Moro
Ei vissiin auto tykänny ensimmäisistä pakkasista ja lämmittimen puhallin lakkasi toimimasta. Eli lämpiää normaalisti mutta ei puhalla cabiinin puolelle.
Kovin kalliitta nuo puhaltimet ei näyttäisi olevan ja ei raaskisi huoltoonkaan viedä mutta yhtään en tiedä missä puhallin sijaitsee ja kuinka vaihdetaan?
Jollain jos tietoa ja neuvoa niin kiitollinen olisin!
Hitusen rupeaa kylmäksi mennä kelit ajella ilman puhallinta
Cordoba lämmittimen puhallin rikki, apua!
6
3726
Vastaukset
- Ch
Moi vaan.
En tuota Seatin lämmityssysteemiä tunne, mutta kokeilepas puhaltimen toimintaa jokaisella nopeudella.
Vikana saattaisi olla puhallusnopeuden säätimessä olevan vastusjutun hämminki.
Jos puhallus toimii suurimmalla nopeudella, niin säätimestä saattaa vika löytyä ja jos ei, niin puhallin itsessään tai sen sulake tms.
Toivottavasti pääset näillä eväillä alkuun.- Avun tarpeessa
Juu testattu on kaikki nopeudet sun muut vivut, ei pelitä missään asennossa. Sulake myös kunnossa, chekattu sekin. Ja jostain luin että jos noissa vastuksissa mitä ehottelit niin vikaa nii sotkis myös jotain muita sähköjä (en tiiä miten, en oo sähköinsinööri :D) mutta kaikki muut sähkövermeet toimii niinku pitääki.
Eli ongelma minun järjen juoksulla pitäs löytyy itte puhaltimesta.
Toivon mukaan joku tietää kertoo mistä semmonen värkki löytyy ja vähän sen anatomiaa tarkentas :D - 3+5
Avun tarpeessa kirjoitti:
Juu testattu on kaikki nopeudet sun muut vivut, ei pelitä missään asennossa. Sulake myös kunnossa, chekattu sekin. Ja jostain luin että jos noissa vastuksissa mitä ehottelit niin vikaa nii sotkis myös jotain muita sähköjä (en tiiä miten, en oo sähköinsinööri :D) mutta kaikki muut sähkövermeet toimii niinku pitääki.
Eli ongelma minun järjen juoksulla pitäs löytyy itte puhaltimesta.
Toivon mukaan joku tietää kertoo mistä semmonen värkki löytyy ja vähän sen anatomiaa tarkentas :DTakavuosina mulla oli sama ongelma Alteassa. VW-autojen merkkihuoltoliikkeessa oltiin vaihtamassa lämmityslaitetta, todettiin sen maksavan n 400 euroa. Sanoin, sttä siitä vaan, se menee takuuseen.
Tämän kuultuaan yllättäen vika löytyikin palaneesta sulakkeesta. Itse lämmityspuolen sulake on sama kuin pissapojan lämmityssulake. Tämä ei mulle selvinnyt ohjekirjasta. Puhaltimen sulake oli mullakin kunnossa. Pikakorjauksena ennen varsinaista huoltoa tehtiin niin, että pissäpojan lämmitys poistettiin apukuskin puolelta, jolloin homma korjaantui. Itse vika siis oli pissapojan lämmityslaitteessa oleva oikosulku.
Koko homma tehtiin takuuseen, joten ihan tarkkaan hintaa en tiedä. Muutamista kympeistä oli kuitenkin kyse.
- osssss
Jäässäkin nuo välillä on.Saatko seatin lämpimään?
- nimimerkki10
Yleensä ne on hanskalokeron alapuolella. Koita irrotella sieltä muoveja niin luulisi löytyvän. Itse föönin hintaa en osaa arvioida. Omaan vanhaan Golfiini puhaltimen moottottori löytyi aikanaan Motonetistä 66 eurolla. Oli vielä Boschin tekele. Vanhasta piti ottaa ropelli ja jotain pikkusälää uuteen.
Ilmanvirtaus parani varmaan boforilla :D Että oli se vanha jo jumissa. - saasassasaas
Jäässä se vaan on, laita sisätilan lämmitin jalkatilaan puhaltamaan tai vie auto lämpimään talliin, mulla tekee tota melko usein. sitten kun auto lämpeää sisältä nii alkaa puhallin toimimaan taas. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822