Petin entistä kihlattuani.
Olen käyttänyt lukuisia huumeita elämäni aikana mm. amfetamiinia, ekstaasia, kannabista, kokaiinia, LSD:tä, sieniä, lakkaa/gammaa, MDMA:ta, subutexia...
sekä runsaasti on ollut myös erilaisten lääkkeiden väärin käyttöä sekä olen juonut alkoholia humalahakuisesti n.1-3 krt viikossa.
Minulla on myös takanani pitkä lista yhden yön juttuja. hävettää myöntää että en edes muista kuinka monen ihmisen kanssa olen ollut sängyssä.
menetin luottotietoni kun otin paljon pikavippejä että pääsisin dokaamaan.
valehtelen läheisilleni päivittäin.
varastan työpaikaltani.
olen hirvittävä paska ihmishirviö, tuskin tulen koskaan saamaan itselleni jotenki täysipainoista elämää. Pelkään päivittäin että kukaan ei halua minua omakseen sitten kun haluan asettua ja perustaa perheen.
ikääkin löytyy huimat 20 vasta ja näin paljon oon ehtinyt jo säheltää kaiken näköistä paskaa.
Syntini tässä ja nyt
4
466
Vastaukset
- älä luovuta
oho, paljon on nähtävästi tullut koettua.. :( mutta hei, aina voi parantaa! kokemukset opettaa elämään ja virheistä pitäis ottaa oppia.. ota itteäs niskasta kiinni ja kyllä sullekkin se joku vielä ihan varmasti löytyy! älä luovuta niin helposti.. sussa on varmasti paljon potentiaalia mikä ei oo vaan vielä tullut esiin. :) ja kantsis ehkä puhua noista jollekkin ihmiselle.. lähimmäiselle tai asiantuntevalle.. tääl vaan yrittää neuvoo tällanen 18 v likka, mut uskon et saat paremman elämän jos vaan päätät niin ja yrität muuttua. :)
- harmitus
Kuulostaa liiankin tutulta....
Poikaystäväni ex- tyttöystävä teki aivan samoin, lisäksi nyt on raskaana, eikä tiedä kenelle ja voin todeta, että v.... poikaystäväni puolesta, en voi käsittää miten kukaan toimii noin...
En ole mikään sinua tuomitsemaan, -syyllistämään, mutta hae itsellesi apua, olet todella pulassa, toivon että tajuat, että asiat eivät kosketa vain sinua, jos jatkat samaa menoa, niin totuus on kova, eipä taida todennäköisesti kauas enää elämäsi kantaa.
Suren sinun, että läheistesi puolesta ja kaikkien niiden keitä olet teoillasi loukannut. - J K
VAI NIIN TEIT
no kyl se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664