Maanpetturit

7+13

Maanpetturit liittivät meidät aikoinaan Euroopan Unioniin maamme perustuslakien vastaisesti. Kohta nousevat valtionlainojemme korot sen seurauksena, kenties tuntuvastikin. Jos ei syyllisiä saada legitiimisti vastuuseen teoistaan, olisiko kansalla vihdoinkin paikka ottaa valta takaisin itselleen ja langettaa rangaistukset syyllisille "kenttäoikeudessa" ankarimman kautta?

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta

      Tuoltahan voi valita....

      Törkeä maanpetos on maanpetoksen törkeä tekomuoto, josta tuomitaan vankeutta vähintään neljä vuotta ja enintään elinkautinen vankeusrangaistus. Maanpetoksen tekee törkeäksi se, että siinä

      aiheutetaan vaara valtakunnan tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi taikka
      muutoin aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa

      ja rikos on kokonaisuutena arvostellen törkeä.

      Yritys on rangaistava.

      Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantaminen, jossa yritetään väkivaltaa tai ulkomaiden painostusta käyttäen saattaa Suomi tai maan osa vieraan valtion alaisuuteen taikka antaa itsenäisyys osalle valtakuntaa. Ollakseen rangaistava teon on oltava sellainen, että sillä on todellinen onnistumisen mahdollisuus. Rangaistusasteikko on 1–10 vuotta vankeutta, yritys on rangaistava.

      jne.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanpetos

    • Isoisä 70v

      Enemmistö kuitenkin on sitä mieltä, että pikkasen raotetaan rajoja länteen päin kun siihen saatiin mahdolisuus. Että eläminen parantuisi kuten on tapahtunutkin , kun emme enää ole Venäjän hyväntahtoisuuden varassa.
      Mutta vielä näyttää näillä palstoilla länsiliittoutumista vastustavia kommareitakin liikkuvan.

      • Enemmistö?

        Se on hieman monipiippuinen asia, nythän valtamedia on käytännössä aivopessyt propagandalla kansalaisia jo vuosia EU-myönteisiksi, mutta entä jos heille kerrottaisiin tosiasioita?

        "Helsingin Sanomien teettämän tuoreen kyselyn mukaan yli 60 prosenttia
        suomalaisista kannattaa EU-jäsenyyttä ja euroa. Vain 28 prosenttia haluaa
        kyselyn mukaan luopua eurosta. Sitä, vastaako kyselyn tulos todellisuutta,
        sopii epäillä.

        Iltalehden nettikyselyssä tammikuussa 2011 kysyttiin "Pitäisikö Suomessa
        siirtyä takaisin markkoihin?". Vastaajia oli yli 35 000 ja heistä 75 prosenttia
        kannatti markkaan palaamista. Vastaavia tuloksia on nettikyselyissä ollut
        muitakin. Olin itse joitakin aikoja sitten erään tv-kanavan yö-chatin vieraana ja
        ohjelman aikana saivat katsojat puhelimitse vastata kysymykseen "Pitäisikö
        Suomen erota EU:sta?". Vastaajia oli noin 1500 ja heistä 78 prosenttia
        kannatti Suomen eroamista EU:sta.

        Eurosta ja EU:sta eroamista kannattavien määrä on suurella varmuudella
        25-80 prosentin välillä. Jos kansalaiset saavat monipuolista informaatiota
        siitä, mitä eurosta ja EU:sta luopuminen tarkoittaa, on jokseenkin varmaa,
        että enemmistö kannattaa sekä eurosta että EU-jäsenyydestä luopumista.
        Tätä arviota tukevat eurobarometrin tulokset, joiden mukaan noin 70
        prosenttia suomalaisista haluaa, että tärkeimmät asiat päätetään Suomessa."

        http://anttipesonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/92503-kuka-pelkaa-suoraa-kansanvaltaa


      • NR 3
        Enemmistö? kirjoitti:

        Se on hieman monipiippuinen asia, nythän valtamedia on käytännössä aivopessyt propagandalla kansalaisia jo vuosia EU-myönteisiksi, mutta entä jos heille kerrottaisiin tosiasioita?

        "Helsingin Sanomien teettämän tuoreen kyselyn mukaan yli 60 prosenttia
        suomalaisista kannattaa EU-jäsenyyttä ja euroa. Vain 28 prosenttia haluaa
        kyselyn mukaan luopua eurosta. Sitä, vastaako kyselyn tulos todellisuutta,
        sopii epäillä.

        Iltalehden nettikyselyssä tammikuussa 2011 kysyttiin "Pitäisikö Suomessa
        siirtyä takaisin markkoihin?". Vastaajia oli yli 35 000 ja heistä 75 prosenttia
        kannatti markkaan palaamista. Vastaavia tuloksia on nettikyselyissä ollut
        muitakin. Olin itse joitakin aikoja sitten erään tv-kanavan yö-chatin vieraana ja
        ohjelman aikana saivat katsojat puhelimitse vastata kysymykseen "Pitäisikö
        Suomen erota EU:sta?". Vastaajia oli noin 1500 ja heistä 78 prosenttia
        kannatti Suomen eroamista EU:sta.

        Eurosta ja EU:sta eroamista kannattavien määrä on suurella varmuudella
        25-80 prosentin välillä. Jos kansalaiset saavat monipuolista informaatiota
        siitä, mitä eurosta ja EU:sta luopuminen tarkoittaa, on jokseenkin varmaa,
        että enemmistö kannattaa sekä eurosta että EU-jäsenyydestä luopumista.
        Tätä arviota tukevat eurobarometrin tulokset, joiden mukaan noin 70
        prosenttia suomalaisista haluaa, että tärkeimmät asiat päätetään Suomessa."

        http://anttipesonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/92503-kuka-pelkaa-suoraa-kansanvaltaa

        Älkää uskoko Gallupeihin ne ovat EU kiihkoilioiden käskyläisiltään tilaamia.Niinkuin Soini sanoi "yhtään ääntä ei ole vielä annettu".
        Odotellaan rauhassa ja mennään sitten uurnille kirjoittamaan Nro 3 se on ääni suomelle.


    • Ei mahdoton.

      On käynyt mielessä onko nämä Pielderbergin " tavallisessa kansalaisfoorumissa" käyneet aivan aikuisten oikeasti aivopesussa. Juntattu päähän jälkihypnoosilla tehtäväksi nämä vain yhtä ihmisryhmää suosivat asiat? Tämä meno on jo sillä mallilla, että tämäkään mahdollisuus ei ole pois suljettu.

    • muorienmuori

      Noista gallupeista ei ole mihinkään, jos kysytään haluatko markan takaisin en
      välttämättä halua, rahan nimellähän ei ole niin suurta merkitystä ja olemme
      tottuneet jo euroon, niin kalliiksi kun kaikki muuttuikin.
      Mutta jos kysytään haluanko euron säilyttääkseni maksaa miljardien edstä muiden
      euromaiden velkoja niin en missään tapauksessa siihen suostuisi, kukaan ei vain kysy koska sitä vastausta ei haluta.
      En ymmärrä tuota jatkuvaa vertailua itä vai länsi, minä kannatan yhteistyötä molem-
      piin suuntiin, mutta itsenäisenä valtiona.

      • TOTTA

        OLEN SAMAA MIELTÄ JA SOINI EDUSTAA NÄITÄ TAVOITTEITA


    • Känsainvälinenoikeus

      Ote Sotilasvalasta. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tahi maan yhteiskuntajärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa. EU:hun liittyminen tarkoitti juuri tätä. Joten ilmoitan tapahtuneesta..toistamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe