Kysymyksiä The Sims 3 Lemmikit - Lisäosasta

goldentikcet

Joo, kysymyksiä ja tietäväiset vois näihin vastata sit et...
1. Voiko siinä muuttua ihmissudeksi?
2. Voiko siinä olla maanviljelijä?
3. Voiko lapset ratsastaa hevosilla?
4. Voiko esim. koirat uida vedessä?
| |
Siinä oli kysymykset. Toivottavasti niihin vastataan. |__|

47

1853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara

      1. Ei.
      2. Kasveja voi kasvatella ja myydä kuten ennenkin mutta uraa ei ole.
      3. Ei, ainoastaa teinit ja aikuiset.
      4. Voi, uima-altaassa.

    • S

      2. Voihan maanviljeliyrittäjäksi rekisteröityä, siinä missä esim. maalariksikin.

    • AlSimhara

      Totta kai voi rekisteröityä (kats. "kasvatella ja myydä") mutta sanoinkin ettei ole varsinaista maanviljelijän uraa asuineen ja urakortteineen. Se on kaksi eri asiaa. ;-)

    • S

      Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, mutta sanoin vain siltä varalta ettei aloittaja tiennyt asiasta :) . Hän kuitenkin vain kysyi voiko olla maanviljelijä, eikä tarkentanut sen kummemmin mitä tarkoitti.

      • Sario

        1.ei
        2.ei
        3.Ei
        4. Voi uimaaltaasa


    • Hemuli

      MOI sori että nyt poikkeen vähän aiheesta mut tietääkö kukaan miten voi "remontoida" siminluonti tilaa olisin kiitollinen jos tietäisitte

    • AlSimhara
    • Sims hullu

      Mulla on kans ongelma sims 3 lemmiki lisärin kanssa mulla on se jo mutta kun pelaan sitä niiin lemmikit on ihan bugisia hevosilta sojottaa joku hemmetin keppi niiden päästä koirilla ei oo jalkoja ja kissoilla ei oo päätä oon vaihtanu sen lisärin jo kerran mutta sama juttu lisärin takana lukee että siihen tarvii paljon muistia oon poistanu jo melkein kaiken turhan mun koneelta. Sitten siellä lukee kanssa että siihen tarvii sellasen ja sellasen koneen mutta mun kone täyttää ne kaikki vaatimukset Oisko teillä vasausta tai vinkkiä mun ongleemaan tai ees paikkaa minne soittaa??

    • S

      Onks sulla ladattuja? Siirrä mods kansio vaikka työpöydälle ja katso auttaako.

    • AlSimhara

      Ladatut ei aiheuta tuota. Joskus ehkä vanhentunut modi mutta sekin harvoin. Niiden aiheuttamat ongelmat ovat yleensä toisenlaisia.

      Ensinnäkin se että on poistanut sitä ja tätä ei vaikuta RAM muistiin, ainoastaan kiintolevymuistiin. Oletko päivittänyt näytönohjaimen ajurit ja mikä näytönohjain sinulla on? Entä onko sinulla peliasetuksista erikoisrenderöinti varmasti päällä?

      Kannattaisi myös varmuuden vuoksi suorittaa Can You Run It? -testi, että varmistuu varmasti koneen sopivuudesta.
      http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

    • Neljy

      Pystyykö the sims 3 lemmikit pelissä tekeen vauvoja tai edes luoda vauvoja

    • juy

      .||
      |__|

    • Jensir

      Kyllä pelkässäkin sims 3 voi tehdä vauvoja. Laittaa vain aikuisen tai nuoren aikuisen miehen ja naisen parisänkyyn rentoutumaan ja jos olet miehellä paina naista ja paina sitten "yritä saada vauva" . Siis jos tarkoitat ihmisiä Neljy

    • WillihevosHullu

      Voiko Luoda Villihevosia? Tai jos saa kesyttettyä villihevosen niin ystyykö ohjaamaan sitä ja sen laumaa..? :) Pliis vastatkaa nopeasti! ::DD

      • WillihevosHulli

        Siis sori kirjotus virheit Eli ''Pystyykö''


      • siiseli
        WillihevosHulli kirjoitti:

        Siis sori kirjotus virheit Eli ''Pystyykö''

        Tietääkseni ei voi. Tarkoitatko kesyttämisellä perheeseen ottamista?


      • Imppelisii
        siiseli kirjoitti:

        Tietääkseni ei voi. Tarkoitatko kesyttämisellä perheeseen ottamista?

        Ei voi kun otat villihevosen omaksesi voit ohjata vain sitä ja siitä tulee ns. normaali osa sinun talouttasi. Eli lemmikiksi ottamisen jälkeen se on yksi sinun simeistäsi ja muuttaa tontillesi ja voit pelata sillä niinkuin muillakin lemmikeilläsi.


    • kysymyssims3

      Tuota mulla ois kysymys että voiko noita lemmikkejä myydä myöskin eikä vain luovuttaa löytöeläinkeskukseen?

      • Siiseli

        Ei voi, joka olisi kyllä ihan mukavaa. Itse en halua aina luovuttaa lemmikkiä löytöeläinkeskukseen, vaan kaupungin muokkaus-tilassa siirran kyseisen lemmikin eri talouteen ja hankin sinne samalla tarvittavat tavarat, jotka eläin tarvitsee.


    • sims fani

      lemmikkielämässä voi ottaa villihevosen lemmikiksi ystävystymällä siihen. Ja sama juttu yksisarvisilla

    • AlSimhara

      Sama koskee myös pieneläimiä ja lintuja. ;)

    • Öö siis täääh?

      Sori poikkeen aiheesta mutta miksi simini ei mene rautaportista hevosta taluttaessa? Se vaan jää siihe kiukuttelee, vaikka se on auki.

    • Portit ovat aina olleet hivenen bugisia hevosten suhteen mutta kannattaa ensiksi tarkistaa ettei lähellä ole mitään esinettä ym. mikä voisi blokata reittiä ja että portin asetukset ovat oikein, eikä esim. lemmikeiltä lukittu.

      Jos taluttaminen ei onnistu, niin kokeile ratsastaa portista sen sijaan. Varsinkin Iltahuvit lisäosan mukana tulleella suurella julkkisportilla (ehkä juuri sitä tarkoitatkin) on ollut taluttamis/reititys ongelmia. :)

    • SimsLemmikkiKysyjä

      - Voisiko joku tietäväinen tehdä listan, Sims 3 lemmikit lisä-osan eläimistä.
      - Voiko hevosella ratsastaa kaupungissa
      - Voiko tehdä poneja/pienempiä hevosia
      - Voivatko vanhat ihmiset ratsastaa
      - Voiko hevosta irtohypyyttää
      - Saako hevosen varusteiden muodon ja värin päättä
      - Voiko hevoselle laittaa jalkasuojia

      - Kiitos jos vastasit edes yhteen

    • Lista:
      http://simswiki.info/wiki.php?title=Game_Help:Sims_3_Minor_Pets


      - Voi ratsastaa kaupungissa

      - Pelissä ei ole poneja mutta pelaajien tekemillä vartaloslidereilla saa muokauttua pienempiä hevosia (erinäisiä animaatiovirheitä voi syntyä koska pelin hevosia ei tarkoitettu pieniksi). Varsinaisia ponejakaan ne ei siis silti ole.

      - Vanhukset voi ratsastaa

      - Hevosen voi pistää harjoittelemaan hyppäämistä omin nokkineen.

      - Hevosen varusteiden värejä voi muokata mutta ei muotoa.

      - Pelissä ei ole jalkasuojia eikä loimia. Jos sellaiset haluaa, niin sinun pitää ladata netistä toisen pelaajan tekemät sellaiset.

    • SimsLemmikkiKysyjä

      Kiitos, tuosta oli paljon apua!

    • Hämmentynyt

      Miten pystyy pelaamaan pelkkää sims 3:sta koska mä oon ladannu myös siihen sims 3 pets lisäosan. Ni se valittaa et aseta sims 3 lemmikit lisäosa vaikka haluisin pelata pelkkää kolmosta. Toivottavastii ymmärsitte :)). Vastatkaa pian

      • Sinun täytyy poistaa Lemmikkien asennus, jos et halua sitä enää. Peli pyytää Lemmikkien levykettä, koska aina pelataan uusimmalla lisäosalla. Ei se silti tarkoita etteikö peruspeli olisi pelissä mukana.


    • Kyselijä

      Kysyttävää:
      1. Miten varsan saa seuraamaan Emäänsä/Äitiä
      2.Mien hevosen voi taluttaa portista Esim. laitumelle tai kentälle
      3.Saako Sims3 lemmikissä pelkkiä maapuomeja
      4.Onko teinin pakko käydä koulua

      Vastaattehan pian

      • 1. Se voi seurata omin nokkineenkin mutta voit myös pistää sen seuraamaan, ihan laitat siminkin tekemään jotakin.

        2. Portit ovat hevosten suhteen suht' bugisia ja usein hevosen taluttaminen portista ei onnistu. Kannattaa kokeilla useilla eri porteilla, varsinkin Lemmikit lisäosan mukana tulleilla.

        3. Kyllä.

        4. Ei. Jos et halua että teini menee kouluun, niin estä häntä menestä sinne tai poista koulutontti naapurustonmuokkaustilassa. Huonona puolena on se, että simin kasvaessa et saa itse valita hänen luonteenpiirrettään. Myös mikäli poistat koko koulun, ei kukaan muukaan koko naapurustossa mene kouluun.


    • Ongelma tyyppi

      Sims3 lemmikissä en pysty aina taluttamaan hevosta vaikka hevosen ja simin tarpeet ovat täynnä. sim meneee kyllä hevosen eteen mutta kun on lähdössä liikkeele sim irrottaa siitä.

      hevosen selkään ei pääse aina. sim pistää satulan ja sitten ku laittaa ratsasta sim ottaa satulan pois tai hevonen ei päästä simiä.

    • Onko sinulla mahdollisesti pelissä modeja, jotka voisivat aiheuttaa nuo ongelmat? Entä oletko kokeillut toisella perheellä ja/tai toisessa naapurustossa rajoittuuko nuo ongelmat yhteen perheeseen? Entä oletko kokeillut vaihtaa tonttia?

      Eihän tuo hevonen ole raskaana. Se ei silloin anna laittaa satulaa/ratsastaa.


      Kannattaisi ehkä ladata Twallanin Overwatch and Error Trap modit, jotks korjaavat paljon erinäisiä pelitiedostovirheitä.
      http://nraas.wikispaces.com/

    • Haluun tietoa :)

      Onko the sims3 lemmikit peliin tarve koodia?

    • :)))))))

      saaks sims 3 lemmikeissä hevoskeljetus autoa

    • Ei saa kuljetusautoa. Ainoastaan sosiaalityöntekijällä on kuljetusauto sitä varten, jos niiden täytyy käydä hakemassa hevonen pois.


      Lemmikeissä toimii sama tarve koodi kuin koko pelissä, eli ensin...

      testingCheatsEnabled true

      ...ja sen jälkeen Shift pohjaan, klikkaa postilaatikkoa ja valitse "Tee kaikki onnelliseksi".


      Vaihtoehtoisesti voit vain ensin kirjoittaa tuon koodin ja sitten yksinkertaisesti vetää hiiren osoittimella tarvepalkkeja täyteen.

    • Haluun tietoa :)

      Kiitos koodista!! ;)

    • ÖÖöööö????!

      Iks kerta kun pelasin Simssii niin se lapsenvahti heitti mun lapset mereen kolmekertaa kun oli niitten synttärit ja kun se oli hoitamassa yhtä.

    • Kysymys?

      Mitä värejä hevosilla on vastatkaa pian

    • Sanzkuu

      Voiko sims 3 lemmikit xbox versiossa saada hevosen lemmikiksi?

    • Ei, ainoastaan PC versiossa.

      • Sims lemmikit <3

        Hei tietääkö joku mistä saisi mahdollisesti ladattua hevosille uusia juttuja esim loimia, satuloita, suitsia, erilaisia harjoja (ihan siis hrvosen päässä kiinni olevia), hevosten häntiä ja jopa värejä/kuvioita? :) kiitos jos joku minulle jonkun paikan linkkaisi:D


      • Rosma
        Sims lemmikit <3 kirjoitti:

        Hei tietääkö joku mistä saisi mahdollisesti ladattua hevosille uusia juttuja esim loimia, satuloita, suitsia, erilaisia harjoja (ihan siis hrvosen päässä kiinni olevia), hevosten häntiä ja jopa värejä/kuvioita? :) kiitos jos joku minulle jonkun paikan linkkaisi:D

        Ainakin täältä: http://lakesidesaddlery.weebly.com/


    • Sims lemmikit <3

      Kiitos Rosma!:) Mutta miten näitä pystyy lataamaan peliin?

      • tällänen vaan

        Mää tarvissin apuu siihen kun ostin eilen ton lemmikit lisäosan ps3 ja siinä ei pysty laittamaan kaulapantaa eikä muokkaamaan ns vartaloa... mitä pitäis tehä x(


    • Elzhukkala

      Sori jos tää ei nyt liity sun juttuun mut tiiätkö miten saa ne hienommat varusteet hepoille ku mulla ei oo niitä

    • katsukka__

      1.Voisitteko kirjottaa eri paikkoja mistä sais hevoselle liaää varusteita esim. Loimia, jalkasuojia jne.
      2.Ja onko mahollista lisää joku lemmikkikauppa
      Vastaisitteko nopeasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe