4.5M USD Jumalan todistaneelle.

kiva...

Amerikassa, Yhdysvalloissa ateistinen järjestö, en muista nimeä aloitti 2001 vuonna rahojen keruun sille ihmiselle joka on kykenveväinen todistamaan Jumalan olemassaolon, en muista minkä Jumalan, mutta kait se oli Kristinuskon, joku viikko on tässä aikaa, kun asiasta luin.

Se keruu 2001 oli enemmänkin monien yhdistysten liitto, halusivat kait enemmän yritystä, kun entiset palkinnot olivat pyörineet siinä parin tuhannen paikkeilla.

Mutta pottiin kertyy koko ajan lisää rahaa ja se on tällä hetkellä tuo 4.5M USD ja sinne saa lähetää lisää rahaa (min 5USD), itse lähitin kympin.

Jumalan todistaminen on kuiteskin käynyt aika vaikeaksi ja miten sitten kritiikkiin tulee niin puolet "todistamisyrityksistä", lähes puolet on ihan huuhaata Raamatulla yrittämistä ja jos sitten tulee jotain hyvää se menee kuulemma paikalliseen osavaltioon, näitä toimipisteitä on monessa osavaltiossa.

Ja jos vuoteen 2015 ei ole tähän pystytty, luultavasti ei pystykkään kukaan, eihän olematonta voi todistaa, lähetetään se luultavasti 6M USD hyväntekeväisyyteen, luultavasti kehitysmaihin tai odottamaan seuraavaa luonnonkatastrofia.

Mutta onnea, jos sinulla on jotain niin lähetä ihmeessä, googleta niin saat lisää tietoa, luulisi olevan helppoa, kun teitä on monta sataa miljoonaa.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaneli-Matti

Kirkkoja ei kiinnosta osallistua tuollaiseen hölynpölyyn. Rahaa tulee muutenkin tarpeeksi.

Kaneli-Matti

• Kaneli-Matti

P.S: lisäisin että taidat olla työtön luuseri, ehkä eunukkikin, kun kirjoittelet täällä tähän aikaan. Hanki työ kuten minä, niin voit kirjoitella täällä tähän aikaan vai miten se meni.

Kaneli-Matti

• Kaneli-Matti kirjoitti:

P.S: lisäisin että taidat olla työtön luuseri, ehkä eunukkikin, kun kirjoittelet täällä tähän aikaan. Hanki työ kuten minä, niin voit kirjoitella täällä tähän aikaan vai miten se meni.

Kaneli-Matti

Paraskin sanomaan, kunnet itse arvosta työntekemistä työaikana!

Työttömät ovat kuule työttömiä vain sen takia että kristityt on kapitalisteja eikä mistään muusta syystä. Kristityt uskovat markkinatalouteen!

Työantajasiko antaa sinun roikkua klo 12:36 netissä, mikäli olet kerran töissä? eikö työpaikka ole työntekemistä varten eikä netissä kirjoittelua varten?

Onko aloittaja sinusta ainut työtön Suomessa, jos on edes työtön?

• ...

Kertoo vain, että olematon se on, kun ei kukaan kerran pysty todistamaan :)

• meh.

Aika paljon rahaa... tuskimpa sitä kukaan saa kuiteskaan :D

• Yksipuolista

Ei millään pahalla, mutta onko tästä todella pakko tehdä PELKÄSTÄÄN ateistien palsta? Eikö se ole hiukan itsekästä teiltä?

Toki teistä on apua, koska varmaan suurin osa ihmisistä alkaa kääntymään kristinuskoon ihan teidän takianne.

On käynyt ilmi, minkälaisesta porukasta on kyse. Kaikille tuputtavat samaa ja turpiin tulee tai pää poikki, jos ei ole ateisti. Sen lisäksi vielä ylimielisyys, muiden määräily....tivaaminen. Ohhohoh. Jotensakin väkivaltaisten pakottajien oloisia. Minä ateisti ajattelen sinun puolestasi, niin sinun tarvitse enää ajatella. Holhoavaa. Huonokäytöksistä. Mutta kiitos avusta, kyllä lampaita on ihan hyvä ajaa Isän helmaan.

Vaadin ateistilta todisteet Jumalan olemassaolemattomuudesta.

• Tiedoksi vain.

Ai alkaa ihmiset kääntymään kristinuskoon sen takia, koska me tuputetaan teille ateismia? Jaa... se siitä Jumalan rakkaudesta.

Ihan tiedoksi vain, sinäkin olet ollut joskus ateisti.

Kukaan ei edes halua todistaa olemattomia asioia, niin kuin näette, tuotakaan rahapalkintoa ei ikinä tulla jakamaan.

• Mirka ...

"""Vaadin ateistilta todisteet Jumalan olemassaolemattomuudesta."""

Oletko kuullut että väitteen esittäjällä on todistevelvollisuus. PUUAAAAAAHHHHHHH ... HEH HEH HEH ....

Teidän uskisten pitäisi todistaa jumalanne todeksi. Tehän olette jo lähes 2000v väittäneet jumalaa todeksi mutta ette ole koskaan todistaneet yhtään mitään. Vainoharhaiset höpötyksenne eivät todista jumalaa todeksi.

• "Vaadin ateistilta todisteet Jumalan olemassaolemattomuudesta. "

Se on täysin yksinkertaista...ei ole näkynyt eikä kuulunut, joten ei ole olemassakaan. Onko ufoja olemassa?

• Toispuoleinen

Sanot: "Kaikille tuputtavat samaa ja turpiin tulee tai pää poikki, jos ei ole ateisti."
      Tämä kuulostaa enemmänkin jostain muusta yhteydestä tutulta....ai niin, sehän olikin tapa jolla kristinuskoa levitettiin!

"Minä ateisti ajattelen sinun puolestasi, niin sinun tarvitse enää ajatella."
      Niin, parempihan se on että raamattu kertoo kuinka sinun tulee toimia niin sinun ei tarvitse itse enää ajatella. Esim. kivitä homot ja polta noidat roviossa.

"Vaadin ateistilta todisteet Jumalan olemassaolemattomuudesta. "
      Vaadin sinulta todisteet, että juuri nyt pihallasi ei leiju näkymätön yksisarvinen. Jos et voi todistaa sitä, niin silloin minä olen väitteineni oikeassa.

Taisi tosin olla nimimerkki "Yksipuolinen" oikeasti ateisti, joka sarkasmin avulla tuli hauskuuttamaan lukijoita. :)

• heko heko.

Hei, jos olette niin varmoja jumalanne olemassaolosta niin siitä vaan, 4.5 milliä on jo käytännössä sinun taskussasi........ :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      261
      9328
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      314
      6504
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      69
      1513
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1361
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      88
      1157
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1141
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      983
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      828
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      726
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      718
    Aihe