edustan toden totta tähtimerkkiä erittäin kuvaavasti! Olen vapautta rakastava ja omia polkujani kulkeva sosiaalinen ja henkisiä arvoja pohdiskeleva mutta nautintoja arvostava naiseläjä! Edustatteko tekin kunniakkaasti tähtimerkkejänne?
Olen pesunkestävä jousimies
16
65
Vastaukset
- Taurusss
Olen prikulleen samanluonteinen kuin sinä! -vaikka olenkin härkä. ;)
Vähemmän sosiaalisena, vapautta rakastavana. Henkisiä arvoja jopa toteuttavana, kotifilosofina. Matkustelevana, elävänä ia olevana jousimiehenä :)))))))))
Kyllä.Et Sinä kunnon härkä ole.
Härkä on itsepäinen ja uppiniskainen, maallista mammonaa keräävä hamstraaja.
Tykkää kulkea vastamäkiä, silloin voi katsoa ylöspäin.
Myötämäet kauhistuttaa, ne kannattaa mennä takaperin, silloin voi katsoa ylöspäin.
Nautiskelussa on tärkeämpää määrä kun laatu.- Taurusss
k-kotton kirjoitti:
Tämä oli Taurusss,elle 20. 34
Olen minä härkä (24/2), mutten härkämäinen. ;)
Tuo jousimies kuulostaa olevan lähempänä minua...vaikken olekaan liioitellun sosiaalinen enkä jaksa aina nuita henkisiä arvojakaan pohdiskella. :)
Jos minä sitten olen sarvekas jousimies! - Taurusss
Taurusss kirjoitti:
Tuo jousimies kuulostaa olevan lähempänä minua...vaikken olekaan liioitellun sosiaalinen enkä jaksa aina nuita henkisiä arvojakaan pohdiskella. :)
Jos minä sitten olen sarvekas jousimies!...siis 24/4! (Vuotta en nyt tähän hätään muista)
Taurusss kirjoitti:
Jos minä sitten olen sarvekas jousimies!Haa, minä sain lahjaksi härkä-kirjan.
Sinä on Härkä-nainen on hieno nainen. Käyttäytyy tyynesti ja miellyttävästi.
Näyttää siistiltä ja naiselliselta ja tuoksuu vastasilitetyltä ja parfymoidulta.
Sitten täällä lukee. "Hillityinkin härkä-daami saa sonnimaisen raivokohtauksen, jos huomaa olevansa ikeessä yksinään".
Se on pitkä tarina monta sivua, En ole ennen tuota härkä-naisen horoskooppia lukenut , mutta hauska kuvaus. Todella hauska.
Minulle luettiin synttäreillä härkä-miehen horoskooppi samasta kirjasta.
Huu, haa touhua!
Joskus menneisyydessä olisi siittämisen, kantamisen ja synnytyksen ajankohdilla saattanut olla merkitystä vuodenaikojen mukaan vaihtuvista ravinto-olosuhteista johtuen?
Ehkä?
En näe että aikoihin olisi ollut mitään loogista perustetta koko tähtimerkkimagialle!
Edustan kunniakkaasti itseäni!
Omasta mielestäni.Musta moni huuhaa on hauskaa.
Olen monessa paikassa itseni nimennyt huuhaa ihmiseksi.
Esim. töissä kun juttelen jonkun ihmisen kanssa monistakin huuhaan alle laitetuista asioista ja joku toinen tulee kysymään mistä te puhuitte, vastattuani: no vaan noista huuhaa asioista niin heti ne tietää ettei ne jutut kiinnosta ja sen jälkeen ei tarvi sen kummemmin selitellä.
Huuhaaksi tunnustauminen on vapauttanut monessa paikassa.
Ja kannan huuhaan kruunua ylväänä, vaikkei kutsuttukaan tonne linnan juhliin :))
Mie olen ihan oma persoonani, en tarvitse roolimalleja horoskoopeista tai vastaavista.
- tii-na-...
jokainen meistä on oma persoonansa eikä roolimalleja tartte hakee ne vaan muovautuu mutta kerran työasioissa juttelin yhden edustajan kanssa ja jutut rupes rönsyileen sinne tänne ja vähän tonnekkin niinkun mulla yleensäkkin eikä menny kauaakaan kun huomasin että olisn voinu jutella yhtä hyvin itteni kanssa niin samanlainen tää vastapuoli oli kun minä ajatuksissaan teoissaan ja mielipiteissään piti ihan kysyä mikä hän on horoskoopissa yleensä en sitä kysele kuinka ollakkaan vastapäätä istui myös jousimies.
En edusta edes itseäni. Jos edustaisin, niin tekisin asioita pelkästään itselleni, enkä auttaisi ketään.
Oinas olen tähtimerkiltä ja kiinalaiselta Tiikeri. En edes tiedä millainen minun pitäisi olla, jotta voisin tähtimerkkiäni edustaa. Tunnen oinaita ja tiikereitä, enkä ole samanlainen kuin kukaan tuntemistani, enkä edes haluaisi olla kenekään kanssa samankaltainen.- tii-na-...
täällä kans samanlainen jousimies nainen pesunkestävä sellainen.
Oletkos varma? Nykyisin horoskooppimerkkejä on 13. Mä olen Käärmeenkantaja. Niin ja tiedoksi kaikille ne kaikki mhoroskooppimerkit ovat siirtyneet käärmeenkantajan vuoksi. Se on siis uusi horoskooppimerkki.
Tiedä kunniakkaasta.
Sieltä mielellään poimis ne mieluisat piirteet...
Vesimies -naisella kans ainakin tuo, että omaa vapautta tarvii, jottei ala ahistaa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805