Palsta kuin raadonhimoiset hyeenat

hyeenat rumia

Tulee eittämättä mieleen luontofilmit ja raatoja repivät hyeenalaumat.

17

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä Eppäile

Selaista on kirkkohistoriakin.

• AntiChrisu

Hyeenat ovat kauniita kissaeläimiä.

Kirkko vaikuttaa todellakin raadolta (ainakin se haisee siltä)
      ja mielikuva on aika oikea, ateistit repivät kirkkoa totuudella kuin hyeenalaumat
      ja jos tämä ei riitä niin äärikristityt ovat kuin korppikotkat nokkimassa silmiä.

• on she khumma

Ja niinko nää libulaarit on yrittänyt täällä olla mielin kielin. Ja ei vaan auta. Hyeenat repii sen viimeisenkin nivelen.

• C'est la vie

Sanopa muuta.

Raadollista on ihmiselämä. Sitten vielä ihmetellään, mihin tarvitsemme sovitusta.

Ehkäpä nykyajan ihminen näkee itsensä suloisena kissanpentuna.

• Narsisti

Höpsis, täällähän on käynyt vain suloisia kissanpentuja.

• Narsisti
        Narsisti kirjoitti:

Höpsis, täällähän on käynyt vain suloisia kissanpentuja.

Mitä ihmettä sinä puhut, C'est la vie, minähän OLEN suloinen kissanpentu.

• Narsisti
        Narsisti kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä puhut, C'est la vie, minähän OLEN suloinen kissanpentu.

Kai täytyy hakata ne, kun väittävät tuollaista. MINÄ OLEN SULOINEN KISSANPENTU.

Minä saan raivokohtauksen kun minua vastustetaan. MInä, minä , minä...

• I agree.

• ??

Itsehän provosoitte,onko kuolleiden kidutus jotenkin kauniinpaa,kuin saaliseläinten
      käytös?.
      Ollakseen kaikkivaltias se täytyy todistaa kansanmurhilla,että tietävät millainen on
      Aabrahamin Iisakin ja Jaakobin Jumala.

• Ketkä raadonhomoiset tappoi ei-uskovia aikoinaan, jollei alkanut uskomaan? Saman tulisi jatkua näköjään vieläkin, kun uskova on oikeassa ja muut väärässä.

• Illuusio hyvyydestä?

Raadonhimoiset olisivat tappaneet toisiaan joka tapauksessa. Ei uskonto sitä raadonhimoa aiheuta, vaan ihmiset ovat ja silloin vasta olivatkin raadonhimoisia. Roomalaiset olivat väkivaltaisia ja sanoivat muita barbaareiksi, että pitivät näitä vielä väkivaltaisempina. Ei kristinusko muuta hetkessä jotain raadollista joukkoa suloisiksi enkeleiksi.

Et taida tuntea historiaa etkä tiedä mitään kansainvaelluksista.

Se, että sinut on laitettu näin mukavaan paikkaan, jossa toistaiseksi raatelemme toisiamme vain sanoin ja silloin tällöin vain kunnon fyysistäkin väkivaltaa siellä täällä ja olet niin onnellinen, ettet ole elänyt sota-aikana, voi kiitä onneasi äläkä arvostele niitä, jotka syntyivät paljon vaikeimpiin aikoihin ja niitä, jotka tällä hetkelläkin ovat syntyneet paljon vaikeampiin oloihin. Mutta turhaanpa me tästä väittelemme. Kyyhkysiähän siellä vain olisi ollut ilman uskontoa, vähän niin kuin Stalinin aikana.

• Illuusio hyvyydestä? kirjoitti:

Raadonhimoiset olisivat tappaneet toisiaan joka tapauksessa. Ei uskonto sitä raadonhimoa aiheuta, vaan ihmiset ovat ja silloin vasta olivatkin raadonhimoisia. Roomalaiset olivat väkivaltaisia ja sanoivat muita barbaareiksi, että pitivät näitä vielä väkivaltaisempina. Ei kristinusko muuta hetkessä jotain raadollista joukkoa suloisiksi enkeleiksi.

Et taida tuntea historiaa etkä tiedä mitään kansainvaelluksista.

Se, että sinut on laitettu näin mukavaan paikkaan, jossa toistaiseksi raatelemme toisiamme vain sanoin ja silloin tällöin vain kunnon fyysistäkin väkivaltaa siellä täällä ja olet niin onnellinen, ettet ole elänyt sota-aikana, voi kiitä onneasi äläkä arvostele niitä, jotka syntyivät paljon vaikeimpiin aikoihin ja niitä, jotka tällä hetkelläkin ovat syntyneet paljon vaikeampiin oloihin. Mutta turhaanpa me tästä väittelemme. Kyyhkysiähän siellä vain olisi ollut ilman uskontoa, vähän niin kuin Stalinin aikana.

Se, että nykyaikana pohditaan paljon historiaa ja se otetaan nykyisyyden ja tulevaisuuden vertailupohjaksi on todellakin niin ettei ihminen tiedosta omaa olemassa oloaan todeksi. Se, mitä on tapahtunut historiassa pitäisi eräiden ihmisten mukaan tapahtua nykyisinkin (konservatiivinen käsitys). Se on todella väärä tapa elää. Raamattu ei ole edes historiaa vaan siihen liittyy tarinaa, jota moni ei usko että se olisi historiaa eli todistettavasti sitä mennyttä aikaa. Miten Raamattu pystytään todistamaan elätyksi ajaksi vain sillä perusteella että se lukee Raamatussa, mutta ei missään muissa lähteissä?

Miksi historiasta uskovainen ei ota kantaa siihen, mitä ristiretkillä todellakin tapahtui? Siellä tapettiin lukuisia ihmisiä siksi koska eivät alkaneet uskomaan. Sekö oli sinusta oikein? Minusta ei! Ihmisille olisi pitänyt antaa silloinkin mahdollisuus valita mielestään oikeatapa elää kuin samanarvoistaa pakottamalla ihmisiä uskomaan.

• Illuusio hyvyydestä?
        ateisti1982 kirjoitti:

Se, että nykyaikana pohditaan paljon historiaa ja se otetaan nykyisyyden ja tulevaisuuden vertailupohjaksi on todellakin niin ettei ihminen tiedosta omaa olemassa oloaan todeksi. Se, mitä on tapahtunut historiassa pitäisi eräiden ihmisten mukaan tapahtua nykyisinkin (konservatiivinen käsitys). Se on todella väärä tapa elää. Raamattu ei ole edes historiaa vaan siihen liittyy tarinaa, jota moni ei usko että se olisi historiaa eli todistettavasti sitä mennyttä aikaa. Miten Raamattu pystytään todistamaan elätyksi ajaksi vain sillä perusteella että se lukee Raamatussa, mutta ei missään muissa lähteissä?

Miksi historiasta uskovainen ei ota kantaa siihen, mitä ristiretkillä todellakin tapahtui? Siellä tapettiin lukuisia ihmisiä siksi koska eivät alkaneet uskomaan. Sekö oli sinusta oikein? Minusta ei! Ihmisille olisi pitänyt antaa silloinkin mahdollisuus valita mielestään oikeatapa elää kuin samanarvoistaa pakottamalla ihmisiä uskomaan.

Olen kyllä huomannut, mitä teille on opetettu ristiretkistä koulussa. Minun aikanani opettajat ihan fiksusti totesivat, että ristiretket olivat myös usein pelkkää rahan- ym. himoa. Sitä teille ei ole huomattu tässä Räisäsen uskonnon opetuksessa ollenkaan mainita.

Sen lisäksi saa sen kuvan, että olette jääneet sinne historiaan. Teidän mielestä ristiretket yhä riehuvat ympärillä. Tämän takia kirkko pitääkin sitten lopettaa. En näe tällaista ajattelua loogisena.

Tämän enempää en ala tästä keskustelemaan, koska vähän niin kuin moni muukin aihe täällä, siitä on jankutettu aamusta iltaan. Ei ole pitkäjännitteisyyttä jankuttaa aina vain samaa aihetta. Elämä on niin monipuolista ja aiheet niin monipuolisia, erityisesti kristinuskossa. Minulla on vieläkin ajatuksenvapaus Suomessa, voin esim. olla kiinnostunut jostain aiheesta ja jopa päättää ihan itse, mikä minua kiinnostaa milloinkin.

• Illuusio hyvyydestä? kirjoitti:

Olen kyllä huomannut, mitä teille on opetettu ristiretkistä koulussa. Minun aikanani opettajat ihan fiksusti totesivat, että ristiretket olivat myös usein pelkkää rahan- ym. himoa. Sitä teille ei ole huomattu tässä Räisäsen uskonnon opetuksessa ollenkaan mainita.

Sen lisäksi saa sen kuvan, että olette jääneet sinne historiaan. Teidän mielestä ristiretket yhä riehuvat ympärillä. Tämän takia kirkko pitääkin sitten lopettaa. En näe tällaista ajattelua loogisena.

Tämän enempää en ala tästä keskustelemaan, koska vähän niin kuin moni muukin aihe täällä, siitä on jankutettu aamusta iltaan. Ei ole pitkäjännitteisyyttä jankuttaa aina vain samaa aihetta. Elämä on niin monipuolista ja aiheet niin monipuolisia, erityisesti kristinuskossa. Minulla on vieläkin ajatuksenvapaus Suomessa, voin esim. olla kiinnostunut jostain aiheesta ja jopa päättää ihan itse, mikä minua kiinnostaa milloinkin.

Ei ristiretket ole jääneet päälle van se lähetystyö jolla tahdotaan päästä ihmisen pään sisään kertomaan, kuinka väärässä he ovat jos eivät usko!

Kuka on sanonut kirkon lopettamisesta jotakin. Sitä ei sekularismi tee, vaikka kuinka itkisit ja polkisit. Vaikuttaisi siltä, ettet tiedä mitä tarkoittaa sekularismi, etkä välitä siitä tietääkään.

"Elämä on niin monipuolista ja aiheet niin monipuolisia, erityisesti kristinuskossa"

Kenelle on ja kenelle ei! Joillekin elämä on niin monipuolista ja aiheet niin monipuolisia, erityisesti islamin uskossa.

"Minulla on vieläkin ajatuksenvapaus Suomessa, voin esim. olla kiinnostunut jostain aiheesta ja jopa päättää ihan itse, mikä minua kiinnostaa milloinkin."

Harvoinpa Suomessa voit uskontoasi valita! se valitaan useasti puolestasi.

• Joskus naurattaa

Raadonhomoiset ;) Hauska kirjoitusvirhe.

• ipph

Palstan uusi nimi on siis hyeenat käykää kirkon kimppuun

• AntiChrisu

En usko että me hyeenat tarvitsemme erillistä käskyä pullean kirkon kimppuun käymiseen.

Mutta paremminkin voisi olla näin että "Korppikotkat malttakaa mielenne kirkko ei ole vielä kuollut" vaikka palstan konservatiivisimmat korppikotkat jo nokkivatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9922
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      318
      7116
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      84
      1848
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      106
      1514
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1129
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      936
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      790
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe