Millainen paikka Muhos on elää?
No annas ku arvaan: työpaikat menee suhteilla, kylä juoruaa ja ilkeilee, juoppoja, hulluja, ristiinnussintaa jne?
-toivottavasti olen väärässä?
Muhos?
18
2362
Vastaukset
- suositus.
No minkä "alanmiehiä" itse olet,jos suurinpiirtein menet tuohon kategoriaan valitse Muhos.
- suosittelen
ka..mene asumaan kylmälän kylään että pääjäähdytys pelaa.
suomen pisin kyläkin vielä...ja niin pätevää porukkaa jotta----- - en oo varma
Oisko Pyhäjärvi mitään alemmas ei muualla Suomessa pääse.
- Paska pitäjä
Ristiinnussintaa,KYLLÄ, ja jäljet näkyy. Koivikon pellolle ja Anttilaan nousee taloja näille pienen piirin sisällä sukurutsaajille. Työpaikat menee Tk;ssa suhteilla, mutta Topilaan ja Pokolle pääsee muitakin työpaikkakiusatuiksi.
- muhokselta heipat
No mitäs Muhoksella: suunnilleen toinen tai kolmas teinirakkaus (serkku) laitetaan paksuksi ja sen kanssa laitetaan talo minnekäs muualle kuin Muhokselle.
Koulukiusaamista jne. Että tervetulloo jos enää kiinnostaa, - HuonoMesta
Asuinympäristönä ei hullumpi mutta ihmiset Muhoksella on mitä on.
Ei kaikki mutta moni. - Ihan ok
Oon jostain syystä tykänny asua Muhoksella. En ole täältä kotoisin. Ei toki haittais jos matka Ouluun ois kymmenen kilsaa lyhkäsempi ja asukkaita pari tuhatta enemmän. Mutta ei tämä sentään mikään Utajärvi ole, jossa meikä ahistuisi tosissaan.
- hah.
Itse ahistuisin Muhoksella, Utajärvellä voisin hyvin asua.
- MuhosVillage
Samat naamat aina baareissa junttimeininkeineen.
Juorutaan ja petetään puolisoitaan ympäri kyliä.
Tiedän useammankin kulissiliiton missä päälle päin hyvältä näyttää asiat mutta todellisuus jotain aivan muuta.- Iso poeka
Onko täällä naisia ollenkaan ei vissiin ole.
- Kaunis pitäjä
Riippuu baarista. Pikkubaareissa käy samat spurgut. Muuten Muhoksen iltaelämää tulee monikin viettämään aika kaukaa. Se on hyvä. Uusia kasvoja on mukava nähä täällä. Muhoksella on paljon hyvää, mutta paikallisissa on paljon ikäviä puolia. Riidat vaan jatkuvat kunnassa. Kivat ihmiset jää helposti huomaamatta, kun keljut tyypit vaikuttavat yleiseen ilmapiiriin v-mäisesti. On täällä siis mukaviakin ihmisiä.
- Pikku poeka
Ei kannata muuttaa Muhokselle.Kateellisia ristiinnussijoita löytyy pitäjältä.
- L neg.
Ja L porukkaa.
- pois2
L neg. kirjoitti:
Ja L porukkaa.
Ja yks hullu lapinakka.
- vanhempi muoriko?
kuka se lapinakka on?
- riippuu haluistasi
Kauniit maisemat, on lukio ja ammattikoulu, uimahalli ja toimintaa ja harrastuspiirejä niin paljon kuin itse haluaa osallistua. Pikkumatka Rokualle hiihtelemään tai patikoimaan sekä toiseensuuntaan kaupungille jos haluaa isommille ostoksille tai tansseihin.
Lentokentällekään ei ole kuin kolmenvartinmatka. Ja junakin pysähtyy. - nii
resiinallako meinasit lentokentälle? kyllä puoleen tuntiin autolla pääsee
- riippuu haluistasi
No kyllä sinne Kylmälänkylän takaa pääkallokelillä ja ruuhka-aikaan menee kolmevarttia kun pitää käydä tankillakin välillä sekä varata aikaa renkaan vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708