Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Muhos?

Kotikylää hakemassa

Millainen paikka Muhos on elää?

No annas ku arvaan: työpaikat menee suhteilla, kylä juoruaa ja ilkeilee, juoppoja, hulluja, ristiinnussintaa jne?
-toivottavasti olen väärässä?

18

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suositus.

      No minkä "alanmiehiä" itse olet,jos suurinpiirtein menet tuohon kategoriaan valitse Muhos.

    • suosittelen

      ka..mene asumaan kylmälän kylään että pääjäähdytys pelaa.
      suomen pisin kyläkin vielä...ja niin pätevää porukkaa jotta-----

    • en oo varma

      Oisko Pyhäjärvi mitään alemmas ei muualla Suomessa pääse.

    • Paska pitäjä

      Ristiinnussintaa,KYLLÄ, ja jäljet näkyy. Koivikon pellolle ja Anttilaan nousee taloja näille pienen piirin sisällä sukurutsaajille. Työpaikat menee Tk;ssa suhteilla, mutta Topilaan ja Pokolle pääsee muitakin työpaikkakiusatuiksi.

    • muhokselta heipat

      No mitäs Muhoksella: suunnilleen toinen tai kolmas teinirakkaus (serkku) laitetaan paksuksi ja sen kanssa laitetaan talo minnekäs muualle kuin Muhokselle.
      Koulukiusaamista jne. Että tervetulloo jos enää kiinnostaa,

    • HuonoMesta

      Asuinympäristönä ei hullumpi mutta ihmiset Muhoksella on mitä on.
      Ei kaikki mutta moni.

    • Ihan ok

      Oon jostain syystä tykänny asua Muhoksella. En ole täältä kotoisin. Ei toki haittais jos matka Ouluun ois kymmenen kilsaa lyhkäsempi ja asukkaita pari tuhatta enemmän. Mutta ei tämä sentään mikään Utajärvi ole, jossa meikä ahistuisi tosissaan.

      • hah.

        Itse ahistuisin Muhoksella, Utajärvellä voisin hyvin asua.


    • MuhosVillage

      Samat naamat aina baareissa junttimeininkeineen.
      Juorutaan ja petetään puolisoitaan ympäri kyliä.
      Tiedän useammankin kulissiliiton missä päälle päin hyvältä näyttää asiat mutta todellisuus jotain aivan muuta.

      • Iso poeka

        Onko täällä naisia ollenkaan ei vissiin ole.


      • Kaunis pitäjä

        Riippuu baarista. Pikkubaareissa käy samat spurgut. Muuten Muhoksen iltaelämää tulee monikin viettämään aika kaukaa. Se on hyvä. Uusia kasvoja on mukava nähä täällä. Muhoksella on paljon hyvää, mutta paikallisissa on paljon ikäviä puolia. Riidat vaan jatkuvat kunnassa. Kivat ihmiset jää helposti huomaamatta, kun keljut tyypit vaikuttavat yleiseen ilmapiiriin v-mäisesti. On täällä siis mukaviakin ihmisiä.


    • Pikku poeka

      Ei kannata muuttaa Muhokselle.Kateellisia ristiinnussijoita löytyy pitäjältä.

      • L neg.

        Ja L porukkaa.


      • pois2
        L neg. kirjoitti:

        Ja L porukkaa.

        Ja yks hullu lapinakka.


    • vanhempi muoriko?

      kuka se lapinakka on?

    • riippuu haluistasi

      Kauniit maisemat, on lukio ja ammattikoulu, uimahalli ja toimintaa ja harrastuspiirejä niin paljon kuin itse haluaa osallistua. Pikkumatka Rokualle hiihtelemään tai patikoimaan sekä toiseensuuntaan kaupungille jos haluaa isommille ostoksille tai tansseihin.
      Lentokentällekään ei ole kuin kolmenvartinmatka. Ja junakin pysähtyy.

    • nii

      resiinallako meinasit lentokentälle? kyllä puoleen tuntiin autolla pääsee

      • riippuu haluistasi

        No kyllä sinne Kylmälänkylän takaa pääkallokelillä ja ruuhka-aikaan menee kolmevarttia kun pitää käydä tankillakin välillä sekä varata aikaa renkaan vaihtoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe