "luo sim tai lemmikki" tulee valintoja, josta voit valita luotko simin, hevosen, koiran vai kissan ja sitten voit muokata niitä niinkuin simejäkin.

      • kysymys

        miks se Glint 2.0 on punanen?


      • kysymys

        miten se on sit kuollu


    • Liliana

      jos laitta sieltä asetuksista ikääntymisen pois päältä niin ikääntyykö eläimet? En oo vielä saanut lisäosaa.

      • Liliana

        Niin ja saako appaloosa plainsin mukana lisäosassa?


      • siiseli
        Liliana kirjoitti:

        Niin ja saako appaloosa plainsin mukana lisäosassa?

        Asetuksissa on muistaakseni oma kohtansa eläinten ikääntymiseen. Kyllä, Appalosa Plains tulee lisärin mukana.


      • Päkä00
        Liliana kirjoitti:

        Niin ja saako appaloosa plainsin mukana lisäosassa?

        joo


    • Eläin fani

      Lisää kysyttävää, joten voisko pliis auttaa..

      1. Miten saan yksisarvisen ilmestymään pihalle?

      2. Olin juuri pyytämässä yksisarvista talouden jäseneksi, mutta sitten se lähti. Joo, mulla on 3 lemmikkiä ja oon niitten paras ystävä ja olen katsellut ja silitellyt pesukarhuja ja simillä on luonteen piirre eläinten ystävä ja susien kasvattama (hankittu onnellisuus pisteillä). Nyt mä en oo nähnyt siitä vilaustakaan viikkoon (pelin viikkoon)! Miten mä löydän sen? Help!!! Suhde on jo tippunu pahasti!

      • siiseli

        1. Yksisarvinen ei ilmesty pihalle, vaan jonnekkin veden lähelle, usein samaan paikkaan, missä on villihevosiakin.

        2. Yksisarvinen ilmestyy silloin kun ilmestyy. Kartasta näet mihin se tulee sen "pilven" ansiosta. Jos et halua, että suhde putoaa, laita TestingcheatsEnabled true enter ja suhde-valikossa sen yksisarvisen kohdalla vedät suhdepalkkia.


      • kysymys
        siiseli kirjoitti:

        1. Yksisarvinen ei ilmesty pihalle, vaan jonnekkin veden lähelle, usein samaan paikkaan, missä on villihevosiakin.

        2. Yksisarvinen ilmestyy silloin kun ilmestyy. Kartasta näet mihin se tulee sen "pilven" ansiosta. Jos et halua, että suhde putoaa, laita TestingcheatsEnabled true enter ja suhde-valikossa sen yksisarvisen kohdalla vedät suhdepalkkia.

        Voi yksisarvinen tulla pihaan, jos on vaan onnea!
        mulle semmonen on tullu pihaan


    • Eläin fani

      Kiitti kaikille vinkeistä. Mä sain yksisarvisen!!!

      Yksi juttu vielä... Mun yksisarvisori ja tavallinen tamma ei saa millään varsoja. Miksi?

      • siiseli

        Kannattaa vaan yrittää. Kyllä se joskus onnistuu! Kannattaa ostaa onnellisuuspisteillä se palkinto, en muista nimeä. Semmoinen kuiteskin on, vatsaa simien hedelmöityshoito-palkintoa.


    • Sims tyttö

      Voiko naapurilta pyytää lemmikkiä?

      • Siiseli

        Vain, jos erikseen on ilmoitettu, että kyseisessä taloudessa on lemmikkejä luovutettavana. Tällöin mennessäsi käymään tai muuten tavatessasi simin ja klikatessasi häntä, valikkoon ilmestyy "hanki lemmikki"-vaihtoehto. Sitten sinulla on mahdollisuus valita luovuttetavista lemmikeistä se jonka haluat.


    • Siiseli

      Vain, jos erikseen on ilmoitettu, että kyseisessä taloudessa on lemmikkejä luovutettavana. Tällöin mennessäsi käymään tai muuten tavatessasi simin ja klikatessasi häntä, valikkoon ilmestyy "hanki lemmikki"-vaihtoehto. Sitten sinulla on mahdollisuus valita luovuttetavista lemmikeistä se jonka haluat.

    • auttakaa ! :D miistä löytäää yksisarvisen the sims 3 lemmikeistä ? Jos se on toiveena et se lemmikiks :D?? auttakaa

      • Ota silmä käteen

        Jos viitsisit lukea näitä viestejä, niin se selviäisi sinulle hyvinkin nopeasti.


    • Juuuu mut miten sen sit ku jos se on ikuinen ystävä ja silti ei hyväksy entäs sit :O

      • TestingcheatsEnabled true tai miten tuo liittyy yksisarvisee ku en oikee ymmärtäny?


      • siiseli
        subbufer kirjoitti:

        TestingcheatsEnabled true tai miten tuo liittyy yksisarvisee ku en oikee ymmärtäny?

        TestingcheatsEnabled true enter -> klikkaa yksisarvista -> valitse "lisää valittuun perheeseen". Nyt sinulla on yksisarvinen ilman monimutkaisia ystävyyssuhde-muodostuksia.


    • Liliana

      mistä niitä villiheppoja löytää?

    • Yksisarvisen haluava

      Jee! Oon löytänyt tänään ensinmäisen yksisarvise mitä oon nähny! Ei ollu vaikeata, löysin paljon villihevosia vedenpuhdistamolta ja ystävystyin niiden kanssa, sekä sattumalta löytämäni pesukarhun. No yksi noista villihevosista tunsi yksisarvisen ja johdatti mut sen luo, sen yksisarvisen sateenkaari valokin auttoi. No löysin sit sen yhden lammenluota vedenpuhdistamon läheltä, musta ruumiinen ja valkoinen sarvinen. Se taikoi siellä puita mutta hävitti ne jonnekkin. No paikalle ilmestyi sitten vielä peurakin. Koko yön hän mä yritin saada sitä talouteen mutta se selitti vain että pitäis vissii olla kaikkien eläinten kaveri tai kaikki eläimet ei luotamuhun... No olen paraskaveri yhden mun hevosen kanssa ja toisen kanssa kaveri mulla on aika monta villihevos ystävää. ja oon kaveri peuran ja pesukarhun kanssa vaikka sitä ei näy ihmissuhteissa itä muuta se viel tahtoo? Oonhan mä senkin kaveri. No ennen aamulla häipymistään se siunas mut. Niin et voiks kukan kertoo miten saan yksisarvisen kaveriksi? Ilman koodin tekoa, koska olis kiva opetella toinenkin tapa...

    • Hjälppä mej!!

      Tää nyt ei varsinaisesti liity tähän yksisarvisasiaan, vaan mua ärsyttää suunnattomasti se, että kun mun lemmikit saa pentuja, ni voiko niitä lahjoittaa kaverille/myydä tai jotain. En millään aina jaksaisi antaa niitä sinne eläinsuojelujuttuun. Joskus tahtoisin olla edelleen tekemisissä entisten lemmikkieni kanssa, mutta silloin se ei ole mahdollista. Hevosia tietenkin pystyy myymään ratsastuskeskuksessa, mutta entäs kissat ja koirat?

      • Apua minullekkin!

        Mulla on tää ihan sama ongelma. Miten sen ''naapuruston lemmikkieläinkeskuksen'' saisi itselleen, kun muille se näyttää tulevan, ja omille perheillekkin (tosin vaan niille, joilla ei pelaa). Suunnattoman ärsyttävää.


    • No hei kaikki.

      Olen miettinyt,kun saan ensi tiistaina lemmikit lisäosan niin aloittelijalle apua.Tässä kysymyksiä.

      1.Mitä tapahtuu kun yksisarvinen Kiroaa/Siunaa simin?

      2.Voiko sim myydä yksisarvisen varsoja?

      3.Onko siellä ''Appa Loossassa(Tai mikä nyt olikin)Vampyyreja myös?

      4.Voiko vampyyri saada yksisarvisen?

      5.Voivatko lapset tapella lemmikit lisärin ansiosta?

      Kiitos jos autatte,aloittelijaa.Olen velkaa teille ^_^

    • kiazuuuuuuuu<3

      Katoin tossa vähä aikaa sit youtubest jtn videoo ja siin oli sit et voi ihan taloudenluonnissaki tehä yksisarvisen. Miten sen voi sit tehä siinä? Tietääkö kukaan? Ku mul vaan tuntuu olevan semmonen tuuri et vaik mul ois hyvät välit kaikkien eläinten kans jotka tiiän sielt paikast, nii ikinä ei tuu mtn yksisarvisia koko naapurustoon. Joka yö katon vähintään kolme-neljä kertaa kaikki paikat missä oon yksisarvisen ennen nähny, mut missään ei vaan tunnu olevan.

      saana_murfu
      5. voin auttaa kai jonkun verran: mielestäni se lemmikit lisäri ei vaikuta asiaan millään tavalla?

      • No moi,Kiazuuuuuuuu


      • kiazuuuuuuuu<3
        saana_murfu kirjoitti:

        No moi,Kiazuuuuuuuu

        Juu kiitos, tajusin tämän melkein heti kun olin viestin tänne laittanut ;)


    • miiawh

      Tuola ylempänä oli kysytty, että miksi normaali tamma ja yksisarvisori eivät saa varsaa tai jotai vastaavaa.. Ne ei voi tehdä varsoja. Yksisarvisen pitää olla tamma, että se voi tehdä varsoja normaalin hepan kanssa.

      • Savipaakku

        miiawh//ei oo totta!
        kyllä yksisarvis ori ja tavis tamma voi risteytyä ja jos on onnea voi saada yksisarvisen!
        (oon kokeillu ja jokasesta on tullu yksisarvinen;).)


    • miiawh

      Nii ja siitä sitten vielä, että mikä ihme se Glint 2.0 oikeen on? Missä kaupingissa sen voi nähdä?

    • miiawh

      Eli.. menin omaan peliini Appaloosa Plainssiin ettimään noita Singletonin veljeksiä, mutta en löytänt veljeksiä, löysin vain Rodney Singletonin ja sen hevosen Glint 3.0 Singletonin. Eikä sen Rodneyn talossa kyllä mitään uurnaa ollut.
      Ja tuola vielä niistä yksisarvisista juttua ja muuta. http://mysimslifeblog.blogspot.com/
      Kelatkaa suoraa sinne aika viestin loppuu, koska siinä alussa ei oo mitää. Lopussa on mun puutarhatonttu ongelmista, Singletoneista ja siitä yksarvisesta.

    • ???

      hei tuli vaa mielee et onko valkosil ja mustil ykssarvisil jotai kyky eroja?? tai siis mustat ainaki pystyy sytyttää tulipaloi mut ent valkoset??

      • FGHJIKOPÖOIUYTRE

        Kaikilla yksisarvisilla on samat taidot älä huoli=) Höpsö


    • miiawh

      Kaikki sarvekkaat voi sytyttää tulipalon. Mustat ja valkoset voi tehdö ihan samat jutut.

    • TS3 big fan:3

      Miks mulla tilttaa sillee jännästi, jos painan jotain kohtaa yksisarvisesta? (musta on tällä hetkellä yksisarvisen väri) Sitten se yhtäkkiä katoo sielt tekemis jutusta. Onko muilla samaa ongelmaa? Mä en tajua!! HELP! EN VOI TEHÄÄ MITÄÄ!!

    • Minski99

      Mitä teen väärin? Yksisarvinen ei pitkästä yrityksestä huolimatta suostu talouden jäseneksi, vaan toteaa aina samaa "Todista olevasi ystävä kaikkien eläinten kanssa" tjsp.
      Simini on ystävä yhden (oman talouden) koiran, kahden lemmikkikissan, yhden lemmikkihevosen ja yhden villihevosen kanssa. Lisäksi silittelen peuraa (Hoppu nimeltään) ja pesukarhua aina kun voin. Sekä peurasta että pesukarhusta on tullut samana päivänä ilmoitus, että he ovat simin ikuisia parhaita ystäviä ja vaikka heti seuraavana yönä pyydän yksisarvista liittymään talouteen, se kieltäytyy. Yksisarvinen on simini paras ystävä.
      Salattua taitoa "villieläinten ystävä" ei simini ole saanut. Simini on luonteeltaan eläintenystävä ja onnellisuuspisteillä hankittu susien kasvattama.
      Voiko tämä tosiaan johtua siitä, etten ole ikuinen paras ystävä kolmen TALOUDEN lemmikin kanssa?
      Osaako kukaan sanoa missä mättää?

    • UeNina

      Hei mulla on ykssarvinen mutta se on poika ja oon tehny sillä varsan ni siitä tuli poika ja muuten samanlaine mut valkee sarvi. Miten sais valkean tyttö yksisarvisen ja jos on ilmaantunut yhdesti yksisarvinen niin voiko sellainen ilmaantua vielä samalla perheelle uudestaan se joka tuli mulle yksisarvinen on luonnosta ja toinen on sen varsa molemmat poikia. Haluu ntosi paljon sellasen valkean tyttö sarvisen en harmahtavaa poikaa. Onko kellää tietoo? Jaminkä takia mun saksanpaimenkoira sai vaan yhden pennun vaikka luulin sellaista 4-6pentua niinku muilla?

      • Simssi3

        Uskon että voit saada yksisarvistytön tuurilla, että siihen ei mielestäni ole mitään koodia.


    • Mä,vaan

      Minski99,laita tämä koodi testingcheatsEnabled true,sitten katsele yksisarvista,se menee kavereihisi,pelin pitää olla käynnissä,ei saa olla pausella,ja vetäise ystävyyspalkki täyteen,ja ehdota että se muuttaa luoksesi.(:

    • apua tarvitseva

      hei mitenkä semmo se lelu hevosen (tai jtn sinne päin) voi saada jos nyt ees voi ite en oo koskaa semmosta nähnyt KIIIIITOOOOS

    • AlSimhara

      Tarkoitatko lelu keinohevosta? Vai oikeaa yksisarvista?

    • kysyn vaan

      mul on vähän ongelmii mun simssin kaa... se koodi oli väärä, mutta joo! ASIAAN! eli esim. tarpeet täyteen koodi. olen nähnyt mun kaverin laittavan sen koodin sellaseen boxiin, mutta pitääkö niihin koodeihin olla semmonen vai HÄ? Ja sitten vielä, että millä lailla sen boxin saa edes siihen ruudulleeeeh...?

    • HereYouGo

      Ctrl Shift C (aukaisee koodilaatikon ylälaitaan)

      Kirjoita "testingCheatsEnabled true" (ilman heittomerkkejä) ja paina Enter.

      Paina pohjaan Shift painike ja klikkaa hiirellä postilaatikkoa. Valitse "Tee kaikki onnelliseksi".

    • Kummastelija

      Mitä tapahtuu jos yksisarvinen kiroaa lemmikit?

    • okkei

      Yksisarvisen saa perheeseen huijauskoodienkin avulla, testingcheatsenabled true koodin avulla, painat '' paksua ylänuolta '' en muista nimeä, ja painat yksisarvista, niin tulee siinä tulee jotain että '' Ota talouteen '' vai mikä olikaan:--D.. tosin, en tykkää kkäyttää tuota huijauskoodia, sillä peli alkaa käydä tylsäksi.

    • AlSimhara

      Ja usein kun käyttää tuota huijauskoodia eläimen talouteen ottamiseen, niin eläimeltä saattaa jäädä puuttumaan luonteenpiirteet. ;)

      • edes yksi

        Liikkuuko joka kaupungissa yksisarvisia? Mä asun appaloosa plainssissa. En oo nähny ainuttakaan.
        .Pliis kertokaa!!!!!


    • HereYouGo

      Kyllä liikkuu.

    • apuaaaaaaaaaa

      Miten voin muuttaa perheen vaikka Appaloosasta Sunset Walleylle?

    • AlSimhara

      Mene naapuruston muokkaustilaan ja kopioi perhe perhevarastoon. Sen jälkeen aloita uusi peli uudessa naapurustossa ja sijoita tuo perhe sieltä perhevarastosta haluaamasi paikkaan. :)

    • apuaaaaaaaaaa

      okei kiitos!! :):)

    • unicorn <3

      Tää ei nyt pakosta liity tähän aiheeseen mitenkään, mutta en oo löytäny muutakaa keskustelupalstaa, mut miten hevosilla voi saada kaksoset vai voiko saada mitenkään? Ku itellä on 2 yksisarvista ja haluisin ainaki toisella kaksoset.

    • AlSimhara

      Kyllä voi mutta se on äärimmäisen - ja paino sanalla äärimmäisen - harvinaista.

      Monet ovat onnistuneet saamaan hevoselleen kaksoset ja jopa kolmoset mutta ainoastaan vaihtamalla väliaikaisesti taloutta, siksi aikaa kunnes raskaus ja synnytys on ohi. Tämän jujun takana on EA naapuruston epänormaalisti toimiva eläinsysteemi, joka luo sattumanvaraisia lemmikkejä muille naapuruston simeille. Tämäkään juju ei kuitenkaan aina toimi ja varatallennuksia kannattaa tehdä juuri sen varalta, jotta voi palata takaisin pelitilanteeseen ennen perheenvaihtoa. Kolmosia ei ole koskaan mahdollista saada normaalissa pelitilassa/aktiivisessa perheessä. Jos jollakin on näin käynyt, niin kyseessä on pelibugi tai jokin modi.

    • salokannel

      miten mä voin löytää yksisarvisen?

    • 90 % varma18

      Sen yksisarvisen voi saada helpommallakin tavalla. (EN OO VARMA!) Paina ctrl shift c kirjoita testingcheatsenabled true paina shift pohjassa yksäriä ''lisää perheeseen''

    • Apuu!

      Kuulin että lemmikin voisi luoda ja lisätä perheeseen jostain "muokkaa naapurustoa"paikasta.Miten sinne pääsee?

    • The Wolf

      Aika Ihmeellistä, löysin tajuttomasti villihevosia... mutta missä ? KESKELLÄ KAUPUNKIA !!!

      • Midnight

        Mont lemmikkii silmil voi olla? Voiks oma lemmikkikissa pariutuu villikissan kaa? Onks kaikki lemmikit ilmaisii? Kuinks kaua yleensä menee oikees ajas et lemmikit kuolee? Voiks niide kuoleman estää mitenkää? Voiks käydä niin et kaikki simini kuolee? voinks tehä uuden simin koska vaan? Oon vast ostamas pelii ja se o musta tosi kiva:D ois tosi kivaa jos joku vastaus!!! -kiitos ( tiedän et ei liity sille keskusteluun mut kaikki yksisarvisasiat o käyty läpi...... Kai) :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe