Huittisten Tokmanni mainosti 7.12. suurin mainoksin myyvänsä neljä konvehtirasiaa kymmenellä eurolla. Kun asiakas etsii tarjoustuotetta myymälästä, ainoa tuotteeseen viittaava seikka on tyhjä laari. Henkilökuntaa ei ole kuin kassoilla. Mustapukuinen vartija on ainoa myymälän puolella. Kassa sanoo, että "ei oo".
TOKMANNI MYY EI-OOTA TARJOUKSENA
20
1011
Vastaukset
- sokmanni
Ookko sama joka harrastaa Tokmanni-kirjoittelua Kokemäen palstalla?
- njamnjam
Oli kyllä, itse kävin äiren kanssa ja molemmat ostettiin se 4 rasiaa.
Tässä juur mässyttelen konvehteja ja juon iltateetä. - naapurin nainen
Olen joskus lopettanut Lidlissä käymisen tämän takia, meinaan 8 kertaa kymmenestä käyntikerrasta oli mainostettu tuote loppu, ja usein jo aamupäivällä.
Juu, en viitsi enää lähteä kyselemään Lidlin mainostettuja tarjoustuotteita kun ne on olleet niin usein loppu eikä jaksa enää tivata miksi ne on aina loppu, varsinkin kun myyjät eivät ole mitenkään tilanteesta pahoillaan, vaikka voisivat edes pikkuisen teeskennellä että ovat, koska semmoinen tivaaminen ja ihmetteleminen on niin noloa asiakkaan kannalta.
Mua ainakin ottaa päähän simmonen turha juokseminen siellä, joten jätän Lidlin tarjoustuotteen muille!- 53
Kyllä tänäänkin oli Lidissä hyvät tarjoukset ja vielä jäikin kun hain omani.
- sakumarketin kantis
Aamun torkku, illan virkku se tapa talon hävittää.
Lidlin ja halpahallien mainosten yhteydessä lukee yleensä rajoitettu erä. Eli niitä ei riitä kauaa jos kiinnostusta on.
Siksi menenkin sinne aina tarjouksen ensimmäisenä päivänä heti avausaikaan. Kiitos liukuvan työajan :)
Olen myös huomannut että moni eläkeläinen ja muutama kotiäiti näyttävät tekevän samaa. Fiksuja kun ovat.
- naapurin nainen
Niin onhan ne fiksuja, juu, mutta jos menee ensin töihin aamulla kuudelta ja pääsee kolmelta, niin pakko on mennä kauppaan vasta töitten jälkeen?
Usein tarjouksetkin alkavat torstaisin, eli keskellä viikkoa ja mä ainakin olen silloin töissä. Ahaa, nyt tajusin, ne tarjoukset koskeekin eläkeläisiä tai työttömiä? - awaaja
Tokmannin tarjouksessa ei lukenut "rajoitettu erä". Ei siellä ollut niitä suklaarasioita tänäänkään, joka on sunnuntai, jolloin 9.12. klo 12:54 kirjoittanut nimimerkki "naapurin nainen"´kin varmaan on vapaalla kiireistään - hän kun on duunissa kuudesta kolmeen. Ja tarjouslehdessä luki, että se on voimassa 11.12. saakka.
Onko Kokemäellä Tokmanni? Kokemäelle minua ei saa kuin korkeintaan ajamaan ohi Porintietä. - Naapurin nainen
Naapurin nainen on yhä sairaslomalla, eli en mene kauppaan nytkään keskellä päivää vaikka en ole töissä.
Mies kävi muuten eilen sunnuntaina Lautturissa ja siellä oli myös hyllyt tyhjinä, vai eikö tarjoustuotteet ole voimassa sunnuntaisin? - Voi kortilla
Kuulemma Vamalan keskustan kaupoista on jo loppunut voi, lienee viety Norjaan tai jonnekin voipulamaihin.
Vain jotakin virolaista oudon makuista voita löytyy Vammalast, mutta kaikki kotimaiset laadut on loppu. Huittisissa voita onneksi piisaa edelleen. - superman
Tälläiset suklaa-jutut on aina sisäänvetotuotteita kaupoissa, niinkuin kahvikin.
-mutta harmi jos oli loppunut :( ei ole hyvää mainosta uudelle liikkeelle Huittisten kokoisessa tuppukylässä. ja pitää muutenkin avata silmänsä kun käy tokmannilla tai muissa kyseisen ketjun paikoissa.HINNAT TODELLAKAAN EI OLE ENÄÄN HALVEMPIA KUIN MUUALLA !!!! SAMAAN HINTAAN JA ALLE SAA ESIM.PESUAINEET YMS. ESIM.LAUTTURISTA TAI OSUUSKAUPASTA. JA VIELÄ PLUSSAA TAI BONUSTA. on tullut aika herätä prinsessan unesta.vaikka ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa ;) - mistä halvalla saa
Joo kyllä se on niin että Huittisissa tarkkamarkkainen ostaa tarpeensa Lidlistä ja Säästömarketista.
Sitten juuri tarjousten perässä voi käydä osuuskaupassa tai lautturissa, mutta pääostokset säästäristä ja sakusta.
Aiheesta on ihan tutkittuakin tietoa. Lidl on Suomen halvin ketju. - Sulo Vilén
Mitä hintatasoa olen seurannut, niin eräitä tuotteita saa muista Huittisten kaupoista halvemmalla kuin muka edullisesta Tokmannista.
Eiköhän asiakas ole vielä kingi, hän voi aina äänestää jaloillaan. Luulisi kauppaketjun alentavan hintoja, jos suuri osa asiakkaista tekee ostoksensa jossain muualla.
Mitä ihmettä tarvii sinne Tokmannille ängetä, kun muuallakin voi käydä ostoksilla? Ihan vaan kannatuksen vuoksi....- jokkeri vaan
Kai Tokmannilla ny kerran voi käydä kattoon,mutta en ota tavaksi.Annas kattoo vähänajan päästä, se on taas yhtä sekanen ja kamala kun oli vapis viimeset 5-vuotta.Lumppua on jokanurkka piukasa,täydellinen sekasorto päällä.
Ja ne vaatteet, paljon ulkolaista retkua,saumat aukee kun ekan kerran pesee.Ei ainakan köyhän kannata ostaa halpaa sieltä.Lopputulos - 0
Hinnatkaan ei oikeesti oo halpoja siellä,se mielikuva luotiin niihin tuotteisiin jo 1970-luvulla kun liike avasi Häijäässä ekan puljunsa,siinä vanhassa mörskässä.
Joka taitaa olla vieläkin siellä,en tie kierrän kaukaa moiset paikat.
Kyllä se ni, että jos kunnon vaatetta tarttee niin, Nikkanen Belladonna Artemiia
on ainoot jota kehtaa mainostaa myös ulkopaikkakuntalaisille.
Hyvä palvelu ja laatu ok. - Jukka Kivimäki
jokkeri vaan kirjoitti:
Kai Tokmannilla ny kerran voi käydä kattoon,mutta en ota tavaksi.Annas kattoo vähänajan päästä, se on taas yhtä sekanen ja kamala kun oli vapis viimeset 5-vuotta.Lumppua on jokanurkka piukasa,täydellinen sekasorto päällä.
Ja ne vaatteet, paljon ulkolaista retkua,saumat aukee kun ekan kerran pesee.Ei ainakan köyhän kannata ostaa halpaa sieltä.Lopputulos - 0
Hinnatkaan ei oikeesti oo halpoja siellä,se mielikuva luotiin niihin tuotteisiin jo 1970-luvulla kun liike avasi Häijäässä ekan puljunsa,siinä vanhassa mörskässä.
Joka taitaa olla vieläkin siellä,en tie kierrän kaukaa moiset paikat.
Kyllä se ni, että jos kunnon vaatetta tarttee niin, Nikkanen Belladonna Artemiia
on ainoot jota kehtaa mainostaa myös ulkopaikkakuntalaisille.
Hyvä palvelu ja laatu ok.Ollaan tyytyväisiä, että Huittisissa on kauppoja mistä valita. Muistan kun pikkupoikana mentiin äitin kanssa Suonpään Iitan kauppaan ja pettymys oli suuri kun kortilla silloin ollutta toppasokeria ei ollutkaan kauppaan tullut, vaikka edellisellä viikolla oli Iita vähän lupaillut sitä tulevan. Sitten pyöräiltiin kolmikulmaan Salmisen Elssalle. Sama juttu siellä. Onneksi Elssa tarjos juuri leivottuja ruskeita pikkuleipiä ja Salmisen Oskarin limonaditehtaan limsaa. Muistan vieläkin ne mukavat limsanröyhäsyt nokastani. Onneksi äitini sai ostaa tiskin alta kahveen pööniä, jotka prännärillä paahdettiin turhan kauppareissun kunniaksi Huikankulman perällä.
Sokkerin puutteesta ei "prutistu" kuin korkeintaan naapurille, jos sillekkään.
Tiedättekö muuten miksi Joulupukilla ei ole omia lapsia? Sillä on leikkikalut. Kylli-Tädin kanssa se aikoinaan kuulemma yritti, mutta kun silläkin oli satusivellin. - Naapurin nainen
Jukka Kivimäki kirjoitti:
Ollaan tyytyväisiä, että Huittisissa on kauppoja mistä valita. Muistan kun pikkupoikana mentiin äitin kanssa Suonpään Iitan kauppaan ja pettymys oli suuri kun kortilla silloin ollutta toppasokeria ei ollutkaan kauppaan tullut, vaikka edellisellä viikolla oli Iita vähän lupaillut sitä tulevan. Sitten pyöräiltiin kolmikulmaan Salmisen Elssalle. Sama juttu siellä. Onneksi Elssa tarjos juuri leivottuja ruskeita pikkuleipiä ja Salmisen Oskarin limonaditehtaan limsaa. Muistan vieläkin ne mukavat limsanröyhäsyt nokastani. Onneksi äitini sai ostaa tiskin alta kahveen pööniä, jotka prännärillä paahdettiin turhan kauppareissun kunniaksi Huikankulman perällä.
Sokkerin puutteesta ei "prutistu" kuin korkeintaan naapurille, jos sillekkään.
Tiedättekö muuten miksi Joulupukilla ei ole omia lapsia? Sillä on leikkikalut. Kylli-Tädin kanssa se aikoinaan kuulemma yritti, mutta kun silläkin oli satusivellin.Olen samaa mieltä, ollaan iloisia että täältä löytyy vaihtoehtoja kauppojen suhteen, meinaan ei se mikään itsestään selvyys ole, huittislaisia on aika vähän verrattuna kauppojen määrään.
Minä tykkään käydä vähän kaikissa tässä lähellä olevissa kaupoissa, tilanteen ja tarjousten mukaan. Paikallisissa kaupoissa pitäisi teidän muittenkin asioida, eikä viedä rahojanne naapurikuntiin, yritetään nyt säilyttää nämä vähätkin työpaikat täällä Huittisissa! - Sulo Vilén
Naapurin nainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ollaan iloisia että täältä löytyy vaihtoehtoja kauppojen suhteen, meinaan ei se mikään itsestään selvyys ole, huittislaisia on aika vähän verrattuna kauppojen määrään.
Minä tykkään käydä vähän kaikissa tässä lähellä olevissa kaupoissa, tilanteen ja tarjousten mukaan. Paikallisissa kaupoissa pitäisi teidän muittenkin asioida, eikä viedä rahojanne naapurikuntiin, yritetään nyt säilyttää nämä vähätkin työpaikat täällä Huittisissa!"Paikallisissa kaupoissa pitäisi teidän muittenkin asioida, eikä viedä rahojanne naapurikuntiin, yritetään nyt säilyttää nämä vähätkin työpaikat täällä Huittisissa!"
Niin, sitä minä tarkoitinkin, ehkä ilmaisin asian hieman epäselvästi. Huittisissa on muitakin paikkoja kuin Tokmanni missä käydä ostoksilla, kuten HongKong tai Säästömarket. Noita Tokmanneja kun on noussut vähän joka paikkakunnalle, kuin sieniä sateella. Ehkä vähempikin riittäisi?
Mutta, miten kävisikään Tokmannille (tai mille tahansa muulle kauppaketjulle), jos kaikki kuluttajat yht'äkkiä päättäisivätkin laittaa sen boikottiin. Vaikkapa tuollaiset 2-3 kk. Siinä ajassa se voisi joutua pahoihin taloudellisiin ongelmiin, ellei jopa konkurssiin (ainakin täällä Huittisissa).
Meissä kuluttajissa on todellakin joukkovoimaa, ja kannattaisi tukea paikallisia yrittäjiä, eikä mitään suuria kauppaketjuja.... - Naapurin nainen
Sulo Vilén kirjoitti:
"Paikallisissa kaupoissa pitäisi teidän muittenkin asioida, eikä viedä rahojanne naapurikuntiin, yritetään nyt säilyttää nämä vähätkin työpaikat täällä Huittisissa!"
Niin, sitä minä tarkoitinkin, ehkä ilmaisin asian hieman epäselvästi. Huittisissa on muitakin paikkoja kuin Tokmanni missä käydä ostoksilla, kuten HongKong tai Säästömarket. Noita Tokmanneja kun on noussut vähän joka paikkakunnalle, kuin sieniä sateella. Ehkä vähempikin riittäisi?
Mutta, miten kävisikään Tokmannille (tai mille tahansa muulle kauppaketjulle), jos kaikki kuluttajat yht'äkkiä päättäisivätkin laittaa sen boikottiin. Vaikkapa tuollaiset 2-3 kk. Siinä ajassa se voisi joutua pahoihin taloudellisiin ongelmiin, ellei jopa konkurssiin (ainakin täällä Huittisissa).
Meissä kuluttajissa on todellakin joukkovoimaa, ja kannattaisi tukea paikallisia yrittäjiä, eikä mitään suuria kauppaketjuja....Nämä bokotit ym "saarrot" ei oikein nykypäivänä toimi, kuluttajat ajattelevat vain itseään, ja mikäs siinä, omat on rahamme ja ne tuhlataan miten halutaan. Mutta kyllä jokaisella on oikeus äänestää jaloillaan, mutta mihinkään suureen joukkovoimaan en usko. Ne ajat on menneet, jäivätköhän 60-70-luvulle?
Sitä paitsi, en haluaisi yhdenkään yrittäjän joutuvan pahoihin taloudellisiin vaikeuksiin, elleivät nyt ihan lainvastaisia juttuja tee, esim. myymällä asiakkaille jatkuvasti jotain ihan p..skaa tms.
Huono palvelu vaikuttaa kyllä ajan myötä ostokäyttäytymiseen, enkä usko, että kukaan yrittäjä sitä tahallaan aiheuttaa, kaipa heillä on tarkoitus pitää asiakkaat tyytyväisinä jotta kauppaa käydään ja pyörät pyörii!
- ensivuonna
Ensivionna sitten jouluostoksille loimaan prismaan ja citymarkettiin siltä sitten löytyy
- grr...
Tervemenoo vaan
- kräääsäää
Olis hienoa, kun tänne Huittisiin tulisi jotain muutakin, kuin tollasia shittikioskeja, ku toi tokmannikin..samaa paskaa ja osittain samoissa paketeissakin täällä myy jo säästäri ja honkkarikin...oisko ollut tarpeellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203