Paljon on muuttunut, lapset kaipaavat... tuntuu että ex katuu eroa jonka halusi. Olen työnhaussa saankohan pikan ja raha-asiat järjestykseen. Pystynkö hankkimaan oikean kodin joskus...
keskiyö
7
84
Vastaukset
Hei
asiat kerrallaan, niin hyvä tulee. pidät hyvän huolen lapsistasi ja se onkin kaikkein tärkeintä maailmassa.
oikea koti sinulla on jo nyt, siellä on lämmintä ja sydämet sykkivät. mutta jos tarkoitat omistusasuntoa, niin senkin vuoro tulee vielä. se tulee uuden työpaikan myötä sitten myöhemmin, kun sinulla on itsellesi enemmän rahaa. ja se on valoisa asunto, jossa on hyvä henki ja paljon kaappeja.
niin kauan kuin sinusta vain tuntuu, että ex katuu, ei tapahdu vielä mitään.
mutta kun tapahtuu sanoja ja tekoja, sitten on miettimisen vuoro.
t: Keskiyö- työkin
Kiitos sinulle, tämäkin on omistusasunto, mutta haluaisin lähemmäksi lapsia että voisivat olla viikko viikko systeemillä... on niin ikävä aina heitä! Jos mieheni katuu niin olen miettinyt että hän ei kuitenkaan muutu.. vaikeita asioita.Menen tiistaina työhaastatteluun poikiikohan se jotakin..
Hei vielä
mieti kuitenkin sitä viikko-viikko-asetelmaa, sillä se olisi melko rankkaa lapsille.
voisit ottaa heidät edelleen viikonloppuna luoksesi, samoin lomilla.
heidän tavaransa ja sänkynsä ovat omilla paikoillaan, liian usein tapahtuva vaihto voi tuntua sekavalta.
tarkoitin omistusasunnolla sellaista, missä ei enää ole velkaa ja mikä on toivomasi asunto.
en oikein usko, että teistä enää tulisi pari. jos tulisi, niin vain käytännön vuoksi.
mutta se on korkea hinta onnesta, sanotaanko että onnesta luopumiselle?
t: Keskiyö- kiiiiiittoooss
Hei
Näetkö minulle miestä elämässäni jossakin vaiheessa, miehiä pyörii vaan ovat ystäviä minulle vaikkakin ihastuneita eivät ole minun tyyppiä.Näetkö jotakin ulkolaisesta miehestä joka on tulossa elämääni... Hei
kuulehan, sinulla on paljon miehiä "sisäringissäsi". enemmän kuin naisia.
sinä olet viehättävä ja eloisa nainen, sinuun on helppo tutustuta ja ihastua.
olet vielä raakile uudessa elämässäsi, et ole löytänyt syviä uria kengillesi, jotka ovat kovin liukkaat.
sinulle tulee pari pettymystä, jollet pidä varaasi. on sinulle tyypillistä olla avoin ja uskoa samalla kaikki, mitä toinen sinulle silmät kosteina kertoo, kun uskoutuu.
en näe pitkäaikaista suhdetta ulkomaalaisen kanssa, minusta sinulla on kokeileva vaihde päällä. minulle nousee vahvasti numero 40 mieleeni.
t: Keskiyö- mitä näet
Hei
Tuli mieleeni on riitoja osituksesta ja kaikki ei mennyt oikein...tuo luku kyllä viittaa myös siihen.....
- avaisitkolukua
voi keskiyö
Osuit jälleen oikeaan, miehiä on enemmän kuin naisia uusia ystäviä paikkakunnan muutoksen vuoksi, ja pettymyksiä on pari ollut,, vaan en ole ollut enään niissäkään niin sinisilmäinen vaikka avoin toki olenkin en ole kovasti takkiini ottanut! Ero kovetti ja karsi romanttisuutta ja lapsellita uskoa toisten hyvyyteen.Mitä mahtanee 40 luku tarkoittaa mihinkä viitata ainakin ikäni puolesta jo ohittanut tyon luvun... kuukausia tai viikkoja jolloin jokin muuttuu elämässäni.....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414