Käykääpä allaolevassa linkissä muistin viristykseksi katsomassa, mitä tapahtui kun euroon mentiin.
Keskusta vastusti rahaliittoon menemistä. Niinistö ja Lipponen häärivät euron puolella ja haukkuivat keskustan pataluhaksi. Ja kuinkas sitten kävikään?
Katsokaa jutun lopusta se videokin, joka tuosta linkistä löytyy!
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2011/12/1456537/pimeaa-pelottelua-vai-valuvikoja---katso-kiihkea-eurokeskustelu-vuodelta-1998
Keskustelu 1998 eduskunnassa
17
193
Vastaukset
- Asenna Silverlight!
Ei onnistunut!
Ei mulla mitään SilverLightia ole, enkä asenna.
'Asenna Silverlight!'- ei ei ei ei ei ei ei
Hrosskell kirjoitti:
hajoa mäkkiis!
Pöh! Ei oo mitään mäkkiä.
Miksi kolmonen vaatii jotain ihme ohjelmien asennusta, että näkis jotain ihan tavallisia juttuja?
Onko noissa ohjelmissa joku vakoilujuttu? Tai kirjaako ne asentajat? Saako ne jotain rojaltia tosta?
En lataa!
- mikä video?
"Katsokaa jutun lopusta se videokin, joka tuosta linkistä löytyy!"
Eipä näy täällä, mitään videolinkkiä ruudulla. - Hyvä pätkä
Tosi ajankohtainen Lipposen lause Pekkariselle Te maalaatte mörön seinälle jota joudutte itse pyyhkimään.
Kuinka onkaan käynyt ? Se mörkö on kömpii nyt Lipposen ja Niinistön päiväuniin. Väyrynen voi nyt rinta rottinkilla sanoa " MITÄ MINÄ SANOIN" !- Pave pressaksi!
Pave on kova!
Pave pressaksi!
- kauaskatsomisen kyky
Täydet pointsit tämän vuoksi juuri Väyryselle.
- Presidentin vaalit
Nimenomaan Väyrynen on ainoa, jota voi edes ajatella äänestävänsä.
- pierun meni jo
Ihan suotta vanhoja kaivellaan kun mitä hyötyä siitä on? Ei mitään hyötyä jälkiviisaudesta. Jos olet pieraissut niin se on siinä. Turha enää rypistää...
- arviointikykyä
Vanhojen kaivelemisessa on se hyvä puoli, että sieltä näkee, kenellä päättäjistämme on kykyä arvioida tulevaisuudessa mahdollisesti esiin tulevia vaikeuksia. Kaikki mahdolliset takapakit pitäisi osata arvioida silloin, kun päätetään meidän kaikkien yhteisistä asioista.
- En luottaisi
Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, jos koko kansan ajaa euroopan erämaahan syyttäsuotta, ja sitten VASTA sanoo, että ainoa, millä selviätte, on että maksakaa vain, muuten ette pääse takaisin SUOMEEN takaisin.
Eikös semmoset tyypit tee kohta samaa uudestaan ?
- Hyvä video.
Ei pitäisi olla epäselvää kuka tästä Suomen.. emu jutusta on vastuussa..
Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö - Halpohuolonen
""Ihan suotta vanhoja kaivellaan kun mitä hyötyä siitä on? Ei mitään hyötyä jälkiviisaudesta. Jos olet pieraissut niin se on siinä. Turha enää rypistää.""
Sanoiko Bin Laden Jenkeillekin että:" älkää nyt vanhoja muistelko kato ku pieru meni jo?"
Oletpa yksinkertainen. Väärät päätökset osoittavat huonoa johtajuutta ja huono johtaja saa mennä kortistoon kuten SM-kiekosta huomataan- dfgdfghg
nussi pulua perspelle
- Exkeskustalaine
Jep. Mitäs minä sanoin, sano väyrynen. Vihreet kiipesi keskustan reittä pikin hallitukseen edellisellä kaudella ja myrkytti koko keskustan. Ja sai näin keskustapuolueen hylkäämään maalaisjärjen ja hihhuloimaan rinnallaan. Siitä sai puolue viime vaaleissa kärsiä. Sen verran voin keskustalle anteeksi antaa, että äänestän Väyrystä. Mutta vain, koska kansan etu sitä vaatii.
- Anonyymi
suomen presidentti Sauli Niinistö imee kyrpää usein varsinkin haisevia kyrvän nuppeja wc tiloissa myllpurossa
- Anonyymi
Törkeä kommentti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683