Keskustelu 1998 eduskunnassa

Muistin virkistystä

17

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenna Silverlight!

      Ei onnistunut!

      Ei mulla mitään SilverLightia ole, enkä asenna.

      'Asenna Silverlight!'

      • hajoa mäkkiis!


      • ei ei ei ei ei ei ei
        Hrosskell kirjoitti:

        hajoa mäkkiis!

        Pöh! Ei oo mitään mäkkiä.

        Miksi kolmonen vaatii jotain ihme ohjelmien asennusta, että näkis jotain ihan tavallisia juttuja?

        Onko noissa ohjelmissa joku vakoilujuttu? Tai kirjaako ne asentajat? Saako ne jotain rojaltia tosta?

        En lataa!


    • mikä video?

      "Katsokaa jutun lopusta se videokin, joka tuosta linkistä löytyy!"

      Eipä näy täällä, mitään videolinkkiä ruudulla.

    • Hyvä pätkä

      Tosi ajankohtainen Lipposen lause Pekkariselle Te maalaatte mörön seinälle jota joudutte itse pyyhkimään.

      Kuinka onkaan käynyt ? Se mörkö on kömpii nyt Lipposen ja Niinistön päiväuniin. Väyrynen voi nyt rinta rottinkilla sanoa " MITÄ MINÄ SANOIN" !

      • Pave pressaksi!

        Pave on kova!

        Pave pressaksi!


    • kauaskatsomisen kyky

      Täydet pointsit tämän vuoksi juuri Väyryselle.

      • Presidentin vaalit

        Nimenomaan Väyrynen on ainoa, jota voi edes ajatella äänestävänsä.


    • pierun meni jo

      Ihan suotta vanhoja kaivellaan kun mitä hyötyä siitä on? Ei mitään hyötyä jälkiviisaudesta. Jos olet pieraissut niin se on siinä. Turha enää rypistää...

      • arviointikykyä

        Vanhojen kaivelemisessa on se hyvä puoli, että sieltä näkee, kenellä päättäjistämme on kykyä arvioida tulevaisuudessa mahdollisesti esiin tulevia vaikeuksia. Kaikki mahdolliset takapakit pitäisi osata arvioida silloin, kun päätetään meidän kaikkien yhteisistä asioista.


      • En luottaisi

        Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, jos koko kansan ajaa euroopan erämaahan syyttäsuotta, ja sitten VASTA sanoo, että ainoa, millä selviätte, on että maksakaa vain, muuten ette pääse takaisin SUOMEEN takaisin.

        Eikös semmoset tyypit tee kohta samaa uudestaan ?


    • Hyvä video.

      Ei pitäisi olla epäselvää kuka tästä Suomen.. emu jutusta on vastuussa..

      Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö

    • Halpohuolonen

      ""Ihan suotta vanhoja kaivellaan kun mitä hyötyä siitä on? Ei mitään hyötyä jälkiviisaudesta. Jos olet pieraissut niin se on siinä. Turha enää rypistää.""

      Sanoiko Bin Laden Jenkeillekin että:" älkää nyt vanhoja muistelko kato ku pieru meni jo?"

      Oletpa yksinkertainen. Väärät päätökset osoittavat huonoa johtajuutta ja huono johtaja saa mennä kortistoon kuten SM-kiekosta huomataan

      • dfgdfghg

        nussi pulua perspelle


    • Exkeskustalaine

      Jep. Mitäs minä sanoin, sano väyrynen. Vihreet kiipesi keskustan reittä pikin hallitukseen edellisellä kaudella ja myrkytti koko keskustan. Ja sai näin keskustapuolueen hylkäämään maalaisjärjen ja hihhuloimaan rinnallaan. Siitä sai puolue viime vaaleissa kärsiä. Sen verran voin keskustalle anteeksi antaa, että äänestän Väyrystä. Mutta vain, koska kansan etu sitä vaatii.

    • Anonyymi

      suomen presidentti Sauli Niinistö imee kyrpää usein varsinkin haisevia kyrvän nuppeja wc tiloissa myllpurossa

      • Anonyymi

        Törkeä kommentti!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe