Keskustelu 1998 eduskunnassa

Muistin virkistystä

17

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenna Silverlight!

Ei onnistunut!

Ei mulla mitään SilverLightia ole, enkä asenna.

'Asenna Silverlight!'

• hajoa mäkkiis!

• ei ei ei ei ei ei ei
        Hrosskell kirjoitti:

hajoa mäkkiis!

Pöh! Ei oo mitään mäkkiä.

Miksi kolmonen vaatii jotain ihme ohjelmien asennusta, että näkis jotain ihan tavallisia juttuja?

Onko noissa ohjelmissa joku vakoilujuttu? Tai kirjaako ne asentajat? Saako ne jotain rojaltia tosta?

En lataa!

• mikä video?

"Katsokaa jutun lopusta se videokin, joka tuosta linkistä löytyy!"

Eipä näy täällä, mitään videolinkkiä ruudulla.

• Hyvä pätkä

Tosi ajankohtainen Lipposen lause Pekkariselle Te maalaatte mörön seinälle jota joudutte itse pyyhkimään.

Kuinka onkaan käynyt ? Se mörkö on kömpii nyt Lipposen ja Niinistön päiväuniin. Väyrynen voi nyt rinta rottinkilla sanoa " MITÄ MINÄ SANOIN" !

• Pave pressaksi!

Pave on kova!

Pave pressaksi!

• kauaskatsomisen kyky

Täydet pointsit tämän vuoksi juuri Väyryselle.

• Presidentin vaalit

Nimenomaan Väyrynen on ainoa, jota voi edes ajatella äänestävänsä.

• pierun meni jo

Ihan suotta vanhoja kaivellaan kun mitä hyötyä siitä on? Ei mitään hyötyä jälkiviisaudesta. Jos olet pieraissut niin se on siinä. Turha enää rypistää...

• arviointikykyä

Vanhojen kaivelemisessa on se hyvä puoli, että sieltä näkee, kenellä päättäjistämme on kykyä arvioida tulevaisuudessa mahdollisesti esiin tulevia vaikeuksia. Kaikki mahdolliset takapakit pitäisi osata arvioida silloin, kun päätetään meidän kaikkien yhteisistä asioista.

• En luottaisi

Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, jos koko kansan ajaa euroopan erämaahan syyttäsuotta, ja sitten VASTA sanoo, että ainoa, millä selviätte, on että maksakaa vain, muuten ette pääse takaisin SUOMEEN takaisin.

Eikös semmoset tyypit tee kohta samaa uudestaan ?

• Hyvä video.

Ei pitäisi olla epäselvää kuka tästä Suomen.. emu jutusta on vastuussa..

Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö

• Halpohuolonen

""Ihan suotta vanhoja kaivellaan kun mitä hyötyä siitä on? Ei mitään hyötyä jälkiviisaudesta. Jos olet pieraissut niin se on siinä. Turha enää rypistää.""

Sanoiko Bin Laden Jenkeillekin että:" älkää nyt vanhoja muistelko kato ku pieru meni jo?"

Oletpa yksinkertainen. Väärät päätökset osoittavat huonoa johtajuutta ja huono johtaja saa mennä kortistoon kuten SM-kiekosta huomataan

• dfgdfghg

nussi pulua perspelle

• Exkeskustalaine

Jep. Mitäs minä sanoin, sano väyrynen. Vihreet kiipesi keskustan reittä pikin hallitukseen edellisellä kaudella ja myrkytti koko keskustan. Ja sai näin keskustapuolueen hylkäämään maalaisjärjen ja hihhuloimaan rinnallaan. Siitä sai puolue viime vaaleissa kärsiä. Sen verran voin keskustalle anteeksi antaa, että äänestän Väyrystä. Mutta vain, koska kansan etu sitä vaatii.

• Anonyymi

suomen presidentti Sauli Niinistö imee kyrpää usein varsinkin haisevia kyrvän nuppeja wc tiloissa myllpurossa

• Anonyymi

Törkeä kommentti!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2884
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2398
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1483
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1330
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      1014
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe