Maanpetturit liittivät meidät aikoinaan Euroopan Unioniin maamme perustuslakien vastaisesti. Kohta nousevat valtionlainojemme korot sen seurauksena, kenties tuntuvastikin. Jos ei syyllisiä saada legitiimisti vastuuseen teoistaan, olisiko kansalla vihdoinkin paikka ottaa valta takaisin itselleen ja langettaa rangaistukset syyllisille "kenttäoikeudessa" ankarimman kautta?
Maanpetturit
8
122
Vastaukset
- No mutta
Tuoltahan voi valita....
Törkeä maanpetos on maanpetoksen törkeä tekomuoto, josta tuomitaan vankeutta vähintään neljä vuotta ja enintään elinkautinen vankeusrangaistus. Maanpetoksen tekee törkeäksi se, että siinä
aiheutetaan vaara valtakunnan tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi taikka
muutoin aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa
ja rikos on kokonaisuutena arvostellen törkeä.
Yritys on rangaistava.
Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantaminen, jossa yritetään väkivaltaa tai ulkomaiden painostusta käyttäen saattaa Suomi tai maan osa vieraan valtion alaisuuteen taikka antaa itsenäisyys osalle valtakuntaa. Ollakseen rangaistava teon on oltava sellainen, että sillä on todellinen onnistumisen mahdollisuus. Rangaistusasteikko on 1–10 vuotta vankeutta, yritys on rangaistava.
jne.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanpetos - Isoisä 70v
Enemmistö kuitenkin on sitä mieltä, että pikkasen raotetaan rajoja länteen päin kun siihen saatiin mahdolisuus. Että eläminen parantuisi kuten on tapahtunutkin , kun emme enää ole Venäjän hyväntahtoisuuden varassa.
Mutta vielä näyttää näillä palstoilla länsiliittoutumista vastustavia kommareitakin liikkuvan.- Enemmistö?
Se on hieman monipiippuinen asia, nythän valtamedia on käytännössä aivopessyt propagandalla kansalaisia jo vuosia EU-myönteisiksi, mutta entä jos heille kerrottaisiin tosiasioita?
"Helsingin Sanomien teettämän tuoreen kyselyn mukaan yli 60 prosenttia
suomalaisista kannattaa EU-jäsenyyttä ja euroa. Vain 28 prosenttia haluaa
kyselyn mukaan luopua eurosta. Sitä, vastaako kyselyn tulos todellisuutta,
sopii epäillä.
Iltalehden nettikyselyssä tammikuussa 2011 kysyttiin "Pitäisikö Suomessa
siirtyä takaisin markkoihin?". Vastaajia oli yli 35 000 ja heistä 75 prosenttia
kannatti markkaan palaamista. Vastaavia tuloksia on nettikyselyissä ollut
muitakin. Olin itse joitakin aikoja sitten erään tv-kanavan yö-chatin vieraana ja
ohjelman aikana saivat katsojat puhelimitse vastata kysymykseen "Pitäisikö
Suomen erota EU:sta?". Vastaajia oli noin 1500 ja heistä 78 prosenttia
kannatti Suomen eroamista EU:sta.
Eurosta ja EU:sta eroamista kannattavien määrä on suurella varmuudella
25-80 prosentin välillä. Jos kansalaiset saavat monipuolista informaatiota
siitä, mitä eurosta ja EU:sta luopuminen tarkoittaa, on jokseenkin varmaa,
että enemmistö kannattaa sekä eurosta että EU-jäsenyydestä luopumista.
Tätä arviota tukevat eurobarometrin tulokset, joiden mukaan noin 70
prosenttia suomalaisista haluaa, että tärkeimmät asiat päätetään Suomessa."
http://anttipesonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/92503-kuka-pelkaa-suoraa-kansanvaltaa - NR 3
Enemmistö? kirjoitti:
Se on hieman monipiippuinen asia, nythän valtamedia on käytännössä aivopessyt propagandalla kansalaisia jo vuosia EU-myönteisiksi, mutta entä jos heille kerrottaisiin tosiasioita?
"Helsingin Sanomien teettämän tuoreen kyselyn mukaan yli 60 prosenttia
suomalaisista kannattaa EU-jäsenyyttä ja euroa. Vain 28 prosenttia haluaa
kyselyn mukaan luopua eurosta. Sitä, vastaako kyselyn tulos todellisuutta,
sopii epäillä.
Iltalehden nettikyselyssä tammikuussa 2011 kysyttiin "Pitäisikö Suomessa
siirtyä takaisin markkoihin?". Vastaajia oli yli 35 000 ja heistä 75 prosenttia
kannatti markkaan palaamista. Vastaavia tuloksia on nettikyselyissä ollut
muitakin. Olin itse joitakin aikoja sitten erään tv-kanavan yö-chatin vieraana ja
ohjelman aikana saivat katsojat puhelimitse vastata kysymykseen "Pitäisikö
Suomen erota EU:sta?". Vastaajia oli noin 1500 ja heistä 78 prosenttia
kannatti Suomen eroamista EU:sta.
Eurosta ja EU:sta eroamista kannattavien määrä on suurella varmuudella
25-80 prosentin välillä. Jos kansalaiset saavat monipuolista informaatiota
siitä, mitä eurosta ja EU:sta luopuminen tarkoittaa, on jokseenkin varmaa,
että enemmistö kannattaa sekä eurosta että EU-jäsenyydestä luopumista.
Tätä arviota tukevat eurobarometrin tulokset, joiden mukaan noin 70
prosenttia suomalaisista haluaa, että tärkeimmät asiat päätetään Suomessa."
http://anttipesonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/92503-kuka-pelkaa-suoraa-kansanvaltaaÄlkää uskoko Gallupeihin ne ovat EU kiihkoilioiden käskyläisiltään tilaamia.Niinkuin Soini sanoi "yhtään ääntä ei ole vielä annettu".
Odotellaan rauhassa ja mennään sitten uurnille kirjoittamaan Nro 3 se on ääni suomelle.
- Ei mahdoton.
On käynyt mielessä onko nämä Pielderbergin " tavallisessa kansalaisfoorumissa" käyneet aivan aikuisten oikeasti aivopesussa. Juntattu päähän jälkihypnoosilla tehtäväksi nämä vain yhtä ihmisryhmää suosivat asiat? Tämä meno on jo sillä mallilla, että tämäkään mahdollisuus ei ole pois suljettu.
- muorienmuori
Noista gallupeista ei ole mihinkään, jos kysytään haluatko markan takaisin en
välttämättä halua, rahan nimellähän ei ole niin suurta merkitystä ja olemme
tottuneet jo euroon, niin kalliiksi kun kaikki muuttuikin.
Mutta jos kysytään haluanko euron säilyttääkseni maksaa miljardien edstä muiden
euromaiden velkoja niin en missään tapauksessa siihen suostuisi, kukaan ei vain kysy koska sitä vastausta ei haluta.
En ymmärrä tuota jatkuvaa vertailua itä vai länsi, minä kannatan yhteistyötä molem-
piin suuntiin, mutta itsenäisenä valtiona.- TOTTA
OLEN SAMAA MIELTÄ JA SOINI EDUSTAA NÄITÄ TAVOITTEITA
- Känsainvälinenoikeus
Ote Sotilasvalasta. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tahi maan yhteiskuntajärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa. EU:hun liittyminen tarkoitti juuri tätä. Joten ilmoitan tapahtuneesta..toistamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592