GE vakuutuksen irtisanominen

Ari

Moi!

Itselläni on kahdessa Osuuspankin lainassa GE vakuutus, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen, että taitaa olla huijarifirma koko yhtiö. Onko kenelläkään kokemuksia ko. vakuutuksen irtisanomisesta eli meneekö kivuttomasti ja tehdäänkö irtisanominen pankkiin vai GE vakuutukselle? Onkohan muilla vakuutusyhtiöillä jotain vastaavaa takaisinmaksuturvaa ja jos on niin mitähän ne maksaa?

Kiitos kaikille vastanneille etukäteen!

Ari

9

3762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osuus

ikinä et saa penniäkään takaisin. OP on pankkimaailman suurin skoijari. Olisit ottanut lainasi jostain fiksummasta pankista...

• perk.... rulaa

Koko touhu on OP:ll kusetusta ja kun irtisanot saat tkaisin 30 % vähemmän kuin vastavaan tekeminen tällä hetkellä maksaisi, vedotaan muuttuneisiin vakuutussisältöihin ja muuhun täydellistä huijausta siis.
        Nordealla ainakin maksat kuukausittain etkä esimerkiksi viittä vuotta etukäteen, jos sulle esimerkiksi OP tehdään ohitusleikkaus et saa pennin hyrrää koska ohitusleikkus olisi pitänyt tehdä vähintään kahteen suoneen, että olisit oikeutettu ehtojen mukaan vakuutuskorvukseen....minua henkilökohtaisesti vituttaa tämä OP huijaus helvetisti, minua siis myös on kyseisellä GE:lla vai oliko se CP:llä huijattu.

• ihmettelenpä vaan.
        perk.... rulaa kirjoitti:

Koko touhu on OP:ll kusetusta ja kun irtisanot saat tkaisin 30 % vähemmän kuin vastavaan tekeminen tällä hetkellä maksaisi, vedotaan muuttuneisiin vakuutussisältöihin ja muuhun täydellistä huijausta siis.
        Nordealla ainakin maksat kuukausittain etkä esimerkiksi viittä vuotta etukäteen, jos sulle esimerkiksi OP tehdään ohitusleikkaus et saa pennin hyrrää koska ohitusleikkus olisi pitänyt tehdä vähintään kahteen suoneen, että olisit oikeutettu ehtojen mukaan vakuutuskorvukseen....minua henkilökohtaisesti vituttaa tämä OP huijaus helvetisti, minua siis myös on kyseisellä GE:lla vai oliko se CP:llä huijattu.

Muakin kyllä kiinnostaa kovasti tietää, miten ne muut pankit sitten maksaa takaisin? Itse sain vuonna2007 maksetusta vakuutuksesta n. 1300 euroa takaisin muutama kuukausi sitten, mielestäni se oli ihan kohtuullinen summa. Muutenkin ollut äärettömän tyytyväinen OP:iin kaikin puolin, varsinkin nyt kun olen seurannut vierestä miehenä säätöä Nordeassa... Lainaturva ei olekaan sellainen kuin pitäisi, eläkesäästö ei ole sellainen kuin pitäisi, täysin ammattitaidoton pankkineuvoja, jne...

• The Bank

Hei,

Voisitko yksilöidä miten sinua on huijattu?

• Ari

Itseäni ei ole huijattu muuten kuin melkein puoli pakolla vakuutus tehtiin lainoilleni pari vuotta sitten.

Erään sukulaiseni kuoltua hänen lainojensa vakuutuksen edunsaaja oli hänen miesystävä ja vainajan veljet ja sisaret eivät saaneetkaan koko lainasummaa pois GE vakuutukselta vaan jäivät lainan maksajiksi.

Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos vakuutus on huomattavasti kalliimpi (kuten olen kuullut myöhemmin) kuin "normaali" vakuutusyhtiöstä haettu, niin huijausta se on.

• The Bank
        Ari kirjoitti:

Itseäni ei ole huijattu muuten kuin melkein puoli pakolla vakuutus tehtiin lainoilleni pari vuotta sitten.

Erään sukulaiseni kuoltua hänen lainojensa vakuutuksen edunsaaja oli hänen miesystävä ja vainajan veljet ja sisaret eivät saaneetkaan koko lainasummaa pois GE vakuutukselta vaan jäivät lainan maksajiksi.

Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos vakuutus on huomattavasti kalliimpi (kuten olen kuullut myöhemmin) kuin "normaali" vakuutusyhtiöstä haettu, niin huijausta se on.

Heh heh, eiköhän lainavakuutukset kuitenkin ole vapaaehtoisia.

Edunsaaja saa vakuutuskorvauksen, miten muuten asia voisi olla? ja totta kai sisaret ja veljet "perivät" lainan sikäli kun vastaanottavat perinnön ja lainan vakuutena olevan asunnon. Velkoja ei kenenkään ole pakko ottaa vastaan "perintönä"

• Ari
        The Bank kirjoitti:

Heh heh, eiköhän lainavakuutukset kuitenkin ole vapaaehtoisia.

Edunsaaja saa vakuutuskorvauksen, miten muuten asia voisi olla? ja totta kai sisaret ja veljet "perivät" lainan sikäli kun vastaanottavat perinnön ja lainan vakuutena olevan asunnon. Velkoja ei kenenkään ole pakko ottaa vastaan "perintönä"

Olet oikeassa, että vakuutukset on vapaaehtoisia. Mutta minun tapauksessa pankki ei kertonut tätä vaan lainapapereita tehdessä pankki teki automaattisesti myös vakuutuspaperit eli melkein "pakotti". Itsehan minä virheen olen tehnyt, kun en oikein ymmärtänyt sitä vapaaehtoisuutta siinä vaiheessa. Mutta nyt juuri haluan korjata sen virheen.

Palataanko nyt varsinaiseen kysymykseen, johon en vielä ole saanut vastausta eli miten tämän vakuutuksen saa sanottua irti ja onko muilla vakuutusyhtiöillä vastaavia vakuutuksia.

• The Bank
        Ari kirjoitti:

Olet oikeassa, että vakuutukset on vapaaehtoisia. Mutta minun tapauksessa pankki ei kertonut tätä vaan lainapapereita tehdessä pankki teki automaattisesti myös vakuutuspaperit eli melkein "pakotti". Itsehan minä virheen olen tehnyt, kun en oikein ymmärtänyt sitä vapaaehtoisuutta siinä vaiheessa. Mutta nyt juuri haluan korjata sen virheen.

Palataanko nyt varsinaiseen kysymykseen, johon en vielä ole saanut vastausta eli miten tämän vakuutuksen saa sanottua irti ja onko muilla vakuutusyhtiöillä vastaavia vakuutuksia.

Irtisanomisen voi tehdä milloin vain. Tuskin kannattaa, jos olet kertamaksuisen ottanut. Itse olisin ottanut vakavan sairauden vakuutuksen lainan kylkeen. Halpa ja voi lopettaa milloin vain.

• ge-huijauksen uhri

Oikees oot. Älkää ihmeessä mitään sinne laita, huijareita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      264
      4626
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2807
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1503
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1370
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1262
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1139
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    Aihe