Elikkäs autosta rikkoutui virtalukko, kukahan mahtais osata korjata ?? Ja ei kuitenkaan millään kalliilla hinnalla!
Mersun W124 virtalukon korjaus, tietääkö kukaan ?!
8
417
Vastaukset
- 124
Itse ostin ainakin romarilta vastaavaan autoon koko lukon, makso 50 e, itse piti irroittaa ja siihen tarvitaan kaksi rautatappia joilla lukkon lukitus vapautuu.
- viivakoodit
Kääntyykö avain vielä jos vika on avaimen takertelua laitettaesa avain lukkoon onnistuu patruunan vaihto kääntämällä avain rarion kuuntelu asentoon avaimen vierestä löytyy nyt kaksi pientä reikää johon painetaan kumpaankin polkupyörän pinna ja vedetään patruuna ulos pesästään. Sen jälkeen motonetistä tarvike patruuna tai puuhammaasta alkuperäinen tilalle.Vaihto onnistuu varmaan joka auto korjaamolla. Jos avain ei enää kääny on kulmahioma kone seuraava operaatio jolloin joutuu uusimaan kalliin virtalukon rungon ,se on sitten eri juttu.
- ....!
Pitääkö mun avata siis konepelti ja sieltä kautta irroittaa lukko? Mutta eikös se ole hieman hankalaa kun pitäis purkaa jotain moottorista ennenkuin pääsee näkemään virtatangon ja lukon. Kaverilla on kyllä ns rasvamonttu tallissa, jos alakautta yrittäis ensin?
- viivakoodit
Jooo avaa se konepelli ja huuda Apuva apuva ,aamulla otat puuronkanssa tuplana ne pillerit jos ne tänään jäi ottamatta.
- ....!
viivakoodit kirjoitti:
Jooo avaa se konepelli ja huuda Apuva apuva ,aamulla otat puuronkanssa tuplana ne pillerit jos ne tänään jäi ottamatta.
No kävi illalla vähä kämmi:( olin juuri pääsemässä alakautta ohjaamoon monien yritysten ja osien purkausten jälkeen kun ovet lonsahti lukkoon ja siinä sitten olin melkein ohjaamossa, mutta kun en päässyt enää takas alakautta niin riuhdoin itseni ohjaamoon jossa on nahkapenkit ja muuta luxusta. Päästyäni likaisena ja hikisenä ohjaamoon en voinut kun osotella aamua että kiukkuinen vaimoni vapauttaisi minut autostani joka on minulle rakas ja oikea aarteiden aarre. Nukahdin nahkaisille penkeille ja toivoin että uneni olisi jälleenkerran johtotehtien kimallusta ja uhoa.
- Repesin!
....! kirjoitti:
No kävi illalla vähä kämmi:( olin juuri pääsemässä alakautta ohjaamoon monien yritysten ja osien purkausten jälkeen kun ovet lonsahti lukkoon ja siinä sitten olin melkein ohjaamossa, mutta kun en päässyt enää takas alakautta niin riuhdoin itseni ohjaamoon jossa on nahkapenkit ja muuta luxusta. Päästyäni likaisena ja hikisenä ohjaamoon en voinut kun osotella aamua että kiukkuinen vaimoni vapauttaisi minut autostani joka on minulle rakas ja oikea aarteiden aarre. Nukahdin nahkaisille penkeille ja toivoin että uneni olisi jälleenkerran johtotehtien kimallusta ja uhoa.
Nyt repesin:)) hienoa että näin masentavaan sunnuntaihin joku oli kirjoitellut melkoista hubaa:)
- MBW
Usko tai älä, niin kannattaa mennä Koskiselle. Ei ole pahan hintainen korjaus ja käy nopeasti, kun on pelit ja vehkeet.
- niinpäniin
koskinen muka halpa, taitaapa olla peräti sjoen kallein lafka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565