Petin entistä kihlattuani.
Olen käyttänyt lukuisia huumeita elämäni aikana mm. amfetamiinia, ekstaasia, kannabista, kokaiinia, LSD:tä, sieniä, lakkaa/gammaa, MDMA:ta, subutexia...
sekä runsaasti on ollut myös erilaisten lääkkeiden väärin käyttöä sekä olen juonut alkoholia humalahakuisesti n.1-3 krt viikossa.
Minulla on myös takanani pitkä lista yhden yön juttuja. hävettää myöntää että en edes muista kuinka monen ihmisen kanssa olen ollut sängyssä.
menetin luottotietoni kun otin paljon pikavippejä että pääsisin dokaamaan.
valehtelen läheisilleni päivittäin.
varastan työpaikaltani.
olen hirvittävä paska ihmishirviö, tuskin tulen koskaan saamaan itselleni jotenki täysipainoista elämää. Pelkään päivittäin että kukaan ei halua minua omakseen sitten kun haluan asettua ja perustaa perheen.
ikääkin löytyy huimat 20 vasta ja näin paljon oon ehtinyt jo säheltää kaiken näköistä paskaa.
Syntini tässä ja nyt
4
371
Vastaukset
- älä luovuta
oho, paljon on nähtävästi tullut koettua.. :( mutta hei, aina voi parantaa! kokemukset opettaa elämään ja virheistä pitäis ottaa oppia.. ota itteäs niskasta kiinni ja kyllä sullekkin se joku vielä ihan varmasti löytyy! älä luovuta niin helposti.. sussa on varmasti paljon potentiaalia mikä ei oo vaan vielä tullut esiin. :) ja kantsis ehkä puhua noista jollekkin ihmiselle.. lähimmäiselle tai asiantuntevalle.. tääl vaan yrittää neuvoo tällanen 18 v likka, mut uskon et saat paremman elämän jos vaan päätät niin ja yrität muuttua. :)
- harmitus
Kuulostaa liiankin tutulta....
Poikaystäväni ex- tyttöystävä teki aivan samoin, lisäksi nyt on raskaana, eikä tiedä kenelle ja voin todeta, että v.... poikaystäväni puolesta, en voi käsittää miten kukaan toimii noin...
En ole mikään sinua tuomitsemaan, -syyllistämään, mutta hae itsellesi apua, olet todella pulassa, toivon että tajuat, että asiat eivät kosketa vain sinua, jos jatkat samaa menoa, niin totuus on kova, eipä taida todennäköisesti kauas enää elämäsi kantaa.
Suren sinun, että läheistesi puolesta ja kaikkien niiden keitä olet teoillasi loukannut. - J K
VAI NIIN TEIT
no kyl se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005